2024-07-25, 10:27
Medlem
Hon vill ha stabilitet i förhållandet innan hon får fler barn och det ligger nog avlägset, typ 4-5 år bort.

Men alltså stabilitet i förhållandet har hon ju hittills menat sig ha efter en eller ett par månader så det behöver ju inte dröja mer än ett år till nästa barn.
Citera
2024-07-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon är helt traumatiserad efter den relationen!

Alltså … vänta tills nåt på riktigt traumatiserande sker.

Det var hon väl efter relationen med Gabbe tog slut också? Hon var ju helt förstörd då. Men hittade snabbt ett rebound....Simon. Vips blev hon gravid med ännu ett väl planerat barn.
Citera
2024-07-25, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Det var hon väl efter relationen med Gabbe tog slut också? Hon var ju helt förstörd då. Men hittade snabbt ett rebound....Simon. Vips blev hon gravid med ännu ett väl planerat barn.

Jag gick lite igenom hennes blogg, hade visst missat att hon hade dejtat nån Jesper innan Gabriel, men även där va hon jättekär och han dumpa henne via Snap. Dem slutade träffas ungefär i mars och Juni då va hon med gabriel.
Citera
2024-07-25, 13:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa

Och mellan gabbe och simme var det en kille som hon tänkt flytta in i radhuset med. Ett par veckor senare och det är parbilder tagna av dyr fotograf och samma kärleksförklaringar som alltid
Citera
2024-07-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Och mellan gabbe och simme var det en kille som hon tänkt flytta in i radhuset med. Ett par veckor senare och det är parbilder tagna av dyr fotograf och samma kärleksförklaringar som alltid
Ja, han D*vid var ju också hennes livs kärlek. Han kom undan med blotta förskräckelsen.
Citera
2024-07-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Och vem är stackars tjejen som blev bedragen. Såklart Linn visste men trodde väl att han skulle lämna för hennes skull. Mer naiv människa har jag så aldrig hört talas om.
L är traumatiserad och känner skuldkänslor gentemot flickvännen, även om hon inte kände till att killen hade en relation. Av vad som nämnts i tråden har ju dock L själv varit otrogen mot både M och S. Och det verkar hon däremot ha tagit med en klackspark.
Citera
2024-07-25, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
L är traumatiserad och känner skuldkänslor gentemot flickvännen, även om hon inte kände till att killen hade en relation. Av vad som nämnts i tråden har ju dock L själv varit otrogen mot både M och S. Och det verkar hon däremot ha tagit med en klackspark.
Jag tror inte hon kände skuldkänslor gentemot flickvännen, hon skriver så bara för att det ska låta bra
Citera
2024-07-25, 19:17
Medlem
Nu ska stackars barnen släppas iväg bara en stund innan läggningstid för att leka dockor i tyllkjolar i en fejkad stagead och sen även Photoshopad bild. Fy fan för såna människor
Citera
2024-07-25, 20:11
Medlem
En tant kommenterar på Linns instagram ”eftersom jag inte har någon dotter önskar jag att du varmin. Så vacker mamma till så fina tjejer”
Linns följare är om möjligt ännu läskigare än Linn.
Citera
2024-07-25, 20:54
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
En tant kommenterar på Linns instagram ”eftersom jag inte har någon dotter önskar jag att du varmin. Så vacker mamma till så fina tjejer”

Haha dessa rabiata kärringar som kommenterar skrämmer mig.
Citera
2024-07-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Är det samma som skriver på pappapappadotters också? Nån som skriver under typ varenda inlägg. Om vänskap mm mm
Citera
2024-07-25, 23:02
Medlem
Okej nu är det nog bevisat att Linn använder Simons Instagram, hon har lagt upp en del Adlinks under kvällen på sin instragram. Men för ca 20 minuter sen så la Simon ut en story med texten "Älskar mina tallrikar, har dem i alla möjliga färger😍🌸" och så är det dem faten Linn ofta visar på bild🫣🫣🫣
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-07-25 kl. 23:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in