2024-02-02, 21:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Linn är on fire med oidentifierad reklam ikväll. Örebro spa en fredag stockholmsvecka igen? Tråkigt i Stockholm igen? Hon har aldrig spenderat en hel vecka i Stockholm hennes så kallade ”hem”. Klarar hon inte av att va själv eller vad är det frågan om

Jag tror att hon har ytterst svårt för att vara själv, därav hon flyr in i dejting och relationer en vecka efter att det tagit slut med någon. Hon kan inte vara själv i lägenheten därav är hon ute och fikar hela tiden. Nu var väl många upptagna och då måste hon iväg på spa med syrran och en vän för att sitta hemma själv en kväll eller helg är otänkbart
Citera
2024-02-02, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag tror att hon har ytterst svårt för att vara själv, därav hon flyr in i dejting och relationer en vecka efter att det tagit slut med någon. Hon kan inte vara själv i lägenheten därav är hon ute och fikar hela tiden. Nu var väl många upptagna och då måste hon iväg på spa med syrran och en vän för att sitta hemma själv en kväll eller helg är otänkbart

Asså. Jag älskar min man, men det är ju lyx att få en kväll själv med serier man själv tycker om och lite godis?! Jag förstår inte hur Linn inte klarar av att sitta hem själv med lite snacks och en bra serie. Oavsett om man är i relation eller ej så är det jätteskönt, speciellt om man har ett normalt påfrestande heltidsjobb - men det har ju inte Linn å andra sidan
Citera
2024-02-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja på riktigt, hon verkar inte kunna vara ensam 1 minut..det måste hända något hela tiden...hon verkar vara så hysteriskt stressad/orolig...som att hon flyr undan sig själv genom att umgås med andra och hitta på saker...är hon ensam hemma kommer det nog för många tankar och känslor som hon inte orkar hantera..
Citera
2024-02-03, 10:28
Samma rabattkod igen. Som också bara gäller i det begränsade lilla området Örebro. Bra Linn, inte alls missvisande att lägga ut den från nåns lägenhet i Stockholm som att den går att använda där…
Citera
2024-02-03, 11:23
Medlem
Bio med Simon och småtjejerna. Helt fine, men varför sitter hon brevid Simon och tjejerna brevid henne? Kunde inte tjejerna få sitta t.ex mittemellan de vuxna?
Citera
2024-02-03, 11:27
HERREGUD SÅ OMOGNA JAG DÖR. Skämskudde. Asså de är de värsta mest omogna morsorna i Sverige. Nej Linn du är inte på biodejt med ditt ex bara för att han också råkar va där, fokusera: du är på biodejt med dina barn!!! Herregud. Killar killar killar hela jävla tiden
Citera
2024-02-03, 11:36
Medlem
Citat:
HERREGUD SÅ OMOGNA JAG DÖR. Skämskudde. Asså de är de värsta mest omogna morsorna i Sverige. Nej Linn du är inte på biodejt med ditt ex bara för att han också råkar va där, fokusera: du är på biodejt med dina barn!!! Herregud. Killar killar killar hela jävla tiden

Väldigt omoget och respektlöst att hålla på så.
Till och med Simon ser ut att skämmas lite.
Har noll till överst för Linn. Dessutom så ser håret som vanligt så jävla risigt ut.

Och barnen slänger hon på dom här fula tyllklänningarna men hon skiter I att fixa deras hår. Dom ser liksom alltid lite slarviga ut.
Citera
2024-02-03, 11:56
Medlem
Citat:

Nu skrev hon ju att hon var på biodejt och hamnade bredvid sitt x och inte att hon var på biodejt med sitt x.
Citera
2024-02-03, 11:57
Medlem
Citat:
Hon ”hamnade” väl inte bara bredvid honom, de måste väl själva ha valt att gå tillsammans?
Det är knappast någon som tvingat dem (även om Simon ser lite så ut)
Citera
2024-02-03, 12:06
Medlem
Citat:
Asså. Jag älskar min man, men det är ju lyx att få en kväll själv med serier man själv tycker om och lite godis?! Jag förstår inte hur Linn inte klarar av att sitta hem själv med lite snacks och en bra serie. Oavsett om man är i relation eller ej så är det jätteskönt, speciellt om man har ett normalt påfrestande heltidsjobb - men det har ju inte Linn å andra sidan

Nu har väl antagligen hon några fler kvällar ensam än vad man har i ett förhållande. Så att sitta hemma själv med snacks och se på serier är kanske inte riktigt lika lyxigt när man är singel och vv förälder.
Har varit singel med heltidsjobb och tyckte all ensamtid var dötråkig. Tycker fortfarande att ensamtid är dötråkigt trots man, barn, hundar OCH ett heltidsjobb.
Citera
2024-02-03, 13:39
Som Linn önskar att hon på bilden kunde matcha Alvas förlovningsring med en egen riktig förlovningsring, men nej den enda ringen Linn nånsin kommer bära är de hon köper till sig själv. Om hon inte skärper sig och växer upp 1000000 steg
Citera
2024-02-03, 14:58
Medlem
Nu fick hon tillfälle ett visa upp röven också...nu är det bara att vänta och se om någon kille nappar på betet.. jag fattar inte varför hon visar så mycket hud på insta, det är väl ändå mest kvinnliga följare...men det slår aldrig fel..ju mer singel hon är desto mer hud i flödet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in