2021-10-08, 18:58
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegPung
Hade en potentiell date med en tjej idag, jag föreslog ett fik och en tid att träffas när hon helt plötsligt frågar om hon kan ha med sin bror som hon under tiden var med.

Jag svarar då att jag hellre ses någon gång när hon är ensam, och att vi kan ses på campus (iom folk överallt kanske får henne att känna sig mer säker) om hon inte är bekväm med att träffa mig själv.

Hon svarar att det inte har med saken att göra, att hon bestämt träff med sin bror innan och inte ville dissa honom.

Jag skriver att det är bättre om vi ses någon annan dag, varpå hon kallar mig fegis.

Riktigt konstigt, kommer nog inte välja att träffa denna tjej, detdär gav ifrån för mycket konstiga vibbar.

Någon som upplevt liknande?

Varför gör hon på detta viset?
- råna mig?
- para ihop mig med hennes ”bror” som egentligen är hennes gay-kompis , i något befängt attempt att winga honom?
- intresserad av mig men socialt handikappad?

Vetefan vilket motiv hon har

Måste ju vara något knasigt med henne

Lite synd, för snygg var hon tamejfan!

Ge mig era teorier!
1. det kan vara ett test på hur social DU är, vilket kan vara viktigt för henne
2. brorsan kanske är 10 år
3. bilden du har är inte riktig och hennes bror är egentligen hennes pimp
4. hon kanske du verkar lite för gay och tar med sin bögpolare för att se hur du är lagd
5. det är uppsatt för att du kommer bli rånad och få dyngstryk.
Citera
2021-10-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tacka nej. Rånbögmord låter inte roligt.

Kan nog hålla med dig i detta.
Citera
2021-10-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
1. det kan vara ett test på hur social DU är, vilket kan vara viktigt för henne
2. brorsan kanske är 10 år
3. bilden du har är inte riktig och hennes bror är egentligen hennes pimp
4. hon kanske du verkar lite för gay och tar med sin bögpolare för att se hur du är lagd
5. det är uppsatt för att du kommer bli rånad och få dyngstryk.

1. Visst kan jag visa att jag är social utan att hennes bror ska delta
2. Snubben hade skägg enl bild
3. Nja har fått en del ansiktsbilder på henne
4. Ja kanske det, nämnde att jag tyckte en låt var vacker
5. Vad jag befarade
Citera
2021-10-08, 19:56
Medlem
Fråga om han ska vara med när ni går vidare hem till dig också. Det låter absolut inte normalt och du gör rätt som struntar i det, sannolikheten är stor att bara brorsan dyker upp och ska "visa var hon väntar".
Citera
2021-10-08, 20:09
Medlem
RedForces avatar
Snacka om att missa fritt läge som du serveras. Hon är givetvis otrygg med dagens samhälle där kvinnor våldtas och mördas i parti och minut. Hon vill ha sin bror med sig för att känna sig trygg.

Ironiskt nog så ger det dig ett superläge. Du ska vara grymt fokuserad på att vara vara en person som brodern drömmer om att hans syster ska träffa. Han skall vara överförtjust i dig. Sen har du henne som i en liten ask.
Citera
2021-10-08, 20:09
Medlem
Utifrån vad unga tjejer kan råka ut för nuförtiden i dejtingvärlden, så ville han nog bara ha lite koll på vem hans syster dejtar.
Citera
2021-10-08, 20:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tacka nej. Rånbögmord låter inte roligt.
Rånbögmordnekrobögeri.

Där var det ett ord jag aldrig trodde jag skulle skriva, men det är relevant i TS' fall.
Förklara för tjejen att du inte är intresserad av hennes bror.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2021-10-08 kl. 21:08.
Citera
2021-10-08, 20:42
Medlem
exoticspices avatar
Dom, tjejen och brorsan hade planerat att han skulle följa med för att se om du rätt pojkvänsmaterial.
Citera
2021-10-08, 20:45
Medlem
IcyHearts avatar
Tycker det lät mkt märkligt. Du gör nog bäst i att skippa det.

Tror inte det är så sannolikt med något rånmord eller vad de andra skrev. Men däremot verkar hon ha ett på tok för nära förhållande med sin familj och dålig uppfattning om sociala gränser, i relation till dem.

Så det skulle aldrig funka, det skulle bli en lång radda ytterligare konstigheter under dejtandet. Middag med romantik och trubadur på tu man hand på andra dejten, - men svärfar sitter med.

När ni sedan ligger så skulle svärmor öppna dörren och gå rakt in i rummet och säga Hoppsan. Och börja vattna blommorna helt obekymrat. Osv.

Såna familjer utan gränser är riktigt jobbiga. You dodged a bullet.
Citera
2021-10-08, 20:45
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Hade en potentiell date med en tjej idag, jag föreslog ett fik och en tid att träffas när hon helt plötsligt frågar om hon kan ha med sin bror som hon under tiden var med.

Jag svarar då att jag hellre ses någon gång när hon är ensam, och att vi kan ses på campus (iom folk överallt kanske får henne att känna sig mer säker) om hon inte är bekväm med att träffa mig själv.

Hon svarar att det inte har med saken att göra, att hon bestämt träff med sin bror innan och inte ville dissa honom.

Jag skriver att det är bättre om vi ses någon annan dag, varpå hon kallar mig fegis.

Riktigt konstigt, kommer nog inte välja att träffa denna tjej, detdär gav ifrån för mycket konstiga vibbar.

Någon som upplevt liknande?

Varför gör hon på detta viset?
- råna mig?
- para ihop mig med hennes ”bror” som egentligen är hennes gay-kompis , i något befängt attempt att winga honom?
- intresserad av mig men socialt handikappad?

Vetefan vilket motiv hon har

Måste ju vara något knasigt med henne

Lite synd, för snygg var hon tamejfan!

Ge mig era teorier!

Det är du som är löjlig. Du fick chansen att träffa hennes bror och ta en fika med honom och se hur han är men sumpar det

Du vet heller inte vad hon varit med om innan. Det kan vara därför hon ville ha sin bror med så hon kände sig trygg. Men du sumpade det
Citera
2021-10-08, 20:47
Medlem
Citat:
Hade en potentiell date med en tjej idag, jag föreslog ett fik och en tid att träffas när hon

Ge mig era teorier!

Min teori är att hon är lite speciell. Kanske nån form av autism, social fobi, personlighetsstörning. Hon är van att hennes brorsa tar hand om henne och är med henne vid allt som kan upplevas skrämmande och nervöst.

Hon vill gärna gå på dejt med dig men vågar inte utan sin bror. Så vill du åt härligheten gäller det inte bara att charma henne, utan även hennes brorsa.

(En brorsa som i sin tur blir överlycklig om du lyckas med just det, och skjuter över ansvaret för henne på dig om det skulle gå så. Grattis du är numera hennes mentalskötare såväl som hennes pojkvän)
Citera
2021-10-08, 20:47
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Som hon sa ville hon inte dissa sin bror för dig då han betyder mer för henne än dig. Hon lät dig träffa dem båda men du nekade. Hon sa det själv. Hur svårt ska det vara att förstå?

Sluta överanalysera

Exakt. Han sumpade det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in