• 1
  • 2
2021-10-12, 13:50
Medlem
Från Aftonbladet:

Kropp hittad i hamn i Norrköping
Strax innan 13-tiden på tisdagen fick polis larm om att personal på ett fartyg i Norrköpings hamn hade upptäckt en kropp i vattnet.

Kroppen har tagits upp ur vattnet och platsen har spärrats av på bägge sidor av hamnen i väntan på tekniker.

Det är i nuläget oklart vad som har hänt, uppger polisen.

– Vi vet inte vem det är, vi vet inte vilket kön och vi vet inte varför kroppen ligger där, säger Thomas Agnevik, presstalesperson vid polisen.
Citera
2021-10-12, 13:56
Medlem
-GGs avatar
Det känns som om man hittar en död person i vattnet eller i ett buskage flera gånger i veckan nu för tiden.
Citera
2021-10-12, 14:06
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det känns som om man hittar en död person i vattnet eller i ett buskage flera gånger i veckan nu för tiden.
Corona vettu
Citera
2021-10-12, 14:10
Medlem
Bakom lantmännen vid kajen skulle jag tro att det är. Många polisbilar där just nu.
Citera
2021-10-12, 16:06
Medlem
pekingbrudens avatar
Nån som vet om det finns någon saknad person i Norrköping just nu? Kroppen som hittades förra veckan (?) var ju den försvunne 75-årige mannen. I övrigt har jag ingen koll på nån officiellt försvunnen i stan? 🤔
Citera
2021-10-12, 16:20
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det blir en vinst lite längre fram.
Citera
2021-10-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekingbruden
Nån som vet om det finns någon saknad person i Norrköping just nu? Kroppen som hittades förra veckan (?) var ju den försvunne 75-årige mannen. I övrigt har jag ingen koll på nån officiellt försvunnen i stan? 🤔
Berndt "Lollo" Karlsson har varit försvunnen sedan 2016 men tror inte att det är han.
Citera
2021-10-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Corona vettu

Inte säkert. Kan vara pangdemin som härgar i Sverige.
Citera
2021-10-12, 16:47
Någon som vet om det funnits mystiska paket som flutit iland i området ?
Citera
2021-10-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Någon som vet om det funnits mystiska paket som flutit iland i området ?

Utveckla??
Citera
2021-10-12, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av ZpekingZ
Utveckla??
Man har ju hört hur fint paket blivit plockade av polisen och hur mycket knark som aldrig kommit ut på gatan.
Tanken jag har är att det kanske är någon som fått betala med sitt liv på grund av dessa paketsförluster.
Citera
2021-10-13, 00:02
Medlem
Tittat igenom Missing People alla efterlysningar. Ingen försvunnen från Östergötland de senaste året.
Det närmsta försvinnandet är Sven Ove som försvann från Katrineholm i Augusti förra året. Om det nu vore han skulle väl kroppen vara meeeeer än o igenkänneligt nu?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in