2021-10-09, 11:15
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rip-anonymity
Ja alltså den första Lasermannen huruvida nu media vill lägga epitet på folk. John Ausonius alltså.

Jag tycker det är attraherande med någon som vågat göra riktiga grova brott och som har fått uppmärksamhet i daglig media. Någon person som har vågat skjuta människor och som dessutom ger intervjuer om det. Jag har i princip läst allt om John Ausonius förutom det som är sekretessbelagt. Jag har läst boken "Lasermannen - en berättelse om Sverige" av Gellert Tamas. Har lyssnat på intervjuer osv av Robert Aschberg. Varför känner jag en sån magnetism av denna person på 90 talet? Kan tillföra att jag själv är född 2-3 år efter att han härjade.

Du är drabbad av Hybristophilia. Tråd kan låsas.
Citera
2021-10-21, 01:54
Medlem
Citat:
Ja alltså den första Lasermannen huruvida nu media vill lägga epitet på folk. John Ausonius alltså.

Jag tycker det är attraherande med någon som vågat göra riktiga grova brott och som har fått uppmärksamhet i daglig media. Någon person som har vågat skjuta människor och som dessutom ger intervjuer om det. Jag har i princip läst allt om John Ausonius förutom det som är sekretessbelagt. Jag har läst boken "Lasermannen - en berättelse om Sverige" av Gellert Tamas. Har lyssnat på intervjuer osv av Robert Aschberg. Varför känner jag en sån magnetism av denna person på 90 talet? Kan tillföra att jag själv är född 2-3 år efter att han härjade.

Skriv brev till honom. Han sitter i Storboda Anstalt(Stockholm). Satt på samma avd, korridor som honom, skön gubbe, vältränad för sin ålder, han sa att han behöver någon tjej därute som gärna vill besöka honom, så gör det tror han inte bryr sig så mycket om hur du ser ut !
Citera
2021-11-21, 13:37
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:

Många kvinnor är attraherade av kriminella, speciellt sådana som ser bra ut och är vältaliga. Ausonius är ju bägge. Jag är faktiskt sjukt nog buksvåger med Lasermannen fick jag reda på. Hade en ONS-relation med en kvinna som hade varit tillsammans med honom ett kort tag på 90-talet.
Citera
2022-09-15, 22:55
Medlem
Mer.info.007s avatar
Har du autism som han kanske. Som är betuttad i Herrlaser
Citera
2022-09-16, 06:36
Medlem
borrizs avatar
Låt den gode lasermannen förbli en våt dröm!
Citera
2026-06-29, 20:04
Medlem
Ett utseende är inte allt. Det är John Ausonius verkligen ett exempel på. Hur kan man beundra en kallblodig mördare? Har han ångrat sina brott?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in