2021-12-30, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och varför demonstrerar du då inte detta som du säger du upplever och påstår existerar, för seriös etablerad vetenskap…? Visar dem att det faktiskt existerar och är det du påstår, det skulle antagligen ge dig ett Nobelpris eller liknande…. Så sätt fart, det borde ju vara en baggis att visa vetenskapen dina upplevelser när du hört så många och fått det på film etc etc…

Men tjena doktorn! Du bufflar på med ditt skit som vanligt.. Går inte att diskutera med dig. fattar seriöst inte varför du är här inne varje dag, du anser dig vara smartare och ska klanka ner på alla som inte tycker som du. Ganska komiskt när du vet väldigt lite och verkar leva dit liv framför datorn, har du varit ute någon gång och försöka uppleva något själv?
Gott nytt din tosing!
Citera
2021-12-30, 07:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Men tjena doktorn! Du bufflar på med ditt skit som vanligt.. Går inte att diskutera med dig. fattar seriöst inte varför du är här inne varje dag, du anser dig vara smartare och ska klanka ner på alla som inte tycker som du. Ganska komiskt när du vet väldigt lite och verkar leva dit liv framför datorn, har du varit ute någon gång och försöka uppleva något själv?
Gott nytt din tosing!
Kan du inte svara på frågan du fick istället för att klanka ner på andra?
Citera
2021-12-30, 07:28
Medlem
anuwat01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vad tror du om hallucinationer?

Är det en äldre person på ett boende får de dessutom ofta en hel del droger den sista tiden.

Det utsöndras iof mkt DMT vid dödsögonblicket.

Jo så kan det vara men man får ju inte hallisar av morfin. Nu pratar jag om dessa dödsbäddsvisioner från t ex svårt cancersjuka som har varit helt inkapabla att ens hålla sig vakna. De sista dagarna har dom t ex blivit helt pigga och får ofta besök av någon som hjälper dom över till andra sidan.

Finns ett känt fall med en amerikansk skådespelarska som dog under en hjärnoperation detta har även läkarna bekräftat. Hon kunde beskriva hur instrumenten såg ut som dom skar upp huvudet med samt hur många som var i rummet och att det senare kom in fler läkare.
Enl henne själv så svävade hon i taket och såg sig själv uppifrån samt träffade sin döda mormor.

Den här är ganska intressant.

https://poddtoppen.se/podcast/1471505755/paranormalt/avsnitt-1-vad-hander-nar-vi-dor
Citera
2021-12-30, 07:33
Medlem
Citat:
Kan du inte svara på frågan du fick istället för att klanka ner på andra?

Vilken fråga? Haha doktorn klankar ner på alla här inne alltid.. Han förtjänar det!
Citera
2021-12-30, 07:37
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anuwat01
Jo så kan det vara men man får ju inte hallisar av morfin.
Vad som händer i huvudet på en person som fråntagits sina ordinarie läkemedel, varken äter eller dricker och får opioider och benso och dessutom snart ska dö är inte lätt att veta.

För det mesta säger de inte ett pip, vare sig om andra sidan eller om något annat.
Citera
2021-12-30, 07:38
Medlem
constants avatar
Citat:
Vilken fråga? Haha doktorn klankar ner på alla här inne alltid.. Han förtjänar det!
Den du undvek att svara på. Se nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och varför demonstrerar du då inte detta som du säger du upplever och påstår existerar, för seriös etablerad vetenskap…? Visar dem att det faktiskt existerar och är det du påstår, det skulle antagligen ge dig ett Nobelpris eller liknande…. Så sätt fart, det borde ju vara en baggis att visa vetenskapen dina upplevelser när du hört så många och fått det på film etc etc…
Citera
2021-12-30, 07:49
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Att man inte hittar en naturlig förklaring på allt är absolut inte detsamma som att det finns spöken eller flygande grisar.

Och de gånger man har hittat en förklaring så har det hittills aldrig rört sig om spöken.

Givetvis måste det inte röra sig om spöken för att man inte kan hitta en förklaring. Men det betyder inte heller att man måste utesluta spöken som förklaring. Jag tror på att ha ett öppet sinne samtidigt som man är skeptisk.
Citera
2021-12-30, 07:50
Medlem
Citat:
Den du undvek att svara på. Se nedan.

Ja frågan var ju inte till mig. Doktorn svarar inte på mina frågor så inte mer än rätt.
Har du någon fråga då?
Citera
2021-12-30, 07:51
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Givetvis måste det inte röra sig om spöken för att man inte kan hitta en förklaring. Men det betyder inte heller att man måste utesluta spöken som förklaring. Jag tror på att ha ett öppet sinne samtidigt som man är skeptisk.
Tror faktiskt ingen vetenskaplig skeptiker hävdar att det inte finns spöken. Det går liksom emot det vetenskapliga tänket.

Däremot brukar spöktroende envist hävda att det absolut finns.
Citera
2021-12-30, 07:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Ja frågan var ju inte till mig. Doktorn svarar inte på mina frågor så inte mer än rätt.
Har du någon fråga då?
Eftersom du svarade på hens inlägg så antar jag att du i alla fall ansåg att frågan var till bland annat dig.
Citera
2021-12-30, 07:53
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Det är knarkare eller så är dom bara dumma i huvudet från födseln.
Citera
2021-12-30, 07:58
Medlem
Citat:
Eftersom du svarade på hens inlägg så antar jag att du i alla fall ansåg att frågan var till bland annat dig.

Vi har gått igenom det innan, men doktorn kan inte ta in det.
Så har inte du någon fråga? Gott nytt! Lägger jag inte mer energi på er 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in