2024-04-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Var kan man höra det?

På IG för hon som döpte sonen.
Citera
2024-04-01, 22:09
Medlem
Roligast är väl ändå att städa bilen i klackar och ljus kappa. På med gympadojor och en hoodie!

Hunden lär ju inte bli långvarig hos Linn om det inte är ett skämt. En hundvalp behöver man vara med i stort sett dygnet runt första 6 veckorna. Därför folk skaffar hund på semestern eller föräldraledighet. Jag hoppas det är ett skämt. Kan inte förstå om en seriös kennel säljer till dom!

Satsa på ensam mamma söker Linn, då finns det en chans att killen lite förstår vad han ger sig in på!

Tycker hon och Simon ska gå tillbaka till varandra. Han är bra med barnen och bara han litar på henne kan hon fortfarande vara i Sthlm varannan vecka. Mitt man jobbar borta två veckor, är hemma en vecka - det går jättebra!
Citera
2024-04-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
På IG för hon som döpte sonen.
Vad heter hon?
Citera
2024-04-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Vad heter hon?

Ssarahtjulander
Citera
2024-04-01, 22:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Vad heter hon?

Man hör Linn sjunga lite i slutet, stackars gäster.
https://www.instagram.com/stories/ss...Ewbm9vdnpzcA==
Citera
2024-04-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ja, Simme är ju det i alla fall enligt sin story (där ”han” även skriver att han separerade från Simon Brännvall för ett år sedan, men att de idag har en bra relation)
Ser ut som att han tagit bort storyn eller?
Citera
2024-04-01, 22:30
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Man hör Linn sjunga lite i slutet, stackars gäster.
https://www.instagram.com/stories/ss...Ewbm9vdnpzcA==
Hade jag inte vetat hade jag gissat på att det var en 7-åring typ.
Citera
2024-04-01, 22:42
Medlem
Så en valp ska vara på 4 ställen, för Simon behöver ju ha någon som har den när han jobbar mån-fre och Linn kommer behöva hundvakt ibland också.
Det är inte lämpligt med så mycket flaxande när den är valp.
Citera
2024-04-01, 22:54
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Så en valp ska vara på 4 ställen, för Simon behöver ju ha någon som har den när han jobbar mån-fre och Linn kommer behöva hundvakt ibland också.

Han slutade väl som elevassistent, har han nåt nytt?
Citera
2024-04-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Hunden måste vara ett april skämt?

Ja det lär det nog vara....Linn skriver att de ska hämta HENNE om 1 1/2 månad och Simon skriver att han längtar så efter lilla Luffsan. Haha de kan väl inte kalla den för Luffsan?

Om de skulle skaffa hund hade Linn delat med sig av det mycket tidigare. De hade åkt o hälsat på den innan osv.. Då hade hon med all säkerhet lagt upp massa bilder i sin story + i flödet när både hon o barnen gosar med den lilla valpen de ska ha. Dessutom borde hon ha skrivit vilken ras det är osv. Så det är med all sannolikhet ett dåligt Aprilskämt ;P

Som någon annan skrev också...Vem tvättar bilen iklädd lång ljus kappa o högklackat??? Jo LInn!! Känns verkligen inte äkta nånstans...Har hon någonsin visat sig i mjukisbyxor, T-shirt o helt osminkad?? Så ytlig o osäker hon är!!!
Senast redigerad av LeLLa 2024-04-01 kl. 23:10.
Citera
2024-04-02, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy

Är garanterat ett 1:a aprilskämt!
Citera
2024-04-02, 02:09
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Så dumt skämt så det finns inte.
Nu hörde jag från hennes sång i kyrkan, jisses jag tror fönstren i kyrkan sprack, milde tid.

Hörde nu också. Det låter verkligen inte bra. Låter dessutom som hon sjunger enbart med näsan och inte med hjälp av magstödet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in