2025-02-20, 08:07
Medlem
Nej Linn du har inte gröna ögon, du har liknande mig men andra ord blå/gröna eller också kallat grå ögonfärg.
Kolla på bilden från den 21 oktober 2024 då ser ögonen mer blåa/grå ut. Och vet du vad Linn det är bland den vanligaste ögonfärgen här i Skandinavien( om jag inte missminns mig.)
Citera
2025-02-20, 08:14
Medlem
Men alltså! Hon måste ju driva med oss! Hon kan inte på allvar tro att hon har gröna ögon? Det ser man på precis alla andra bilder av henne.

Hon har ljust blå/grå ögon och i solnedgången som är väldigt gul så blir blått + gult = grönt.

Nej alltså det här gick så på mina nerver, så hon lyckades verkligen ifall hon bara ville jäklas med oss 😂
Citera
2025-02-20, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruemilia95
Men alltså! Hon måste ju driva med oss! Hon kan inte på allvar tro att hon har gröna ögon? Det ser man på precis alla andra bilder av henne.

Hon har ljust blå/grå ögon och i solnedgången som är väldigt gul så blir blått + gult = grönt.

Nej alltså det här gick så på mina nerver, så hon lyckades verkligen ifall hon bara ville jäklas med oss 😂

Och när folk kommenterar typ det svarar hon ”är ju direkt solljus”, som att hon inte fattar att det är solljuset som ger ett gult sken. Blir provocerad. Fattar hon inte?!

Det är inte första gången hon försöker vara unik och tjata om sina icke gröna ögon. Vad är det ens att haka upp sig på att försöka vara unik med? Har hon så lite annat att komma med?
Citera
2025-02-20, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruemilia95

De gick på mina nerver också 😅
Citera
2025-02-20, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Nej Linn du har inte gröna ögon, du har liknande mig men andra ord blå/gröna eller också kallat grå ögonfärg.
Kolla på bilden från den 21 oktober 2024 då ser ögonen mer blåa/grå ut. Och vet du vad Linn det är bland den vanligaste ögonfärgen här i Skandinavien( om jag inte missminns mig.)

Räcker att scrolla ner till en annan bild i solljus, som inte är lika orange. Där har hon absolut inga gröna ögon. Bilden från 3 januari.
Citera
2025-02-20, 10:34
Medlem
Tror ni att hon raderar alla kommentarer under bilden som påstår att hennes ögon är blåa? Eller hur kan alla hennes följare vara så korkade att de faktiskt tror (blir lurade) att de är gröna? 😄
Citera
2025-02-20, 11:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Stor humor att Linn påstår att hon har svårt att bli kär, jo det har vi ju sett och att hennes turn offs är osäkerhet och självupptagen. Linn du är själv båda delarna. Hon vill bli behandlad som en prinsessa varje dag, Linn du är snart 30 kanske dags att växa ifrån prinsessdrömmen
Citera
2025-02-20, 12:54
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Stor humor att Linn påstår att hon har svårt att bli kär, jo det har vi ju sett och att hennes turn offs är osäkerhet och självupptagen. Linn du är själv båda delarna. Hon vill bli behandlad som en prinsessa varje dag, Linn du är snart 30 kanske dags att växa ifrån prinsessdrömmen

Haha, skrattade så mycket åt hennes relations-svar. Har man "följt" henne ett tag kan man ju inte tro ett ord på det hon säger? Hon talar verkligen emot sina handlingar!
Citera
2025-02-20, 17:16
Medlem
Vem kommer ens på idén att fråga L om relationsråd? Hon har TRE misslyckade samboförhållanden bakom sig och några andra relationer till det som hon aldrig hann flytta ihop och skaffa barn med innan det tog slut..tre ungar med olika pappor, allt på en väldigt kort tid...vad får L och hennes följare att tro oatt hon skulle kunna ge goda råd i relationer? L kan ju inte ens bevara en kompisrelation... vill man ha råd i relationer är det väl bättre att fråga någon som haft samma partner i typ 20 år..
Citera
2025-02-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Vem kommer ens på idén att fråga L om relationsråd? Hon har TRE misslyckade samboförhållanden bakom sig och några andra relationer till det som hon aldrig hann flytta ihop och skaffa barn med innan det tog slut..tre ungar med olika pappor, allt på en väldigt kort tid...vad får L och hennes följare att tro oatt hon skulle kunna ge goda råd i relationer? L kan ju inte ens bevara en kompisrelation... vill man ha råd i relationer är det väl bättre att fråga någon som haft samma partner i typ 20 år..
Det är som att fråga mig, som är kort å tjock och rätt ful, om råd kring fotomodellyrket.
Citera
2025-02-20, 19:01
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Ja, det är skrattretande. Lite kul också att jag, som haft ett enda riktigt förhållnde och hållit fst vid det i halva mitt liv, alltid hr ett annat svar än Linn på relationsfrågorna.
Citera
2025-02-20, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Ja, det är skrattretande. Lite kul också att jag, som haft ett enda riktigt förhållnde och hållit fst vid det i halva mitt liv, alltid hr ett annat svar än Linn på relationsfrågorna.
Ja jag har varit gift med samma man i snart 21 år och L och jag har ganska olika syn på hur man visar varandra omtänksamhet och kärlek i en relation... att vilja bli behandlad som en prinsessa varje dag är ju bara naivt..😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in