2024-07-25, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Okej nu är det nog bevisat att Linn använder Simons Instagram, hon har lagt upp en del Adlinks under kvällen på sin instragram. Men för ca 20 minuter sen så la Simon ut en story med texten "Älskar mina tallrikar, har dem i alla möjliga färger😍🌸" och så är det dem faten Linn ofta visar på bild🫣🫣🫣

Haha den var bra!!
Citera
2024-07-26, 00:03
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Okej nu är det nog bevisat att Linn använder Simons Instagram, hon har lagt upp en del Adlinks under kvällen på sin instragram. Men för ca 20 minuter sen så la Simon ut en story med texten "Älskar mina tallrikar, har dem i alla möjliga färger😍🌸" och så är det dem faten Linn ofta visar på bild🫣🫣🫣

Ser så jäkla löjligt ut.
Citera
2024-07-26, 06:15
Medlem
Citat:

Glöm inte att faten är ”lyxiga” också. Väldigt viktigt.
Citera
2024-07-26, 07:26
Medlem
Citat:

Pinsamt att lägga ut på fel konto, tror det var meningen att vara på hennes egna konto. Sen när använder Simon såna emojis? Och exakt de tallrikarna Linn visat upp FLERA gånger. Blev faktiskt besviken när jag såg det. Simon borde definitivt visa mer ryggrad denna gång och sätta gränser, inte normalt att använda och övervaka sin partners sociala medier.
Citera
2024-07-26, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosarandigt
Pinsamt att lägga ut på fel konto, tror det var meningen att vara på hennes egna konto. Sen när använder Simon såna emojis? Och exakt de tallrikarna Linn visat upp FLERA gånger. Blev faktiskt besviken när jag såg det. Simon borde definitivt visa mer ryggrad denna gång och sätta gränser, inte normalt att använda och övervaka sin partners sociala medier.

Ja oavsett om dem är ett par eller inte så är det ju sjukt att hon har tillgång till hans sociala medier. Har lite svårt att sätta diagnoser på någon jag aldrig har träffat ( eller överlag då jag inte är utbildad psykolog ) men om det är någon tendens jag tycker Linn visar så är att hon verkar ha problem med kontrollbehov och bekräftelsebehov.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-07-26 kl. 09:43.
Citera
2024-07-26, 10:33
Medlem
Det var ingen som reagerade på att hon gjorde reklam för någon mirakelkräm mot acne och att hon var sminkad på sin efterbild? Lite som r hon gjorde reklam för fransserumet
Citera
2024-07-26, 11:33
Medlem
drinksareonmes avatar
”Simons” adlinkande fortsätter. Så otroligt patetiskt.
Citera
2024-07-26, 11:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Det var ingen som reagerade på att hon gjorde reklam för någon mirakelkräm mot acne och att hon var sminkad på sin efterbild? Lite som r hon gjorde reklam för fransserumet

Jo och jag tänkte på att det där märket fanns väl inte när hon var 17, samt att hon "jämförde" en bild från när hon var typ 17 och en bild tagen nu. Ingen har samma hy som vuxen som när de var tonåringar så det är ju omöjligt att veta/se om det är hudvårdsserien som var avgörande. Skall hon göra seriös reklam och där man verkligen ser och förstår skillnaden är väl om det är ett par månader emellan bilderna, inte närmare 10 år
Citera
2024-07-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Särskilt när förebilden var från gymnasiet också...inte konstigt att man är finnig i övre tonåren och att det gått över naturligt när man är 26 år...och sminkad
Citera
2024-07-26, 15:41
Medlem
Det är dock sååå märkligt att göra ALLT ihop om man "bara" bor ihop men inte är tillsammans. Allt de gör, gör det ju ihop.
Förstår om S inte har nånstans att bo och flyttat in till henne men det betyder inte att de måste göra allt ihop.
Att få en bostad i Örebro är inte så svårt så länge du inte ska bo i ett specifikt område eller behöver en jättestor lägenhet. Kollar själv dagligen pga snar flytt.
Citera
2024-07-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jo och jag tänkte på att det där märket fanns väl inte när hon var 17, samt att hon "jämförde" en bild från när hon var typ 17 och en bild tagen nu. Ingen har samma hy som vuxen som när de var tonåringar så det är ju omöjligt att veta/se om det är hudvårdsserien som var avgörande. Skall hon göra seriös reklam och där man verkligen ser och förstår skillnaden är väl om det är ett par månader emellan bilderna, inte närmare 10 år
Jag tänkte också på det, att alla tonåringar har väl mer eller mindre finnar medan hyn ser helt annorlunda ut 10 år senare. Och då visar hon alltså dessutom hyn 10 år senare med smink.

Har inte bloggbevakning tagit upp detta extremt missvisande tipset som obs ej är ett samarbete men där man ändå kan använda en personlig rabattkod, vilket innebär att hennes tips inte är genuin utan uppmuntrar till konsumtionshets genom missledande marknadsföring
Citera
2024-07-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Det är dock sååå märkligt att göra ALLT ihop om man "bara" bor ihop men inte är tillsammans. Allt de gör, gör det ju ihop.
Förstår om S inte har nånstans att bo och flyttat in till henne men det betyder inte att de måste göra allt ihop.
Att få en bostad i Örebro är inte så svårt så länge du inte ska bo i ett specifikt område eller behöver en jättestor lägenhet. Kollar själv dagligen pga snar flytt.
Han är ju hennes slav och hon kan inte göra någonting själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in