Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-03-14, 20:17
  #25
Medlem
Vad röstar han på?
Citera
2023-04-20, 15:15
  #26
Medlem
JL skriver i Expressen om författaryrket:

”Är kulturvärlden så mörk som den framställs – full av hat, bitterhet och avundsjuka?
När litteraturfestivaler och författarsamtal blev lika viktiga som tidningskritiken hände något.
Jens Liljestrand ser sig om i den nya tidens författartillvaro och upptäcker något oväntat.”

Sedan var det betalvägg. Nån som kan berätta vad det oväntade var?

https://www.expressen.se/kultur/jens...bara-personer/
Citera
2023-06-12, 20:52
  #27
Medlem
Ördögs avatar
Han verkar inse att hans demoniserande av invandringskritikerna inte fungerat.

(FB) Jens Liljestrand: Våldet visar att jag har haft fel om allt
(FB) Jens Liljestrand Erkänner; haft fel om allt
__________________
Senast redigerad av Ördög 2023-06-12 kl. 20:54.
Citera
2023-06-12, 20:57
  #28
Avstängd
Träffade honom på fest, vilket gjorde mig spyfärdig

Noll personlighet eller egen vilja

Höll med alla om allt.

Speciellt tjejerna, som genomskådade honom direkt
Citera
2023-12-12, 22:36
  #29
Medlem
Såg att han bodde i Täby. Det förklarar det mesta beträffande hans klasskomplex.

Det måste vara jobbigt för hans dotter att ha en farsa som erkänner att han är illa omtyckt och går i terapi i riksmedia för att bli mer "likeable".

Jag tror det på något sätt utesluter att man har klass alls?

Han behöver komma ut i friska luften lite oftare.
Citera
Igår, 08:01
  #30
Medlem
Han har äntligen hittat hem. Numera recenserar han barnfilm och äter popcorn.

Han tycker det är roligt när bockarna Bruse härmar trollen för han är beläst och han förstår att barnfilm egentligen riktar sig till vuxna som honom med referenser ur "Dum och dummare".

Han återger vad han ser och hör, fast iklätt svåra flerstaviga ord som naivistiskt och kongenialt så att det är socialt kodat som vuxna betraktelser så att ingen ska missförstå hans mustasch som annat än en mustasch.

En kulturman på Expressen med en kulturman på Expressens copy-paste humor och copy-paste fantasi. Han får lycka till i livet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback