2023-11-28, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Att man ändrar tiderna man utför arbetet är inte att vara föräldraledig på heltid. (Att vara hemma och att vara föräldraledig är som sagt också olika saker).
Det är bara så hon uttrycker det för att låta bra. Att både vara föräldraledig på heltid OCH jobba heltid OCH studera OCH vara en fantastisk mamma …
Studierna var väl också helt flexibelt att göra när fan hon ville? Och återigen, hennes jobb går ju ut på att vara mamma, så hon får ju faktiskt betalt för att vara med Belle och lägga ut bilder på henne. Det är liksom ingen bedrift.
Citera
2023-11-28, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Att man ändrar tiderna man utför arbetet är inte att vara föräldraledig på heltid. (Att vara hemma och att vara föräldraledig är som sagt också olika saker).
Det är bara så hon uttrycker det för att låta bra. Att både vara föräldraledig på heltid OCH jobba heltid OCH studera OCH vara en fantastisk mamma …

Jag hade uttryckt mig på samma sätt som Linn. Anser att resonemanget är att märka ord. Det är uppenbart att Linn menar att hon varit hemma med barn på heltid (föräldraledig i allmänt tal) och samtidigt studerat och arbetat.

Våra meningar får gå isär
Citera
2023-11-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Studierna var väl också helt flexibelt att göra när fan hon ville? Och återigen, hennes jobb går ju ut på att vara mamma, så hon får ju faktiskt betalt för att vara med Belle och lägga ut bilder på henne. Det är liksom ingen bedrift.

Spelar det någon roll vilken tid på dagen man utför sina studier?

Studerar man heltid så måste tiden oavsett tas någonstans ifrån.
Mao. Det blir all ledig tid som ryker.

Nu tvivlar jag på att Linns heltidsstudier faktiskt tog upp 40h per vecka, men det tar inte bort faktumet att hon på pappret pluggade heltid
Citera
2023-11-28, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Spelar det någon roll vilken tid på dagen man utför sina studier?

Studerar man heltid så måste tiden oavsett tas någonstans ifrån.
Mao. Det blir all ledig tid som ryker.

Nu tvivlar jag på att Linns heltidsstudier faktiskt tog upp 40h per vecka, men det tar inte bort faktumet att hon på pappret pluggade heltid
Det jag menar är ju att hon säkert varit registrerad på utbildning men i praktiken kan ju hon lika gärna gjort jobbet när Belle började föris. Vilket är det mest troliga utifrån hennes lögnhistorik
Citera
2023-11-28, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Det jag menar är ju att hon säkert varit registrerad på utbildning men i praktiken kan ju hon lika gärna gjort jobbet när Belle började föris. Vilket är det mest troliga utifrån hennes lögnhistorik

Det var ganska uppenbart att hon utförde vissa delar av utbildningen när hon var hemma med B?
Om hon nu inte totalt ljög och satt och band buketter bara på skoj.

Du har doxy rätt i att hon gjorde stora delar av utbildningen före/efter B var hemma
Citera
2023-11-28, 10:20
Medlem
Simon verkar ha tagit bort att han spelar för Lindlöven på sin insta bio. Kanske inte blir mer spel i laget?
Citera
2023-11-28, 10:44
Medlem
Nån skrev om skitig bil å vips så åker hon å tvättar…. Hmm
Citera
2023-11-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Ja det går väl ihop rätt uppenbart?
Hon var influenser på heltid och var hemma med B? Sedan tar säkert inte arbetat 8 aktiva timmar per dag som för oss andra…
Ja, fast då var hon ju inte mammaledig. Det förutsätter ju att man avstår från jobb och lön.
Barn hemma, ja, men mammaledig, nej.
Citera
2023-11-28, 12:24
Medlem
”Vad är en perfekt dejt för dig?” Och roligt svar att det viktigast är att man lär känna varandra, inte precis hennes bästa egenskap att göra med sina innan en unge kommer till
Citera
2023-11-28, 12:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
”Vad är en perfekt dejt för dig?” Och roligt svar att det viktigast är att man lär känna varandra, inte precis hennes bästa egenskap att göra med sina innan en unge kommer till

Och hon är väldigt svårflörtad...jo det har vi märkt
Citera
2023-11-28, 12:39
Medlem
”Obs. Förbjudet att köpa blommor på en mataffär” 😂
Citera
2023-11-28, 12:40
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Och hon är väldigt svårflörtad...jo det har vi märkt

*är alltid ihop med killen och gravid två månader sen första dejten*
Citera