2021-10-09, 02:51
Medlem
rip-anonymitys avatar
Ja alltså den första Lasermannen huruvida nu media vill lägga epitet på folk. John Ausonius alltså.

Jag tycker det är attraherande med någon som vågat göra riktiga grova brott och som har fått uppmärksamhet i daglig media. Någon person som har vågat skjuta människor och som dessutom ger intervjuer om det. Jag har i princip läst allt om John Ausonius förutom det som är sekretessbelagt. Jag har läst boken "Lasermannen - en berättelse om Sverige" av Gellert Tamas. Har lyssnat på intervjuer osv av Robert Aschberg. Varför känner jag en sån magnetism av denna person på 90 talet? Kan tillföra att jag själv är född 2-3 år efter att han härjade.
Citera
2021-10-09, 02:59
Avslutad
Hade du känt samma om John Ausonius sett ut som Anders Eklund?
Citera
2021-10-09, 03:13
Medlem
rip-anonymitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaartinReez
Hade du känt samma om John Ausonius sett ut som Anders Eklund?

Nej, faktiskt inte.

https://imgur.com/a/ay7T4Wj
Citera
2021-10-09, 03:15
Medlem
Swe1227s avatar
Kom med nått nytt, kom med nått intelligent. Du låter som en helt vanlig brud men lite åt wt-hållet. Byt skiva, vänd blad.
Citera
2021-10-09, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rip-anonymity
Nej, faktiskt inte.

https://imgur.com/a/ay7T4Wj

Då hade det kanske inte såå mkt om själva brotten att göra då ?

Om det ska vara en mördare så ska det vara en attraktiv mördare då alltså ?

Juha på 80-talet fick sjukt många brev från kvinnor....Han dödade en 15åring som blev avrättad på knä för en simpel stöld ..
Senast redigerad av Problem2020 2021-10-09 kl. 03:19.
Citera
2021-10-09, 03:39
Medlem
rip-anonymitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Då hade det kanske inte såå mkt om själva brotten att göra då ?

Om det ska vara en mördare så ska det vara en attraktiv mördare då alltså ?

Juha på 80-talet fick sjukt många brev från kvinnor....Han dödade en 15åring som blev avrättad på knä för en simpel stöld ..

Det handlar inte så mycket om morden i sig, utan kallheten för sina handlingar och viljan att dela med sig om det i media. Jag tycker Juha är brutal och har ingen plats alls i denna diskussion, en cykelstöld berättigar inte alls det beteendet.
Citera
2021-10-09, 04:26
Medlem
Citat:
Det handlar inte så mycket om morden i sig, utan kallheten för sina handlingar och viljan att dela med sig om det i media. Jag tycker Juha är brutal och har ingen plats alls i denna diskussion, en cykelstöld berättigar inte alls det beteendet.

Var inte Juha lika kall menar du ?

Eller menar du att Juha inte beskrivit hur kall han var i Media ?
Citera
2021-10-09, 04:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ja alltså den första Lasermannen huruvida nu media vill lägga epitet på folk. John Ausonius alltså.

Jag tycker det är attraherande med någon som vågat göra riktiga grova brott och som har fått uppmärksamhet i daglig media. Någon person som har vågat skjuta människor och som dessutom ger intervjuer om det. Jag har i princip läst allt om John Ausonius förutom det som är sekretessbelagt. Jag har läst boken "Lasermannen - en berättelse om Sverige" av Gellert Tamas. Har lyssnat på intervjuer osv av Robert Aschberg. Varför känner jag en sån magnetism av denna person på 90 talet? Kan tillföra att jag själv är född 2-3 år efter att han härjade.
Har du SETT mannen? Ett ansikte bara en mor kan älska. En kallhamrad mördare. Brukade hänga omkring på universitetet trots att han inte längre gick där. Puke.

Du kanske borde fundera på psykoterapi?
Citera
2021-10-09, 05:00
Medlem
Skriv ett brev till honom och se om kärleken besvaras
Citera
2021-10-09, 07:15
Medlem
Citat:

Sök hjälp, ngt är rintigt fel på dig.
Inte hjälp på Flashback utan rättspsyk
Citera
2021-10-09, 08:12
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Jag tycker det är attraherande med någon som vågat göra riktiga grova brott och som har fått uppmärksamhet i daglig media.

Grova brottslingar lider aldrig av någon anledning brist på beundrarinnor.
Kan det var så att en vissa kvinnor drömmer om att bildligt talat tämja en "farlig" man?
Givetvis dess farligare desto bättre.
Citera
2021-10-09, 09:29
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Varför känner jag en sån magnetism av denna person på 90 talet?
Det är inte lasermannen du är attraherad av utan uppmärksamheten.

Du är antagligen inte bekväm med din egna omgivning och tanken på att han skulle beskydda dig från den är nog det som driver. Försök tygla din situation, var din egna boss så försvinner säkert fantasierna om att vara ihop med nån farlig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in