2025-07-26, 13:28
Medlem
Reflektion …..

Linn , hon är ju egentligen VÄLDIGT SÖT! Alltså jätte jätte söt !… fint leende , fina drag , fin hy etc etc

Gillar inte att erkänna det , men hon SER BRA UT!

MEN , snacka om att hennes personlighet TOTALT förstör … att hon som egentligen ser så bra ut blir rent FUL! Pga vidrig personlighet och vidrigt beteende !….

Tycker rentav hon ser ”äcklig ut” numera , eftersom hennes beteende är riktigt äckligt vidrigt.

Det är synd , hon har faktiskt all potential att vara Lika vacker som person som hon är ytligt sett …!
Citera
2025-07-26, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker det är bra hon skaffa sig en ny partner. Hon är ju ledig från barnen halva tiden så hon kan ägna lite av den tiden till en ny man.

Fast det som är konstigt är hur hon har lyckats fått 3 förhållanden att krascha. Hon har troligtvis något inkört spår som gör att kärleken snabbt sjunker. Hon själv borde vara medveten om det och även männen hon dejtar. Vad som de kunde ta upp emellan dem är hur de ska lyckas med uppgiften att behålla kärleken till varandra. Vad hände de gånger då den minskade och upphörde.

Fast det är bra att försöka någon gång kommer det lyckas.

Att vara 27 år och ha haft tre uppbrott är ju i sig inte så konstigt. Det som är med L är att hon aldrig låter en relation utvecklas från dejtingstadiet. Hon har så bråttom med bekräftelse, barn, ”mitt livs kärlek”. Det tror jag förstör en relation. Hade hon lugnat ner sig lite hade hon under dejtingstadiet lärt känna killen ordentligt och insett att de kanske inte passar ihop. INNAN det börjar planeras barn.

Hade L varit min unge hade jag tagit ett allvarligt jäkla snack med henne redan när hon blev gravid med M.
Citera
2025-07-26, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Att vara 27 år och ha haft tre uppbrott är ju i sig inte så konstigt. Det som är med L är att hon aldrig låter en relation utvecklas från dejtingstadiet. Hon har så bråttom med bekräftelse, barn, ”mitt livs kärlek”. Det tror jag förstör en relation. Hade hon lugnat ner sig lite hade hon under dejtingstadiet lärt känna killen ordentligt och insett att de kanske inte passar ihop. INNAN det börjar planeras barn.

Hade L varit min unge hade jag tagit ett allvarligt jäkla snack med henne redan när hon blev gravid med M.

Sen så kan hon nog inte känna genuina känslor.
Citera
2025-07-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Dåligt av C patetiskt snarare att kliva in i en relation snabbt med tre barn inblandade om han ändå ska göra slut efter 4 månader. Så omogen. Linn klarar sig bättre utan honom.

Vilket också säger mycket om henne för hon borde vid det här laget lärt sig av sina misstag tą en chili pill ringa någon när hon är barnfri och har behov istället för att starta värsta familjescenariot med varje man hon är liiiite kåt på
Citera
2025-07-26, 21:31
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vilket också säger mycket om henne för hon borde vid det här laget lärt sig av sina misstag tą en chili pill ringa någon när hon är barnfri och har behov istället för att starta värsta familjescenariot med varje man hon är liiiite kåt på

Att det blir som det blivit för henne beror nog på att hon är från Örebro och då har hon stort självhävdelsebehov.......och att det verkar vara korsdrag mellan höger och vänster öra (24/7).
Senast redigerad av GodSosse 2025-07-26 kl. 21:33.
Citera
2025-07-26, 22:20
Medlem
Tänkte väl att det var lite konstigt att Linn helt plötsligt hade 118k följare på instagram, kontot Swedish competition som Linn använder sig för och få fler följare hade en tävling för 4 h sen. Men hur typ desperat är man? Vill man verkligen ha massa följarare som egentligen inte ens vill följa en? Då är det väl bättre och köpa följare för dem flesta kommer ju sluta följa så fort tävlingen är över🤔
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-07-26 kl. 22:59.
Citera
2025-07-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Tänkte väl att det var lite konstigt att Linn helt plötsligt hade 118k följare på instagram, kontot Swedish competition som Linn använder sig för och få fler följare hade en tävling för 4 h sen. Men hur typ desperat är man? Vill man verkligen ha massa följerare som egentligen inte ens vill följa en? Då är det väl bättre och köpa följare för dem flesta kommer ju sluta följa så fort tävlingen är över🤔

Vad är det för något? Hur funkar det?
Citera
2025-07-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Vad är det för något? Hur funkar det?

Det är ett instagram konto som håller i tävlingar men för att kunna delta i tävlingen så måste man följa deras konto + dem konton dom följer (och de då i sin tur följer Linn + massa andra influenser & företag) och sen tagga/kommentera på inlägget.
Är väl ett sätt för Linn att "köpa" följare
Citera
2025-07-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Det är ett instagram konto som håller i tävlingar men för att kunna delta i tävlingen så måste man följa deras konto + dem konton dom följer (och de då i sin tur följer Linn + massa andra influenser & företag) och sen tagga/kommentera på inlägget.
Är väl ett sätt för Linn att "köpa" följare

Ohlord, då vet vi nu varför Linn har så mångs spökföljarr
Citera
2025-07-27, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Att det blir som det blivit för henne beror nog på att hon är från Örebro och då har hon stort självhävdelsebehov.......och att det verkar vara korsdrag mellan höger och vänster öra (24/7).
Varför skulle just Örebrare ha ett stort självhävdelsebehov? Linn är för övrigt inte från Örebro. Hon bor där just nu, men hon är från Frövi.
Citera
2025-07-27, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Reflektion …..

Linn , hon är ju egentligen VÄLDIGT SÖT! Alltså jätte jätte söt !… fint leende , fina drag , fin hy etc etc

Gillar inte att erkänna det , men hon SER BRA UT!

MEN , snacka om att hennes personlighet TOTALT förstör … att hon som egentligen ser så bra ut blir rent FUL! Pga vidrig personlighet och vidrigt beteende !….

Tycker rentav hon ser ”äcklig ut” numera , eftersom hennes beteende är riktigt äckligt vidrigt.

Det är synd , hon har faktiskt all potential att vara Lika vacker som person som hon är ytligt sett …!
Jag håller med dig. Om man gillar typen "flickiga, oskyldiga" tjejer är hon säkert en 10:a, men många män (de som inte har mindervärdeskomplex) vill enligt min uppfattning ha en KVINNA. Så eftersom Linnsan tydliggjort att hon söker en MAN så kanske hon skulle behöva steppa upp och bli en kvinna som dessa män vill ha.. En man som behandlar sin respektive som en prinsessa är ingen MAN enligt min mening..
Citera
2025-07-27, 08:43
Medlem
Incendios avatar
Come on...Linn är verkligen inte vacker. Inte ens näpen. Hon har en märklig uppnäsa och hård blick. Det syns extra tydligt på bilder från när hon var ung och inte var lika fixad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in