Hon har inte slutat att köpa följare och likes till instagram men hon hon gör det mer "nedtonat".
Nu verkar det mer som att Jeanette försöker kramla sig fast sig vid 103 000 följare.
(Hon tappar i snitt -50 st följare om dagen. En dag kan det vara -6 en annan dag -365)
De sista 10 dagarna har hon "fyllt på" två gånger (3/8 och 13/8). Båda gångerna har varit efter att hon trillat ner under 103 000.
Ps: Jag såg precis samma sak du. Tills för en timma sedan hade hon 125 "likes" på gårdagens inlägg där hon sitter i baren med starwars solglasögon och helt plötsligt har hon i skrivande stund 2156 likes. 🤣🤣
Men exakt!!! 🤣🤣🤣 Jag jobbade i natt och tog skärmdumpar på hennes inlägg för att se när hon handlade sina likes. Hon köpte dem mitt i natten🤷♀️🤦♀️. Tänk dig, hur fasen tänker hon när hon håller på så här!? Hon vet ju alltså själv om att hennes inlägg knappt får 200 likes alltså hon är nobody mot vad hon vill framhäva själv. Det är värre än vad jag trodde. Hon köper alltså alltid likes i 1000-.tal. Senaste inlägget har hon ju inte ens kommit upp i 200. Hon fyller väl 50 år snart också och är så desperat efter uppmärksamhet så det är sjukt. Jag fattar inte att det här är tillåtet av instagram. Det är ju att luras så fullständigt. Ucccch det är så fult. Det finns företag som säljer likes och följare. En heter Mediabooster, enligt dem så är det jättebra om tex Influensers och företag köper likes för det gör dem mer viktiga och relevanta och trovärdiga samt att fler kommer se deras inlägg🤷♀️🤷♀️🤷♀️. Vilket skitprat och sätt att tjäna pengar på att ljuga. Det är ju helt galet och vilken signal till alla unga människor. Fyyy vad vidrigt
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-08-14 kl. 12:58.
Vi får inte glömma bort att hon är en stor och framgångsrik business woman på internationellt nivå. I sin låtsasvärld vill säga🤣
🤦♀️🤣🤣 Hon hade kunnat vara det om hon siktade på det. Men tror faktiskt inte rätt väg är att sitta och köpa följare och likes samt istället för att utveckla en egen produktserie köpa krämer och sätta sin etikett på.
Känns som hon tror det kommer hända om hon lossas att det redan är så🤦♀️
Nu har Jeanette fått ännu en förfrågan om att hålla ett föredrag om "företagande, bygga varumärke, mål och vägen fram".
Det kan ju omöjligt handla om hennes företagande och "varumärke". Vilka framgångar och mål har hon nått?
Den enda framgången och det hon nu har blivit känd för, är att bygga luftslott och ljuga om allting kring sitt "företagande" inkl "hennes" hudvårdsprodukter.
Därtill har hon ju köpt ca 70% av sina följare till sitt instagramkonto..
Hon ska även fått ett s k "magiskt erbjudande".
För vilken gång i ordningen har hon fått det? Det är snart omöjligt räkna alla "erbjudanden" som hon påstår sig få hela tiden.🤣🤣
Det är allt från medverkan i olika tv- och radioprogram, blivit inbjuden till riksdagen på lunch, mängder med "exklusiva" samarbeten med "extremt" stora företag runtom i världen och samarbeten med duktiga "businessmänniskor" and so on...🤦🏼♀️😂
Hur gick det tex med boken som hon hade fått en förfrågan om att skriva på våren 2020? https://vimeo.com/740486399
Citat:
Nära på varje fm mellan 6-11 innebär jobb för mig här nere på olika vis. Det kan vara möten, fysiska eller digitala, det kan vara plåtningar, förberedelser, mail, bokningar och planering på alla plan, marknad, inköp, ekonomi.
Miljön och den underbara värmen gör mig kreativ och idérik. Att vara egenföretagare är inte lätt men det ÄR så skoj. Det tar många år innan man når sina mål, tagit sina trösklar, vågat se bortom horisonten, sträcka på sig och förstå att det är inte bara alla andra som kan. Att våga kliva utanför ramarna och fortfarande utmana sig själv fast det helt klart skulle vara lättare att luta sig tillbaka. Att hålla gnistan vid liv, känna nyfikenheten, förverkliga och skapa.
Denna morgon har jag åter fått en förfrågan om att hålla föredrag ang företagande, bygga varumärke, mål, vägen fram mm, det är ju spännande att kunna inspirera, vi kollar! Har även i början av denna vecka fått ett magiskt erbjudande som sträcker sig långt, långt över vad jag någonsin vågat drömma om, ska smälta den och noga överväga den. En dag i taget, en sak i sänder, det är oftast i harmoni det händer❤️ https://www.instagram.com/p/ChY-ryGo9i3/
Senast redigerad av Kanelstav 2022-08-18 kl. 09:27.
Nu har Jeanette fått ännu en förfrågan om att hålla ett föredrag om "företagande, bygga varumärke, mål och vägen fram".
Det kan ju omöjligt handla om hennes företagande och "varumärke". Vilka framgångar och mål har hon nått?
Den enda framgången och det hon nu har blivit känd för, är att bygga luftslott och ljuga om allting kring sitt "företagande" inkl "hennes" hudvårdsprodukter.
För vilken gång i ordningen har hon fått det? Det är snart omöjligt räkna alla "erbjudanden" som hon påstår sig få hela tiden.🤣🤣
Det är allt från medverkan i olika tv- och radioprogram, blivit inbjuden till riksdagen på lunch, mängder med "exklusiva" samarbeten med "extremt" stora företag runtom i världen och samarbeten med duktiga "businessmänniskor" and so on...🤦🏼♀️😂
Hur gick det tex med boken som hon hade fått en förfrågan om att skriva på våren 2020? https://vimeo.com/740486399
Ja alltså vad ska man säga…kvinnan är ju mytoman.🤦🏻♀️
Jeanette är verkligen en medelmåtta när det gäller öga för skönhet och behandlingar så hon fattade kanske till sist att ingen är intresserad av att läsa en sån bok.
Nu är hon på igen i 180, hon låg ju lite lågt ett tag. Alltså vad säger man🤷♀️🤦♀️🤦♀️. Hon verkar ju inte vara så intresserad att visa upp och marknadsföra det hon sysslar med. Man drar ju sällan in pengar på möten vare sig de är digitala eller personliga. Det brukar ju vara kunder man tjänar pengar på. Tror knappast hennes produkter säljer så hon inte behöver göra behandlingar längre.
Vilken enorm hybris människan har, helt otroligt.....underhållande, fascinerande och samtidigt skämskudden på nära håll. Först bara häpnar man, sedan tror man hon skämtar eller driver med följarna men slutligen inser man att hon är så fixerad vi sig själv och sin egna förträfflighet på riktigt. Känns inte seriöst mer desperat
Har tagit upp det i tidigare inlägg men jag kan inte släppa att hon tuffar på som vanligt efter det som kom fram efter granskningen. Om det är så att uppgifterna är fel så borde hon vilja bemöta eller dementera... har scrollat igenom hennes IG, många inlägg handlar om hur fantastiskt duktig och bildad hon är. Är det inte om hur bra hon är på att ”piffa med stil” så är det om hennes sångröst eller hur bra företagare hon är. Jag Skall vara rak och erkänna att jag började följa henne för många år sedan för jag tycker att det är inspirerande med en kvinnor som driver företag, har många järn i elden och jag ville verkligen att hon skulle lyckas och utveckla sitt företagande. Allt vände när jag såg ”hennes” dyra underkläder på en utländsk hemsida för en bråkdel av vad hon säljer dem för. Hon måste ha ett otroligt marginalpåslag..... kändes inte ärligt och där försvann mitt förtroende för människan. Jag valde då att avfölja. Nu när detta med hudvården kom fram så är den enda slutsats jag kan dra att detta är en kvinna som hypar upp saker (utvecklar egen hudvård) mm, mm....... man kan inte låta bli att undra om alla andra saker som hon tar upp är uppförstorade också... förresten, är det någon som vet hur man blir verifierad artist på Spotify? Hon är ju det.... måste låten spelas x antal gånger tex eller kan vem som helst bli det?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!