2021-10-14, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
När jag besökte Paris för några år sedan såg jag många som "låg och Sov" nere i någon sunkig Metro station... Fy fan!
I Stockholm har jag uppmärksammat Zigenare som ligger och sover under bar Himmel på Stureplan, sen Höst.

Det går inte att Spara några Pengar på att övernatta på ett sådant sätt, detta är bara en Tillfällig lösning.
Själv så har jag övernattat en del gånger på Tågstationer, Flygplatser och i Källarutrymmen i brist på annat.

Varför Skriver du Så här För?

Extremt jobbigt att läsa.
Citera
2021-10-14, 15:59
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajbaj
Varför Skriver du Så här För?

Extremt jobbigt att läsa.

Särskriving med Stora bokstäver? Jag var möjligtvis Nyvaken. Har sett betydligt sämre texter
Citera
2021-10-14, 20:21
Medlem
Enda sättet att beköbt göra det måste vara på liåga doer amfetamin. Du får mkt idéer behöver inte äte, sova. Blir uppfinningsrik. Ska parar många kronor på dag.
Citera
2021-10-15, 07:47
Medlem
Man bör väl göra sig av med bilen innan bostaden? Sedan om man ska snåla, så varför har man öht en onödig sak som gymkort? För duscha? Dyr dusch.

Hur lönsamt och hur bra man mår? Hur långt är ett snöre? Bättre att fråga hur bra hade ni mått att vara luffare och mkt hade ni tjänat på att vara luffare, då det bero helt på omständigheterna och personen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in