2025-04-18, 11:05
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Fredag, påsk, och veckans utlovade låtsläpp lyser fortfarande med sin frånvaro. Om Babblarnas tandborstarlåt inte råkar vara deras braksuccé, det vill säga. Nog låter det som pappan, L saknas dock.

Är det L som gått ut med att det blir låtsläpp?
Citera
2025-04-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Markus är ju egentligen från Lidköping (Linköping?) så tror att han, liksom Simon, har ett upplägg med Linn och barnen där de kan besöka hans sida av släkten under lov.
Linköping är jag ganska säker på att han kommer ifrån, möjligtvis Norrköping
Citera
2025-04-18, 13:08
Avslutad
Linn är precis den där typen av bästisar man hade på högstadiet som man inte längre känner. De som bytte identitet efter killar. Kille 1 = kärnfamiljs fru. Kille 2 = Stjärnfamiljs fru. Kille 3 = rik hockeyfru (trodde hon). Kille 4 = stockholmsfru (tror hon…). Nu när vi vet att hon är inne på 4, undrar vad identitet och kille nummer 5 blir
Citera
2025-04-18, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Är det L som gått ut med att det blir låtsläpp?
Det lyftes i tråden under förra vecka:

Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Inom en vecka släpper hon och pappan sin egna musik. Det är nu det händer

Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Hon skrev det nyss på sin instastory.
Citera
2025-04-18, 14:34
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Men det är klart inget bolag vill kosta på att släppa musik med henne, hon kan absolut inte sjunga hon ylar som ett marsvin det skär i lillhjärnan tamefan. Och hon är inte en populär karaktär som influencer då hon visat sig vara både lösaktig och nollbrydd om varesig vara med sina barn eller fullkomligt kasta sitt ex under bussen. Att hon antagligen för tillfället blir lurad av en pedofil med glasklara planer om sin framtid gör det inte bättre.
Citera
2025-04-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxdress
Kommentarer på tiktok raderas flitigt.

Men en som är kvar är :
NY kille IGEN? 🙄😳

Linn svarar då:
Igen? Hur menar du? Att ha haft 3 tidigare förhållanden i sitt liv vid 27 års ålder är inte mycket

Ibland undrar jag om hon spelar dum eller är så blåst.
Fyra fadersfigurer på åtta år är, däremot, väldigt mycket.
Citera
2025-04-18, 15:15
Avslutad
Undrar om hon försöker byta från Instagram till TikTok för att det finns mer pengar i TikTok och hon är desperat efter pengar just nu. Hon försöker ju fiska hårt efter samarbete med Flying tiger iallafall, all skit hon köper är därifrån numera och de har börjat kommentera hennes videor..
Citera
2025-04-18, 15:44
Medlem
Även hennes mamma har vita ljusa kläder på sig när de är i stallet
Citera
2025-04-18, 15:56
Medlem
"Tänk att veta att man hittar sina barn i stallet hos hästarna istället för fulla ute på stan".

Vad jag minns, när jag gick på gymnasiet för ca 10 år sedan, så va det just hästtjejerna som var de som festade mest. Men det var kanske på min lilla ort det var så.
Citera
2025-04-18, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Även hennes mamma har vita ljusa kläder på sig när de är i stallet

Asså vita kläder är dock det smartaste man kan ha på sig, för man kan använda diverse medel och tvålar att få de rena utan att det blir förstört. Däremot andra ljusa färger är svårt
Citera
2025-04-18, 16:11
Medlem
drinksareonmes avatar
Simon lägger upp grejer som att han är kvar i Luleå. Samtidigt är B på ridhus med de andra prinsessorna. Har han skickat hem henne på egen hand?
Citera
2025-04-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Simon lägger upp grejer som att han är kvar i Luleå. Samtidigt är B på ridhus med de andra prinsessorna. Har han skickat hem henne på egen hand?

Tror inte belle är med, tror det är någon annas barn man ser på första. Hon själv nämner också bara T och J. (Men jag kan ha fel dock)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in