2023-05-21, 23:12
Medlem
Kanelstavs avatar
"En långhelg som bara, nästan endast har bestått av sjukt, sjukt mycket jobb"
Sjukt mycket jobb!

Jeanette har i flera år hyrt in sig på Complete Skin på Kommendörsgatan i Stockholm för "alla sina kunder" i Stockholmsområdet.
Nu hyr hon in sig på Bella Donnas Clinic på Lützengatan. En salong med högst tveksamma omdömen.

Det har tidigare nämnts i tråden att Jeanette har haft samarbetsproblem. Har hon blivit kickad av Complete Skin?
Senast redigerad av Kanelstav 2023-05-21 kl. 23:16.
Citera
2023-05-21, 23:28
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
Rent skitsnack tror jag angående att hon behandlar mycket kändisar🤦‍♀️. Tröttsam som fasiken att hon på fullaste allvar sitter och säger att "det finns säkert många duktiga men jag har gjort mig känd för att piffa med stil" 🤷‍♀️🤷‍♀️och snälla Jeanette ja det finns otroligt många jätteduktiga kliniker och utövare av fillers och botox men de behöver inte marknadsföra sig med piffa med stil för de har seriösa instagramkonton där de dagligen lägger ut bilder på nya kunder och sitt fantastiska jobb. Alla faktiskt alla har ett bokningssystem där du kan gå in och boka din tid samt se hur fullbokad utövaren är. Stå inte där och framhåll dig som att du är unik i branschen för det är du verkligen inte. Finns fortfarande oseriösa utövare tyvärr som gör dåliga jobb och gör plutmunnar osv men väldigt många otroligt duktiga, skickliga utövare. Hon kan inte vara seriös hon bara måste kläcka ur sig sådana här näst intill omogna kommentarer
Hennes skitsnack är gränslöst..
Citera
2023-05-22, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
"En långhelg som bara, nästan endast har bestått av sjukt, sjukt mycket jobb"
Sjukt mycket jobb!

Jeanette har i flera år hyrt in sig på Complete Skin på Kommendörsgatan i Stockholm för "alla sina kunder" i Stockholmsområdet.
Nu hyr hon in sig på Bella Donnas Clinic på Lützengatan. En salong med högst tveksamma omdömen.

Det har tidigare nämnts i tråden att Jeanette har haft samarbetsproblem. Har hon blivit kickad av Complete Skin?

Herregud vilka dåliga recensioner det stället har😱🤦‍♀️. Var det inte Jeanette som bara vill omge sig med personer som har "riktigt mycket pannben" som hon sa i den där vidriga posten på IG när hon sökte hudterapeuter eller nagelteknologer som kunde hyra in sig hos henne 😂😂 men det blev uppenbarligen aldrig någon som hoppade på det charmiga erbjudandet🤡😆
Citera
2023-05-22, 08:45
Medlem
Citat:
Herregud vilka dåliga recensioner det stället har😱🤦‍♀️. Var det inte Jeanette som bara vill omge sig med personer som har "riktigt mycket pannben" som hon sa i den där vidriga posten på IG när hon sökte hudterapeuter eller nagelteknologer som kunde hyra in sig hos henne 😂😂 men det blev uppenbarligen aldrig någon som hoppade på det charmiga erbjudandet🤡😆
Kan tänka mig det. En självupptagen dryg narcissist med ett enormt ego och bekräftelsebehov
Citera
2023-05-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Kan tänka mig det. En självupptagen dryg narcissist med ett enormt ego och bekräftelsebehov

Ja alltså den posten var bedrövlig🤦‍♀️ hon både lät och såg så himla arrogant och självupptagen ut. "Du ska ha jäkligt mycket pannben om du vill lira med mig" så såg hon sådär självbelåten och störig ut. Precis noll sympatisk utstrålning🤷‍♀️ tycker det är hennes värsta post någonsin
Senast redigerad av Sawannapanna 2023-05-22 kl. 14:00.
Citera
2023-05-24, 00:52
Medlem
Kanelstavs avatar
Jag har precis lyssnat på podden 'PÅ RIKTIGT' med Jeanette Svedberg från 2020.
https://www.charlieochmathias.se/184...ette-svedberg/

Det är inget nytt, jag har lyssnat på det här avsnitten förut och hennes medverkan i olika poddar har diskuterats tidigare, längre bak i tråden.
Men jag lyssnade precis på ett annat nyare avsnitt med dem och när det var slut så gick jag tillbaka och lyssnade på intervjun med Jeanette igen.

Det är intressant hur de inledningsvis börjar med att säga att de har "fått tips" om att intervjua henne.
Min första spontana tanke är att Jeanette måste ha "tipsat" om sig själv till dem..

Det jag reagerar mest över är när hon berättar om sitt val att läsa till sjuksköterska efter "barnaåren" och efter examen fick hon anställning på öron-, näsa- och halsmottagningen i Gävle, där var hon bara anställd i 6 månader innan hon började att "spruta rynkor" på folk.
https://radioplay.se/podcast/ekonomi...yssna/2045246/
Citera
2023-05-24, 09:14
Medlem
"Vi har fått tips "🤣Av lille fridolf möjligen 😂 möten med stora internationella företag, speciellt inbjuden... ja gu så viktig, känd och efterfrågad hon är. 70.000 följare som avslöjades som köpta...
Citera
2023-05-25, 11:59
Medlem
Kanelstavs avatar
I knappt en vecka var hon hemma i Sverige och jobbade på sina ”brutala mottagningar”.
Nu är tillbaka i Nerja och inväntar sina vänninor aka ”Pangpullor”.
Pangpullor??
Vem vill ens bli benämd som ”Pangpulla”?🙈
https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQyODY3MQ==
Citera
2023-05-26, 01:42
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
😂😂😂🤣🤣🤣😅
😂😂🤣
Nu är "Pangpullorna" samlade. En av "Pullorna" känner sig "nästan lite halvdö´". Vi får hoppas att lite sol och värme hos Jeanette får henne att känna sig lite mer levande. → "Halvdöd"
Citera
2023-05-26, 06:07
Medlem
"Pangpullor" Jeanettes lexikon
Citera
2023-05-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
😂😂🤣
Nu är "Pangpullorna" samlade. En av "Pullorna" känner sig "nästan lite halvdö´". Vi får hoppas att lite sol och värme hos Jeanette får henne att känna sig lite mer levande. → "Halvdöd"

Alltså 🤣🤣🤣😅🤦‍♀️ detta med an någon i bekantskapskretsen sitter och filmar medans man umgås och lägger upp i sociala medier. En del måste liksom lägga upp allt annars har det väl inte hänt typ🤣🤣😅
Citera
2023-05-27, 13:16
Medlem
Citat:
Alltså 🤣🤣🤣😅🤦‍♀️ detta med an någon i bekantskapskretsen sitter och filmar medans man umgås och lägger upp i sociala medier. En del måste liksom lägga upp allt annars har det väl inte hänt typ🤣🤣😅
Är man som hon en narcissist med enormt ego så måste det visas och bevisas för omvärlden hur "lyckad" hon är. Fascinerande personlighetstyp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in