Citat:
Ursprungligen postat av
AngelsKit-V.47
Tjena!
De senaste veckorna har varit en av mina sämsta veckor på länge så för å dämpa känslorna var det meckbordet som gällde. Ca 4 joints per dag i 18 dagar sträck. Nu har det gått 4 dagar sen min sista joint och jag sitter här i sängen helt svettig, kan inte blunda ögonen, mår JÄTTEILLA i magen plus att jag knappt åt något de senaste 2 dagarna och på tal om mat så kan jag inte, jag kan inte stoppa något i munnen utan o bli spyfärdig, fast vatten och väldigt lätta vätskor kan jag dricka.
Observera att jag har rökt på under bra del av mitt liv, det här är ej första gången. Fast det är definitivt första gången jag rökte så mycket.
Även att det var hasch jag rökte och inte grönt.
Så vad fan kan jag göra åt detta? Skriver i detta ögonblick i helt sinneslöst arg då jag inte kan sova (har ej sovt i +30 timmar) eller äta. Jävligt ÄCKLIG känsla.
Börja få lite ångest för vad jag utsatte min kropp för om jag ska va ärlig.
Jag vet att det måste vara någon form av en abstinens jag upplever och jag har sökt upp det och inget med värde hittades.
Är jävligt tacksam för upplysning och tips i denna fruktansvärda sits
Klev av efter dagligrökande i bra många år, mkt större mängder än dig också.
Mitt tips är ta långa promenader, träna samt gå upp i vettig tid även om man inte sovit bra.
Allt handlar om disciplin.
Dessa saker gör att din naturliga hunger kickar igång då CBn hijackar dom systemen när man är på't.
Sen är det alltid värst dag 2-5 typ. Brukar lugna ner sig efter det.
Sen kan tomhet uppstå om man rökt dagarna I ända tidigare och inte ersätter det med nått.
Har själv haft exakt som du beskriver otaliga gånger då jag varit lite av periodare, rökte vansinniga mängder under typ 2-3 veckor. Klev av i 4-5 dagar. Så har det sett ut för mig på senaste. Men nu har jag klivit av i flera månader, tränar och så vidare.
Hehe ett tips är att aldrig bli beroende av något tyngre om du tycker abstinensbesvären från CB är outhärdliga.
Dom är extremt lätta i jämförelse. Men ja kan va jobbigt om man inte är beredd och vet hur man kontrar riktigt.
Som sagt. Bygg upp din naturliga hunger, ditt välmående genom rörelse och träning.
Typ enda som funkar enligt mig.
Och jag har varit där du är säkert 50 gånger senaste åren.
Säger inte att det är att fnysa åt, men lösningen är just att kickstarta dom naturliga sätten man får hunger/blir trött.
Kan kännas tungt till en början, men sen dör man inte av sämre sömn/hunger i några dagar/en vecka.
Så ta det piano, så länge du inte röker igen under längre perioder är det ett ickeproblem.
Men lättare sagt än gjort, därför bara gör det. Börja med promenader!