2021-10-08, 18:06
Medlem
Hade en potentiell date med en tjej idag, jag föreslog ett fik och en tid att träffas när hon helt plötsligt frågar om hon kan ha med sin bror som hon under tiden var med.

Jag svarar då att jag hellre ses någon gång när hon är ensam, och att vi kan ses på campus (iom folk överallt kanske får henne att känna sig mer säker) om hon inte är bekväm med att träffa mig själv.

Hon svarar att det inte har med saken att göra, att hon bestämt träff med sin bror innan och inte ville dissa honom.

Jag skriver att det är bättre om vi ses någon annan dag, varpå hon kallar mig fegis.

Riktigt konstigt, kommer nog inte välja att träffa denna tjej, detdär gav ifrån för mycket konstiga vibbar.

Någon som upplevt liknande?

Varför gör hon på detta viset?
- råna mig?
- para ihop mig med hennes ”bror” som egentligen är hennes gay-kompis , i något befängt attempt att winga honom?
- intresserad av mig men socialt handikappad?

Vetefan vilket motiv hon har

Måste ju vara något knasigt med henne

Lite synd, för snygg var hon tamejfan!

Ge mig era teorier!
Citera
2021-10-08, 18:10
Medlem
Deckard-Cains avatar
Ser du ut som en av huvudrollsinnehavarna ifrån Sons of Anarchy?

Hon var säkert nojig för dig
Citera
2021-10-08, 18:10
Medlem
Hon kanske vill ha ett förkläde?
Citera
2021-10-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DegPung
Hade en potentiell date med en tjej idag, jag föreslog ett fik och en tid att träffas när hon helt plötsligt frågar om hon kan ha med sin bror som hon under tiden var med.

Jag svarar då att jag hellre ses någon gång när hon är ensam, och att vi kan ses på campus (iom folk överallt kanske får henne att känna sig mer säker) om hon inte är bekväm med att träffa mig själv.

Hon svarar att det inte har med saken att göra, att hon bestämt träff med sin bror innan och inte ville dissa honom.

Jag skriver att det är bättre om vi ses någon annan dag, varpå hon kallar mig fegis.

Riktigt konstigt, kommer nog inte välja att träffa denna tjej, detdär gav ifrån för mycket konstiga vibbar.

- råna mig?
- para ihop mig med hennes ”bror” som egentligen är hennes gay-kompis , i något befängt attempt att winga honom?

Ge mig era teorier!
Hon är bara uppväxt i en modern familj.
Hennes föräldrar har lyckats med det alla moderna familjer vill som mest.
De har fått fram en bögson och dottern som likt sina föräldrar vill sprida sin mission för att få bögeriet att sprida sig agerar lockbete för att sonen ska få utöva sin mission.
Vill du inte ses som en bakåtsträvande och omodern person så bör du snarast ställa upp på att få din anal spräckt.
Efteråt kommer du känna dig som en ny människa och inte längre springa runt och ofreda små oskyldiga flickor.
Citera
2021-10-08, 18:20
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegPung

- råna mig?

Ge mig era teorier!

Det råkar inte vara så att fröken är från icke-skidåkande nation och det är hennes heder som måste bevakas av brorsan?
Citera
2021-10-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Det råkar inte vara så att fröken är från icke-skidåkande nation och det är hennes heder som måste bevakas av brorsan?

Nejdå, denna dam är blond
Citera
2021-10-08, 18:24
Medlem
jesussugers avatar
Bror? HA det är hennes KK som hon ville dra med

Du är inte den enda som vill köra in köttbussen i hennes garage
Citera
2021-10-08, 18:31
Medlem
VelvetThornss avatar
Var hård. Säg att du vill ha dejt på tu man hand annars får det vara. Hon kanske bara vill att du ska sätta ner foten och vara lite manlig.
Citera
2021-10-08, 18:33
Medlem
Top-dogs avatar
Spring... låter inte nyttigt detta
Citera
2021-10-08, 18:45
Medlem
lakritcs avatar
Tacka nej. Rånbögmord låter inte roligt.
Citera
2021-10-08, 18:46
Medlem
MrMadoffs avatar
Som hon sa ville hon inte dissa sin bror för dig då han betyder mer för henne än dig. Hon lät dig träffa dem båda men du nekade. Hon sa det själv. Hur svårt ska det vara att förstå?

Sluta överanalysera
Citera
2021-10-08, 18:56
Medlem
Är hon 12 år gammal, så ja

Annars säg att det går Icke.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto