Citat:
Ursprungligen postat av
snivlem
behandla dem du gillar så som du behandlar de du inte är intresserad av .... det ÄR faktiskt så det funkar, när uppträder som att du klarar dig galant utan henne så vill hon hellre ha dig
Antar att det är självständigheten som är så attraktiv i så fall? egentligen behandlar jag dom ganska lika utöver att jag inte flörtar överhuvudtaget med den jag inte är intresserad av
Citat:
Ursprungligen postat av
Rozenkvarts
Mmm såna skämt är inte hela världen om du iaf har glimten i ögat. Typ varje snubbe jag dejtat har sagt sånt i början. Tycker ändå det är märkligt att de du vill fortsätta träffa inte vill. Kan det vara så att du har något drag som visar sig efter fler dejter som de som du inte vill träffa får se? Är du avslappnad eller nervös? Sen skulle du vinna på att vara flörtig i de fall du verkligen är intresserad. Bygg upp en sexuell spänning, annars kommer hon se dig som en kompis.
Självklart är jag lite nervös inför dejten men jag tror inte att det är något som märks särskilt väl, dock är det ju dom gångerna som jag är flirtig av mig som allt går åt skogen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Torktumladponny
Du beter dig väl som en fuckboy helt enkelt, och är man ute efter seriöst så satsar man inte direkt på en sån kille. Sen är det faktiskt lite småcreepy med en kille som pratar om att köpa hus ihop innan första dejten, även om han skämtar. Jag personligen hade backat ur DIREKT, det hade känts som att han försöker smöra och linda mig runt lillfingret med en massa prat om framtiden för att sen bara leka med mig.
Jag beter mig verkligen inte som någon fuckboy - inget jag försöker med i alla fall. Men om de är som du säger - på vilket sätt tycker du att det är okej att en man flirtar med dig för att inte du ska få kalla fötter?
Citat:
Ursprungligen postat av
mr.gegge
Bara en fråga. Berättar du för tjejer du dejtar att du legat med 40st. genom Tinder? Då har du nog svaret där. Många tjejer vill inte höra om sånt.
Självklart inte - det är inte ens något som jag berättar för till mina närmaste vänner, undviker så gott det går att prata om mitt sexliv även om någon skulle fråga om det. Här på flashback är det väl dock okej då ingen vet vem jag är ändå