2025-04-18, 16:42
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Tror inte belle är med, tror det är någon annas barn man ser på första. Hon själv nämner också bara T och J. (Men jag kan ha fel dock)

Ok ok, tog för givet att B bar med när hon skriver jag och tjejerna.
Citera
2025-04-18, 17:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amcs
"Tänk att veta att man hittar sina barn i stallet hos hästarna istället för fulla ute på stan".

Vad jag minns, när jag gick på gymnasiet för ca 10 år sedan, så va det just hästtjejerna som var de som festade mest. Men det var kanske på min lilla ort det var så.

Hon måste vara dum på riktigt. Ja de kanske gillar stallet nu, det säger ju dock inget om huruvida de kommer festa på stan senare i livet. De är sju, fem och tre att tänka på "fulla på stan" är väl oavsett aktivitet i dagsläget inte direkt aktuellt
Citera
2025-04-18, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon måste vara dum på riktigt. Ja de kanske gillar stallet nu, det säger ju dock inget om huruvida de kommer festa på stan senare i livet. De är sju, fem och tre att tänka på "fulla på stan" är väl oavsett aktivitet i dagsläget inte direkt aktuellt
Linn verkar ju inte hängt mycket i stallet i ungdomen, så nu rider hon killar istället...jösses..hennes logik är ju helt rubbad
Citera
2025-04-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Men det är klart inget bolag vill kosta på att släppa musik med henne, hon kan absolut inte sjunga hon ylar som ett marsvin det skär i lillhjärnan tamefan. Och hon är inte en populär karaktär som influencer då hon visat sig vara både lösaktig och nollbrydd om varesig vara med sina barn eller fullkomligt kasta sitt ex under bussen. Att hon antagligen för tillfället blir lurad av en pedofil med glasklara planer om sin framtid gör det inte bättre.

Finns det överhuvudtaget någon anledning att misstänka detta eller var det bara en onödig kommentar ifrån dig?
Citera
2025-04-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amcs
"Tänk att veta att man hittar sina barn i stallet hos hästarna istället för fulla ute på stan".

Vad jag minns, när jag gick på gymnasiet för ca 10 år sedan, så va det just hästtjejerna som var de som festade mest. Men det var kanske på min lilla ort det var så.

Eller blir gravida med första bästa kille. Tänk om hon skulle bli mormor vid 35 års ålder. Då är nog en bra mamma med bra uppfostran väldigt mycket bättre än några hästar.
Citera
2025-04-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Fyra fadersfigurer på åtta år är, däremot, väldigt mycket.

Undra hur barnen påverkas av det

Om barnpsykolog hade varit med och dokumenterat så hade det varit intressant att följa
Citera
2025-04-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ja, men vad ska hon säga? De är inte sambo (än). Han är inte babydaddy (än).
Avelshingst? Älskare? Blivande ex?

Blivande ex, måste bara föda hans eller vad han kommer tro är hans kanske.
Citera
2025-04-18, 20:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej8atta
Undra hur barnen påverkas av det

Om barnpsykolog hade varit med och dokumenterat så hade det varit intressant att följa

Hade varit ett spännande poddavsnitt där tre olika psykologer en med inriktning på relationer, en barnpsykolog och en vanlig psykolog får titta på Linns flöde, kolla på klipp och sen ha utförande utläggningar om Linn och hur hennes agerande påverkar barnen
Citera
2025-04-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Eller blir gravida med första bästa kille. Tänk om hon skulle bli mormor vid 35 års ålder. Då är nog en bra mamma med bra uppfostran väldigt mycket bättre än några hästar.
Det är väl hennes dröm
Citera
2025-04-19, 00:07
Medlem
Hon har bara läst våra kommentarer här och måste nu bevisa att hon visst är beredd att stå i ett kallt ridhus 😂 fast det lär ju bli mormor isåfall. Men barnen kanske väljer hockey eller fotboll ändå.
Citera
2025-04-19, 08:38
Medlem
Ljusuppdatering: var på middag hos min vän igår som fått ett blomljus med sin beställning som "överraskning"(?). Det slocknade vid första tändningen direkt veken brunnit ner. Efter Lite kämpande fick vi fyr på det igen, då brann det max 1/2 timme, flöt ut på allt runtomkring (tur det stod på ett ljusfat) och slocknade igen eftersom det dränkte sig själv i stearinet.. 😒
Citera
2025-04-19, 09:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ljusuppdatering: var på middag hos min vän igår som fått ett blomljus med sin beställning som "överraskning"(?). Det slocknade vid första tändningen direkt veken brunnit ner. Efter Lite kämpande fick vi fyr på det igen, då brann det max 1/2 timme, flöt ut på allt runtomkring (tur det stod på ett ljusfat) och slocknade igen eftersom det dränkte sig själv i stearinet.. 😒

Då är det ju knappast stearin av bra kvalitet om det ens är stearin, vilken jävla lurendrejare hon är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in