2025-09-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hon hänger på Tinder såg jag, såg hennes profil nyss. " Är svag för killar med lockigt hår och med gröna/blåa ögon "
Det förklarar den plötsliga ökningen av män hon följer på instagram. Min hypotes är en stockholmsgrabb som hon kan flytta in hos på halvtid.
Citera
2025-09-20, 15:49
Medlem
Har hon lagt ner Instagram helt eller? Noll aktivitet…
Citera
2025-09-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad roligt hon är på Tinder.

Hoppas hon snabbt kan få tag i en ny kille.

- Då kan vi få något att glädjas åt.

- Hon kan få fler barn.

- Mer kärlek kan uppstå.

Hon är den optimala kvinnan. Hoppas någon man kan ta henne seriöst och verkligen vilja skapa en framtid med henne.
Nu är ju du ett troll, men annars kaundw väl du inleda en relation med henne?
I mina ögon är hon motsatsen till optimal.
Citera
2025-09-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Du får väl försöka reformera hennes dåliga egenskaper om det är några.

Hon verkar som jag kan se helt OK ,bara att det är något som gör att hon avslutar relationer rätt snabbt.
Vad som skulle vara bra vore om hon kunde lära sig hur man bibehåller en relation.
Citera
2025-09-20, 22:35
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Speciellt hårt kan uppbrottet från den "destruktiva" relationen trots allt gråt inte tagit på henne om hon redan nu är ute på tinder.
Svara inte fetischisten .
Citera
2025-09-21, 11:09
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du får väl försöka reformera hennes dåliga egenskaper om det är några.

Hon verkar som jag kan se helt OK ,bara att det är något som gör att hon avslutar relationer rätt snabbt.
Vad som skulle vara bra vore om hon kunde lära sig hur man bibehåller en relation.

Sluta trolla, eller läs igenom tråden? Allt är inte utseende bara, hon är ju såklart söt, men hennes utseende blir ändå fult pga hennes personlighet.

Du kan ju fråga alla hennes kompisar, eller ja föredetta kompisar, du kan ju fråga hennes ex hur hon är, det kan inte vara fel på alla vänner genom åren, det kan inte vara fel på alla hennes ex.

Sen är hon såklart inte den värsta personen i Sverige, men hon är långt ifrån " optimal "
Sen är hon otrogen på det.
Citera
2025-09-21, 12:31
Medlem
Det hade varit intressant om någon av hennes sk exbästis hade skrivit lite hur Linnsan egentligen är. Varför har ingen av dem hittat hit än?
Citera
2025-09-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Det hade varit intressant om någon av hennes sk exbästis hade skrivit lite hur Linnsan egentligen är. Varför har ingen av dem hittat hit än?
För att ingen normal människa gör så? Man sjunker liksom till samma nivå om man ska gå ut och prata skit om någon. Om det inte är för att bemöta falska påståenden.
Citera
2025-09-21, 13:45
Medlem
Hon verkar rätt så nyligen ha börjat följa Simon igen, Simon ge henne för helvete inte en tredje chans!!!
Citera
2025-09-21, 15:28
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Sluta trolla, eller läs igenom tråden? Allt är inte utseende bara, hon är ju såklart söt, men hennes utseende blir ändå fult pga hennes personlighet.

Du kan ju fråga alla hennes kompisar, eller ja föredetta kompisar, du kan ju fråga hennes ex hur hon är, det kan inte vara fel på alla vänner genom åren, det kan inte vara fel på alla hennes ex.

Sen är hon såklart inte den värsta personen i Sverige, men hon är långt ifrån " optimal "
Sen är hon otrogen på det.

Exakt så! Hennes extrem fula personlighet gör henne riktigt ful och oattraktiv trots att hon har grunderna för att se bra ut så blir hon så extremt ful i o med hennes personlighet som är helt omöjlig att klara av eller tycka om.

Ja det är faktist bara fel på henne! Helt omöjligt att göra sig osams med såhär många människor på repeat och förlora så många partners på det oxå om man är normal fungerande. Hon har en grov personlighetsstörning som hon måste lära sig leva med (hantera på rätt sätt) för att hon nånsin ska kunna bli normalfungerande bland folk,vänner och partners och för sina stackars barns skull.
Citera
2025-09-21, 15:32
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Hon verkar rätt så nyligen ha börjat följa Simon igen, Simon ge henne för helvete inte en tredje chans!!!
Hur kan han inte lyckas hitta nån annan? Vilken looser. Vad håller han på med. Blir så frustrerad.
Om Linn seriöst håller på och avföljer och sedan följer igen o avföljer igen så är det ännu ett tecken på hennes grova personlighetsstörning (borderline) en normal människa har inte så starka känslor att man följer och avföljer folk.. utan man kan faktist hantera sina känslor och håller inte på och töntar sig sådär. Riktigt töntigt jag menar hur svårt ska det vara att hålla känslorna i schack från avföljer knappen
Citera
2025-09-21, 15:46
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Har hon lagt ner Instagram helt eller? Noll aktivitet…
Hm ja det var ett tag sedan hon la ut något. Tagit en paus kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in