2025-05-28, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jabolina
Sist när hon var gravid var det också VÄLDIGT tyst och få uppdateringar på Insta. Hon var för illamående om jag inte minns fel.
Japp, det stämmer. Hon var till och med inlagd på sjukhus. Verkar som att historien upprepar sig.. 😱
Citera
2025-05-28, 07:30
Medlem
Köpte glasen på IKEA som hon använder till sina ljus, hällde i lite ljusmassa och tände (vägrar köpa ljus av henne för att testa!). 2 av 2 testade ljus sprack med en smäll! Vågade inte testa fler eftersom det flög iväg glasbitar när de sprack..! Min bekant slängde sitt ljus när jag berättade det eftersom hen fortfarande inte fått svar gällande sin reklamation.. 🙄
Citera
2025-05-28, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det kostar 0kr att ha sin bostad liggandes ute som kommande.. jag har det själv sen en tid tillbaka.

Du vill inte länka?
Citera
2025-05-28, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jabolina
Sist när hon var gravid var det också VÄLDIGT tyst och få uppdateringar på Insta. Hon var för illamående om jag inte minns fel.

Ja hon hade HG alla graviditeter,, som mig. Det är ett helvete på jorden
Citera
2025-05-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Köpte glasen på IKEA som hon använder till sina ljus, hällde i lite ljusmassa och tände (vägrar köpa ljus av henne för att testa!). 2 av 2 testade ljus sprack med en smäll! Vågade inte testa fler eftersom det flög iväg glasbitar när de sprack..! Min bekant slängde sitt ljus när jag berättade det eftersom hen fortfarande inte fått svar gällande sin reklamation.. 🙄

Jag mejlade Ikea angående detta men fick inget svar, en vän till mig handlade av henne och reklamerade ljudet delvis pga glaset men också för doftljuset doftade INGET. Hon ignorerade reklamationen i 3 veckor sen anmäldes hon till Klarna som sa att hon måste ta tag i den annars stänger de hennes konto och hon kan inte bedriva verksamhet. Då svarade hon och skickade tillbaka pengarna
Citera
2025-05-28, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Läste i en kommentar på TT att nya killen är osams med sina föräldrar pga Linn. Personen som skrev kommentaren umgås med hans föräldrar. Om hon inte är gravid redan så kan man ju hoppas att killen springer för livet.

Kan du visa bild på kommentaren?
Citera
2025-05-28, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77

Det är Lisannacarmen som har kommenterat TantBeergs första video. Under hennes kommentar har hon skrivit att hon är vän med killens föräldrar, och att han och föräldrarna tyvärr har blivit osams pga Linn.
Sen skriver hon tyckte att Linn var alldeles för smörig när dom träffades!
Citera
2025-05-28, 10:03
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scandinavia
Det är Lisannacarmen som har kommenterat TantBeergs första video. Under hennes kommentar har hon skrivit att hon är vän med killens föräldrar, och att han och föräldrarna tyvärr har blivit osams pga Linn.
Sen skriver hon tyckte att Linn var alldeles för smörig när dom träffades!

Total avsaknad av social kompetens check
Citera
2025-05-28, 10:37
Medlem
Det finns 2 typer av folk som använder Ad-links de som använder bilder på sig själva (gärna med lite urringat och lite poserade) med texten " Den här produkten har räddat mitt liv!, klicka här !"
Och sen tiingelinn som bara snor bilder från internet och bara skriver " så söööööt" eller " fiiiiinaste klänningen" "klicka här för pris"
Citera
2025-05-28, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77

Kolla kommentarerna på TT, Tantbeerg
Senast redigerad av browneyed-girl 2025-05-28 kl. 10:52.
Citera
2025-05-28, 11:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Och som av en händelse efter kommentarer här om hennes frånvarande och palettbladsförsäljningen så postar Linn lite inlägg om hennes frukost och att det just nu finns palettblad att köpa.
Citera
2025-05-28, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Det finns 2 typer av folk som använder Ad-links de som använder bilder på sig själva (gärna med lite urringat och lite poserade) med texten " Den här produkten har räddat mitt liv!, klicka här !"
Och sen tiingelinn som bara snor bilder från internet och bara skriver " så söööööt" eller " fiiiiinaste klänningen" "klicka här för pris"

Bra exempel på hur hon hanterar sitt jobb! Jag har helt ärligt mer respekt för första exemplet, just för att det finns en uttänkt strategi bakom länken, Linn hafsar bara ihop en story och lägger ut utan närmare eftertanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in