Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-20, 20:50
Medlem
fluffypuffys avatar
Engångsvapes med HHC i all ära, men går det att köpa HHC juice smidigt i någon svensk shop så man kan blanda själv?
Citera
2023-05-20, 20:54
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Engångsvapes med HHC i all ära, men går det att köpa HHC juice smidigt i någon svensk shop så man kan blanda själv?
Har tyvärr inte hittat någon ännu. En bra affärsplan för någon med lite cash. Hade jag haft hade jag gjort det.
Öppen för förslag på P.M.
Citera
2023-05-20, 20:58
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Jag hoppas att företagen som säljer detta fyller på lagren ordentligt till sommaren, det här kommer att gå åt som smör i solsken.

jag skulle kunna lägga upp rapport på mina erfarenheter av bra butiker, men jag vill inte att de säljer slut för fort.
Samtidigt ska man till att börja med förstå att HHC är "på riktigt", det fungerar och kan vara väldigt intensivt för somliga. Samtidigt är det för vissa av oss en riktigt skön njutning.
Oavsett vad du säger eller gör kommer det nog förbjudas tyvärr. Sen är kunskapen om hur man gör THC så framskriden att vi snart alla kan ha thc dygnet runt gratis mer eller nästan
Citera
2023-05-20, 21:01
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Nu har jag rökt 4-5 gånger. HHC 90% Sativa, Gorilla glue.

Delar tyvärr inte er positiva bild av HHC. Jag får röka 4-6 bloss för att känna något och det jag blir att känna är en jobbig trötthet och det blir svårt att tänka. På cannabis blir jag mycket mer avslappnad och det blir mycket roligare att spela spel och kolla på film. Blir liksom chill i hela kroppen. Får inte alls den känslan av HHC. Blir bara att lägga mig på soffan och längta tills tröttheten försvinner.

Kanske bra sömnmedel men inget jag kommer att fortsätta inhalera tyvärr.
Citera
2023-05-20, 21:13
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris

Delar tyvärr inte er positiva bild av HHC. Jag får röka 4-6 bloss för att känna något och det jag blir att känna är en jobbig trötthet och det blir svårt att tänka. På cannabis blir jag mycket mer avslappnad och det blir mycket roligare att spela spel och kolla på film. Blir liksom chill i hela kroppen. Får inte alls den känslan av HHC. Blir bara att lägga mig på soffan och längta tills tröttheten försvinner.

Lite detta jag försökt förmedla. Du har helt rätt i hur HHC fungerar normalt.
Med oljor som vi pratade om så får man bättre effekt.
Men det är inte thc.
Det jag älskar är hasch. Smaken känslan allt. Älskar det mer än heroin.
Men HHC är inte det. Tyvärr. Det hjälper mot längtan till henne
Citera
2023-05-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Fel tyvärr. HHC är en naturlig cannabinoid.
Sprid inte trams är du snäll.

Hahaha du jag vet att HHC är semisyntetiskt och det framställs genom THC så snälla sluta att säga den är helt naturlig när man måste göra en process för att få det till HHC.
Jag kan kemi och jag kan cannabis så försök inte lura mig. HHC finns i sån liten mängd att om man skulle få fram naturligt HHC skulle man behöva hur mycket som helst för att framställa 1gram.
Det är semisyntetiskt och inte naturligt. Även om det finns spår av HHC naturligt är inte den HHC som säljes naturlig. Så lura nån annan men inte mig och jag säger endast sanningen men om du inte kan godta den kolla upp det själv så du lär dig.
Är väldigt insatt i cannabis mer än dom som säger sig vara det.
Citera
2023-05-20, 21:17
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Hahaha du jag vet att HHC är semisyntetiskt och det framställs genom THC så snälla sluta att säga den är helt naturlig när man måste göra en process för att få det till HHC.
Jag kan kemi och jag kan cannabis så försök inte lura mig. HHC finns i sån liten mängd att om man skulle få fram naturligt HHC skulle man behöva hur mycket som helst för att framställa 1gram.
Det är semisyntetiskt och inte naturligt. Även om det finns spår av HHC naturligt är inte den HHC som säljes naturlig. Så lura nån annan men inte mig och jag säger endast sanningen men om du inte kan godta den kolla upp det själv så du lär dig.
Är väldigt insatt i cannabis mer än dom som säger sig vara det.
Sa inte att det inte var tillverkat. Men det finns naturlig. Tror du att THC och CBD tillverkas naturligt fortfarande? Allt är kemiskt idag.
Citera
2023-05-20, 21:28
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4X8
Beställde en vape från en sida, stod att den inte skulle innehålla någon thc men när jag fick hem paketet stod det att den innehåller mindre än 0,2 % thc, är denna produkt olaglig då eller hur fungerar det?

Ju mer THC ju bättre blir det, jag skojar. Är det en vara inom EU och den innehåller max 0.2% THC så är det tydligen ok. Ta en rök och njut!
Citera
2023-05-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Sa inte att det inte var tillverkat. Men det finns naturlig. Tror du att THC och CBD tillverkas naturligt fortfarande? Allt är kemiskt idag.

Nej det vet jag att cbd är isolat nu menar att det inte är naturligt det är allt jag säger.
THC i cannabis är ju naturligt inte syntetiskt men THC i vape är syntetiskt inte naturligt.
Citera
2023-05-20, 21:33
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej det vet jag att cbd är isolat nu menar att det inte är naturligt det är allt jag säger.
THC i cannabis är ju naturligt inte syntetiskt men THC i vape är syntetiskt inte naturligt.
Du missförstår att thc och cbd och hhc isolerat skulle skilja sig emot deras naturlig status.
Det är exakt samma.
Citera
2023-05-20, 21:35
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy

Precis en bra fråga, "engångsvipen" är bara engångs för att man använder så. Den är i alla fall påfyllningsbar och laddbar oftast. Så om man har en vipe (för nikotin ex.) så kan man naturligtvis droppa i "olja" och det fungerar. Jag skulle själv vilja se fler inlägg om var man kan köpa HHC-olja till bra pris.
Citera
2023-05-20, 21:41
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris

Jag har inte testat den typen av "strain", jag tänkte mig att jag blir "Gorilla glued" to my sofa.
Det finns andra "smaker där ute", testa och hitta vad som fungerar bäst för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in