2022-04-09, 17:34
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Fick hem en femma HCC. Tycker det är supermärkligt. Jag blir definitivt påverkad, men det är nåt som fattas.. går inte riktigt att förklara. Det är som att man inte "bryter igenom" utan väger konstant kring att vara smygstekt. Inte helt dumt, men absolut inte i närheten av lika bra en gås av riktigt gräs.
Citera
2022-04-24, 16:27
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alsi0205
Fick du hem det?? Vore jätteintressant o få höra mer.
Sådana här fick jag hem, men är inte från USA
https://cannahealthamsterdam.com/pro...le-100-mg-hhc/
Citera
2022-04-26, 11:29
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Recension?
Citera
2022-05-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Har du stoppat i dig dem? Hur känns dem i jämförelse med vanlig THC?
Citera
2022-05-02, 19:56
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdihusseinabdi
Har bara tagit en bit 10 mg ännu så länge. Hade god nattsömn, men kan inte säga något om större doser.
Citera
2022-05-02, 20:21
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdihusseinabdi

60+60 mg rökte jag utan nån THC, bäng blev jag men inte lika.

Funkar rätt bra men inte alls hela vägen. Oklart om man kan nå nåt slags drömstadie på detta inom rimliga doser.
Citera
2022-05-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
60+60 mg rökte jag utan nån THC, bäng blev jag men inte lika.

Funkar rätt bra men inte alls hela vägen. Oklart om man kan nå nåt slags drömstadie på detta inom rimliga doser.

Rök hhc tillsammans med cbd eller den ena efter den andra. Då blir det mer likt thc enligt min beprövade erfarenhet.
Citera
2022-05-02, 21:30
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90876rfg
Rök hhc tillsammans med cbd eller den ena efter den andra. Då blir det mer likt thc enligt min beprövade erfarenhet.

Jag lär inte köra nå mer HHC men bra tips till andra kanske
Citera
2022-05-06, 19:40
Medlem
Köpte hem 20%HHC/20%CBG hasch 5f5, luktar fantastiskt och liknar THC väldigt mycket.
Citera
2022-05-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedalgoblin-
Köpte hem 20%HHC/20%CBG hasch 5f5, luktar fantastiskt och liknar THC väldigt mycket.
Vad tycker du om den? Själv gör jag edibles på ungefär 0.1or och det ger mig ett stabilt rus eftersom att jag inte har någon tolerans just nu. Ligger på 4/10 i 3 timmar som sedan övergår till en skön känsla i kroppen som håller ett par timmar till.

Jag känner mig mer social av CBG/HHC hashet än vanlig THC. Jag vet inte om det är på grund av den höga halten CBG. Jag känner inte heller någon paranoia, men det kan vara för att jag tar låga doser och inte blir riktigt stekt. Perfekt för mig under dagen.
Citera
2022-05-12, 18:01
Medlem
Eurypteridas avatar
Vad kostar det och hur många joints räcker det till?

Det kommer bli olagligt om det är bra så man kanske ska passa på medan det är lagligt...
Syns det på drogtester?
Citera
2022-05-13, 03:28
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Vad kostar det och hur många joints räcker det till?

Det kommer bli olagligt om det är bra så man kanske ska passa på medan det är lagligt...
Syns det på drogtester?

5g går för 430, 50g för 4000 på inrikessidan jag handlar på. Då får du keif som ska innehålla 17 % HHC.

När det gäller dosering vet jag inte, jag köpte rent isolat (96% olja) och blandade med vätska till min ecigg, osäker på vilken ratio min blandning fick.

Det står iallafall på deras sida "Det råder osäkerhet kring om halterna av HHC i kroppen eventuellt kan visa positivt svar vid THC test."

I min mening mycket bättre än CBD, men kommer inte upp på samma nivå som THC. Någonting mitt emellan. Och är tveksam till att dom kommer lägga tid på att göra den olaglig då jag inte tror att det finns någon risk att folk som röker cannsbis kommer gå över till det här på samma sätt som folk gjorde med spicet, finns nog inte tillräckligt många fans där ute för att det ska bli en svart marknad..

Jag kommer iallafall ge det en chans till fast beställa kiefet den här gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in