2024-10-25, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
Det känns ju som att Linn har grundläggande begränsningar gällande anknytning till sina barn.
Hon är innerst inne väldigt osäker att bara vara en enkel mamma, därför behöver hon fylla på med massa vardagsaktiviteter eller ha andra vuxna med sig för att svårigheterna finns där exempelvis att bara kunna sitta i soffan och umgås , i tystnad eller att prata med sitt barn , vara fokuserad och lyhörd - emotionellt blir komplicerat för henne.

Förmodligen känner hon inte sina barn så bra att ens kunna vara avslappnad med dom ensam. Tyvärr leder det till att dom känner likadant tillbaka.

Sorgligt
Precis vad jag tänkt.. hon verkar ha lite samma problem i alla former av relationer...vänner byts ut regelbundet och kärleksrelationer tar slut så fort det blir vardag..
Som jag skrivit förut verkar hon inte ha förmågan att känna av eller fråga om den andre individens känslor, intressen, åsikter, favoriträtt mm..det blir samma charkbricka till alla för det tycker Linn är gott..
Alltid samma aktiviteter och foton det är bara killen/vännen som byts ut..
Hon blir kär i killar som avgudar henne för att hon gillar den känslan att vara dyrkad..men när vardagen kommer i mellan ledsnar hon direkt..
Vänner verkar uppskattas om de vill vara med henne för att hon är snygg och rik..de får nog gärna vara lite avundsjuk på henne och vilja vara nära henne mycket...det gillar nog L
Citera
2024-10-25, 10:00
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Vadå alla?

Antar att det ska föreställa ett ”Alla barnen” skämt.
Citera
2024-10-25, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Precis vad jag tänkt.. hon verkar ha lite samma problem i alla former av relationer...vänner byts ut regelbundet och kärleksrelationer tar slut så fort det blir vardag..
Som jag skrivit förut verkar hon inte ha förmågan att känna av eller fråga om den andre individens känslor, intressen, åsikter, favoriträtt mm..det blir samma charkbricka till alla för det tycker Linn är gott..
Alltid samma aktiviteter och foton det är bara killen/vännen som byts ut..
Hon blir kär i killar som avgudar henne för att hon gillar den känslan att vara dyrkad..men när vardagen kommer i mellan ledsnar hon direkt..
Vänner verkar uppskattas om de vill vara med henne för att hon är snygg och rik..de får nog gärna vara lite avundsjuk på henne och vilja vara nära henne mycket...det gillar nog L

Från Bloggen🔽

"Helt ärligt så tror jag att Marcus är den som är skapad för mig här i livet. Tror faktiskt inte att någon annan skulle klara av att leva med mig för jag är så speciell på gott och ont som person. Marcus är den som verkligen kan förstå mig nästan jämt."

Tja några år efter detta blogginlägg så står hon där med 3 ex och 3 barn med olika pappor, så hon verkar ju åtminstone ha lite självinsikt ifall 🫣
Citera
2024-10-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Från Bloggen🔽

"Helt ärligt så tror jag att Marcus är den som är skapad för mig här i livet. Tror faktiskt inte att någon annan skulle klara av att leva med mig för jag är så speciell på gott och ont som person. Marcus är den som verkligen kan förstå mig nästan jämt."

Tja några år efter detta blogginlägg så står hon där med 3 ex och 3 barn med olika pappor, så hon verkar ju åtminstone ha lite självinsikt ifall 🫣
Synd att hon sumpade den relationen med att vara otrogen då... ja hon har ju rätt i att ingen annan kan leva med henne...😂
Citera
2024-10-25, 14:54
Medlem
Snacka om schizofrent leverne. Ena veckan en flamsig tonåring, nästa vecka låtsas vara bästa mamman.”Å nej jag tar inte igen ungdomsåren” mentaliteten går inte att dölja. Skenhelighet utan dess like!!
Citera
2024-10-25, 14:59
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Undrar om det finns något som heter omvänd pedofili. Att personen blir upphetsad när den beter sig barnliknande.

Att den blir upphetsad när män behandlar personen som en liten hjälplös prinsessa.

Det finns olika sätt att klä sig som en prinsessa, man kan göra som L och se ut som ett barn, men volang på kjolen, blommiga topppar och stora diadem.
Eller så kan man göra som hennes kompis A, ett enkelt set (dock bedazzled) med kofta och kjol. Helt klart mer elegant och kvinnligt!
Citera
2024-10-25, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacespider
Det finns olika sätt att klä sig som en prinsessa, man kan göra som L och se ut som ett barn, men volang på kjolen, blommiga topppar och stora diadem.
Eller så kan man göra som hennes kompis A, ett enkelt set (dock bedazzled) med kofta och kjol. Helt klart mer elegant och kvinnligt!

Ja, ta inspiration från en riktig modern prinsessa. Prinsessan Mary eller någon annan monark. Elegant, snyggt och kvinnligt. Inte som ett barn som klär ut sig till prinsessa. Att gå i för kalla kläder känns bara märkligt.
Citera
2024-10-25, 15:22
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Undrar om det finns något som heter omvänd pedofili. Att personen blir upphetsad när den beter sig barnliknande.

Att den blir upphetsad när män behandlar personen som en liten hjälplös prinsessa.

Hon är ju också väldigt besatt av att vara liten, smal, tunn och låtsas att hon har ovanligt små fötter. Hon sa någon gång att hon har köpt skor på barnavdelningen..Men man ser ju att hennes fötter är normalstora.
Grejen är ju att det finns skor i normal vuxenstorlek på barnavdelningen. Barnavdelningen går ofta upp till storlek 40. Så det är verkligen inget konstigt eller betyder att man har små fötter bara för att man köper barnskor. Jag köper oftast mina skor på barnavdelningen, helt enkelt för att det ofta är billigare för samma typ av sko i samma storlek som finns på vuxenavdelningen. Har storlek 38, så verkligen helt normal skostorlek för en vuxen kvinna.
Senast redigerad av Incendio 2024-10-25 kl. 16:12.
Citera
2024-10-25, 15:37
Väldigt viktigt att alla är blonda, och väldigt viktigt att allt är rosa. Och väldigt viktigt att fika och lunch hela veckan, vad mer har hon gjort?. Usch det är så tragiskt, det där är inte ett riktigt liv…tänk så mycket hon går miste om, både till vardags och i personlig utveckling man får bara tex genom att ha ett riktigt jobb
Citera
2024-10-25, 18:14
Medlem
drinksareonmes avatar
Vad tjänar förtaget på att skicka en låda snask till Simon och han gör en story där han tackar dom. Räknas det som reklam?
Citera
2024-10-25, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Vad tjänar förtaget på att skicka en låda snask till Simon och han gör en story där han tackar dom. Räknas det som reklam?

Kom upp på en sida när jag sökte på pressutskick= reklam

"Behöver PR-utskick också reklammärkas?
Just PR-utskick eller pressutskick är en gråzon. Det är många olika faktorer som spelar in. Skickas pressutskick kontinuerligt där en Influencer även systematiskt visar pressutskick är det också marknadsföring"

Men är ju en energidryck företag som både S och L har gjort "reklam" för men inte märkt vilket dem ska då det har varit kontinuerligt.
Citera
2024-10-25, 19:02
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Kom upp på en sida när jag sökte på pressutskick= reklam

"Behöver PR-utskick också reklammärkas?
Just PR-utskick eller pressutskick är en gråzon. Det är många olika faktorer som spelar in. Skickas pressutskick kontinuerligt där en Influencer även systematiskt visar pressutskick är det också marknadsföring"

Men är ju en energidryck företag som både S och L har gjort "reklam" för men inte märkt vilket dem ska då det har varit kontinuerligt.

Ok tack. Ja S har gjort ”reklam” för två energidrycks märken.
Tror dock inte att folk beställer lådor med godis för att de sett det på hans Instagram (vilket bör väl vara tanken).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in