Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jag tycker det är bra hon skaffa sig en ny partner. Hon är ju ledig från barnen halva tiden så hon kan ägna lite av den tiden till en ny man.
Fast det som är konstigt är hur hon har lyckats fått 3 förhållanden att krascha. Hon har troligtvis något inkört spår som gör att kärleken snabbt sjunker. Hon själv borde vara medveten om det och även männen hon dejtar. Vad som de kunde ta upp emellan dem är hur de ska lyckas med uppgiften att behålla kärleken till varandra. Vad hände de gånger då den minskade och upphörde.
Fast det är bra att försöka någon gång kommer det lyckas.
Att vara 27 år och ha haft tre uppbrott är ju i sig inte så konstigt. Det som är med L är att hon aldrig låter en relation utvecklas från dejtingstadiet. Hon har så bråttom med bekräftelse, barn, ”mitt livs kärlek”. Det tror jag förstör en relation. Hade hon lugnat ner sig lite hade hon under dejtingstadiet lärt känna killen ordentligt och insett att de kanske inte passar ihop. INNAN det börjar planeras barn.
Hade L varit min unge hade jag tagit ett allvarligt jäkla snack med henne redan när hon blev gravid med M.