2024-01-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
b

Lägenheten finns inte att hyra veckovis längre så gissar att Linn hyr den hela tiden
Och härom dagen visade hon att hon köpt nytt porslin, det stod 4 tallrikar och nåt mer i ett skåp i lägenheten. Så det kan stämma.
Citera
2024-01-05, 12:39
Medlem
Jaha, då ska T och Linns mamma komma till ”Linns lägenhet” i Sthlm och Linn har tedan förberett hur hon ska klä ut Tindra så mamma Linn får leka med en levande docka.
Konstigt att Linns mamma ställer upp på detta.
Citera
2024-01-05, 12:57
Medlem
Hur pantad är Linn? Stackars Timdea kommer ju frysa röven av sig i de där klänningarna Linn bestämt att hon ska ha på sig!! Det normala och ansvarsfulla som förälder är att åtminstone ge henne en långärmad tröja under, IDIOT
Citera
2024-01-05, 13:06
Medlem
Och kan hon sluta med sina jäkla reklamlänkar för hennes förvuxna bebiskläder. Nej Linn alla tycker inte om att leka prinsessa som en förvuxen bebis i volanger och tyll, för de flesta 25-åringar är vuxna på riktigt och inte förvuxna bebisar som dig själv…
Citera
2024-01-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Hur pantad är Linn? Stackars Timdea kommer ju frysa röven av sig i de där klänningarna Linn bestämt att hon ska ha på sig!! Det normala och ansvarsfulla som förälder är att åtminstone ge henne en långärmad tröja under, IDIOT
Jamen det ser ju konstigt ut på bild fattar du väl! 😄
Citera
2024-01-05, 13:27
Medlem
Jag vill verkligen inte klicka på hennes reklamlänkar, men kan ju inte låta bli att undra vad hon lägger på dessa helt oanvändbara maskeradklänningar som någon stackars underbetald textilarbetare i Taiwan sytt av kliande polyestermaterial, och som efter ett par fotograferingar kommer att hamna i någon låda i Linns kaosiga förråd innan den slängs.
Citera
2024-01-05, 13:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag vill verkligen inte klicka på hennes reklamlänkar, men kan ju inte låta bli att undra vad hon lägger på dessa helt oanvändbara maskeradklänningar som någon stackars underbetald textilarbetare i Taiwan sytt av kliande polyestermaterial, och som efter ett par fotograferingar kommer att hamna i någon låda i Linns kaosiga förråd innan den slängs.

Samma här, jag vill verkligen inte klicka men kan inte låta bli för att precis som du se hur många tusenlappar hon spenderar på allt hon köper. Är sådan extrem konsumtion, riktigt äckligt.

En klänning för närmare 1200 som Tindra kommer kunna ha max ett par gånger.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2024-01-05 kl. 13:42.
Citera
2024-01-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Perfekt beskrivet. Har inte superbra koll på barnkläder men baserat på vad man sett andra köpa liknande grejer för så säkert 1000kr/klänningen ordinarie pris så väldigt mycket för syntetiskt skit som du själv beskriver används två gånger för att exploatera ungen i på Instagram och sen hamnar i en låda och slänga. Miljötänk? Linn vet nog inte vad varken miljö eller nyheter är. Hon kanske ska testa att typ läsa DN etc nån gång? Kanske ändra sitt konsumtions beteeemde? Och typ kanske reflektera lite över mänskliga rättigheter som de stackars barnen som syr hennes ungars plastiga kläder inte alls får ta del av. Så
Enormt omedveten människa.
Citera
2024-01-05, 14:46
Medlem
MissTrisstesss avatar
Hoppas innerligt INTE att någon av Tindras nya dressar är ämnade för holiday on ice besöket.
Citera
2024-01-05, 14:57
Medlem
drinksareonmes avatar
Undra om Linn hade trivts i Luleå och de 32 minusgraderna, Belle ser iaf rätt nöjd ut 😁
Citera
2024-01-05, 16:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Hoppas innerligt INTE att någon av Tindras nya dressar är ämnade för holiday on ice besöket.

Förmodligen har Linn tänkt tvinga på ungen någon av de där obekväma fula klänningarna så att hon ser ut som en prinsessa
Citera
2024-01-05, 16:35
Medlem
Jag ser verkligen ingen som helst anledning att köpa en sådan klänning till ett barn, jag ser inget användningsområde. Möjligtvis i ett brudfölje...men inte ens där...de där tyllklänningarna kan vara hur dyra som helst men i mina ögon ser det bara ut som utklädningskläder. Låt barnens egen skönhet komma fram i stället i enklare kläder som inte stjäl all uppmärksamhet från barnet....tyllklänningarna ser dessutom väldigt osköna ut att ha på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in