Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Kyron Horman
Angående hans försvinnande, så vill jag gärna ha svar på vad som hände honom. Då och då stöter man på hans fall i diverse poddar.
Hans styvmor förblir den mest intressanta misstänkta. Men jag ser ändå luckor i att hon har fört bort och mördat honom. Ett mycket ondskefullt brott där hon då planerat att plantera ett foto av honom på vetenskapsmässan i syfte att hans närvaro på skolan skulle gå att bevisa. För att sedan föra bort honom i det vimmel som var på skolan den aktuella dagen. Det är ingenting som skett i panik eller att hon har blivit så arg och råkat ha ihjäl honom, utan extremt kallblodigt planlagt.
Hon hade dessutom sin biologiska dotter med sig när hon i sådana fall förde bort, mördade och gjorde sig av med kroppen.
Har du också ID- kanalen?

Det sändes ett avsnitt om det försvinnandet för bara en stund sedan.
Det finns många olösta försvinnanden jag skulle vilja se lösta, men just nu kom de här syskonen från Australien upp i mitt minne. Tre syskon Beaumont som 1966 en dag gick till stranden och försvann för alltid.
Föräldrarna miste alla sina barn och de dog vid 92 och 97 års ålder så de fick lida länge.
Barnen var 9, 7 och 4 år gamla och än idag är de inte funna.