2025-05-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Är hon så nykär att hon skiter i allting? Ingen uppdatering på insta på länge heller.

Hon brukar uppdatera flitigt när allt går hennes väg. Kanske är det trubbel i paradiset?
Citera
2025-05-27, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Såg på Linn palettblads sida att någon har kommenterat att personen väntar på beställning och frågar Linn om palettbladets hade skickats och självklart har inte Linn svarat.
Linn har också skrivit på sin Instagram sida att hennes ansvar tar slut efter att hon skickat så känns lite oseriöst?

Och nyss så har någon kommenterat att dem har beställt ljus från Linn för mer än 4 veckor sen och inte fått något svar då hon inte har fått någon vara.

Allså hur tänker Linn🫣🫣 bullshit my ass att hon är högkänslig för hade jag haft ett företag som sålt varor till folk hade jag direkt sett till att svara och tänka på kunden i första hand. Hade typ fått panik om jag inte skött mitt arbete😅

Hon svarar inte på nån kommentar, folk frågar vad de kostar, hur hon skickar, om en specifik fortfarande finns kvar att köpa men hon svarar ju ingen
Citera
2025-05-27, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Är hon så nykär att hon skiter i allting? Ingen uppdatering på insta på länge heller.

Hon kanske sitter hemma och stöper ljus.

Nej, men skämt åsido, nåt måste hänt. Inget inlägg på mors dag och flera dagars tystnad (om jag inte missat)
Citera
2025-05-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Hon kanske sitter hemma och stöper ljus.

Nej, men skämt åsido, nåt måste hänt. Inget inlägg på mors dag och flera dagars tystnad (om jag inte missat)
Detta var även min tanke. Att hon stundtals varit lite mer inaktiv sedan hon träffade killen har jag noterat, men det här.. helt tyst i alla sociala kanaler sedan ett antal dagar tillbaka, vad jag kan se. Möjligen någon story, om ens det. Och då är det trots allt hennes arbete vi pratar om,
Citera
2025-05-27, 21:23
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Har hon tagit pedofilen på bar gärning?
Citera
2025-05-27, 21:37
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZNdkDbGSt/

Nu video av tantberg 😅
Citera
2025-05-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Undrar hur länge hon ska ha huset ligga ute som kommande till salu, det kostar nämligen en hel del pengar att ha det ligga ute så hos mäklaren… som vanligt är hon helt oansvarig med pengar, pengar hon tjänat på att exploatera sina barn

Det kostar 0kr att ha sin bostad liggandes ute som kommande.. jag har det själv sen en tid tillbaka.
Citera
2025-05-27, 23:14
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxdress
https://vm.tiktok.com/ZNdkDbGSt/

Nu video av tantberg 😅
Skitbra å klockrent. Baserat på allt hon själv signalerat, basunerat ut å levererat officiellt.
Citera
2025-05-27, 23:38
Medlem
Katciu88s avatar
Tråkigt med så lite uppdateringar. Jag tror också på teorin att det är för att Linn har det tufft just nu.

Jag håller tummarna för dig Linn att du mår bättre snart och är på't igen in no time!
Citera
2025-05-28, 00:22
Medlem
Sist när hon var gravid var det också VÄLDIGT tyst och få uppdateringar på Insta. Hon var för illamående om jag inte minns fel.
Citera
2025-05-28, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Hon brukar uppdatera flitigt när allt går hennes väg. Kanske är det trubbel i paradiset?

Läste i en kommentar på TT att nya killen är osams med sina föräldrar pga Linn. Personen som skrev kommentaren umgås med hans föräldrar. Om hon inte är gravid redan så kan man ju hoppas att killen springer för livet.
Citera
2025-05-28, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Det blir nog ingen gråtbild den här gången i så fall.
Tror mer på att det blir en frågestund om 1-2 mån med en närbild på Linns stjärtskåra där ”en följare” frågar om hon träffar någon nu och Linn svarar nej, kort och gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in