2021-11-12, 06:16
Medlem
Norditropin Nordiflex frfyllda pennor 5mg/penna
Citera
2021-11-21, 17:12
Medlem
Sedan en vecka tar jag frutom 2iu HGH och insulin, testo p 75mg, npp 75 mg, mast p 75mg eod, proviron 20mg ed, letrozole 2,5 mg e3d pga ltta knningar i brsten (frsvunnit i och med det).
Ska ta prover till veckan.

Trningen gr superbra. Starkare och fin volym och bra proportioner. Frutom rven som en kk s snllt ppekade..aprop det s r ju kukfunktionen lite sisdr ibland. r aldrig kt men fr ltt upp den nr det r dags. Men jag kommer aldrig till avslut! Det r npp till 99% skerhet trots sm doser. Brukar bli s men hade hoppats p att mast och provironet skulle fixa det. Vntar p HCG 10000iu som jag ska brja skjuta nr jag nrmar mig avslut i januari. Sedan clomid och nolva som pct. Dyr jvla kur det hr men den roligaste by far
Citera
2021-11-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dojrb76
Sedan en vecka tar jag frutom 2iu HGH och insulin, testo p 75mg, npp 75 mg, mast p 75mg eod, proviron 20mg ed, letrozole 2,5 mg e3d pga ltta knningar i brsten (frsvunnit i och med det).
Ska ta prover till veckan.

Trningen gr superbra. Starkare och fin volym och bra proportioner. Frutom rven som en kk s snllt ppekade..aprop det s r ju kukfunktionen lite sisdr ibland. r aldrig kt men fr ltt upp den nr det r dags. Men jag kommer aldrig till avslut! Det r npp till 99% skerhet trots sm doser. Brukar bli s men hade hoppats p att mast och provironet skulle fixa det. Vntar p HCG 10000iu som jag ska brja skjuta nr jag nrmar mig avslut i januari. Sedan clomid och nolva som pct. Dyr jvla kur det hr men den roligaste by far

intressant lsning.
Hur r resultaten i gymmet so far?
Kroppsvikt?
Citera
2021-11-27, 10:42
Medlem
Jag str egentligen kvar p nstan samma vikt, 86-87kg. Men definitionsmssigt har jag tydligare V-form, strre axlar o armar. Tydligare vaskulritet och mindre bukfett. Styrkemssigt r jag kanske 10% starkare igen som ofta p kur. Uthllighetsmssigt orkar jag fler reps med tyngre vikter. Blir dremot flsigare vid cardiotrning.
Citera
2021-12-12, 18:44
Medlem
Trningen gr bra, kroppen formas om bra men viktkningen lyser med sin frnvaro. Har nu hllit p i 9 veckor med HGH, insulin, testo och mast. NPP:n och Proviron kom in lite senare s dr r det bara ca 4 veckor frvisso. Ligger kvar p Letrozole 2,5 var 4:e dag. Funderar p att byta NPP:n om tre veckor mot EQ Boldenone 800 ew och se om det blir ngon skillnad. Vill inte bara ka NPP d kuken brjat bli sl ibland trots Proviron 50 ed. I vrigt fortstta som tidigare fram till april ut och sedan pct. Finnar p ryggen str, i vrigt mr jag prima!
Citera
2021-12-12, 21:52
Medlem
torrans avatar
Citat:
Trningen gr bra, kroppen formas om bra men viktkningen lyser med sin frnvaro. Har nu hllit p i 9 veckor med HGH, insulin, testo och mast. NPP:n och Proviron kom in lite senare s dr r det bara ca 4 veckor frvisso. Ligger kvar p Letrozole 2,5 var 4:e dag. Funderar p att byta NPP:n om tre veckor mot EQ Boldenone 800 ew och se om det blir ngon skillnad. Vill inte bara ka NPP d kuken brjat bli sl ibland trots Proviron 50 ed. I vrigt fortstta som tidigare fram till april ut och sedan pct. Finnar p ryggen str, i vrigt mr jag prima!

Inte funderat p att det kan vara ditt stro som gr att generalen r sl? 2,5mg Letro brukar f de flestas strogen att totalt krascha. Kanske dags att vervga att byta till arimidex istllet? 0,5mg adex e3d fungerade gtt fr mig p en ngot hgre dos testo n dig.

Sen s verkar du ju varken kra caber, prami eller tminstone p5p. Nr du trycker NPP s skjuter ditt prolaktin upp och det kan gra s att kuken r sl ocks. Brja kra p caber s tror jag de flesta av dina biverkningar kommer frsvinna.

Gtt att hra att du gr resultat i alla fall.

Mvh
Torran
Citera
2021-12-28, 16:17
Medlem
Allt gr egentligen bra, frutom att jag str helt still med vikten. Lite irriterande nr man lagt ut 17` p en kur......😅. Mycket deg fr mig i allafall. S mot bttre vetande frlnger jag kuren tre mnader med 10 veckor ungefr. Byter npp mot EQ och gr ver p Testo E. Bgge 750ew uppdelat p tre stick. Satte frsta idag och npp r slut p fredag ish s kr dubbelt en vecka. Frn och med nsta vecka sledes endast TESTO E och EQ I ca 10 veckor. Drefter testo p 100 och mast p 100 eod i tre veckor. Drefter pct ned hcg, nolva och clomid. Slnger kanske med proviron i pct om lilleman krnglar. Jag vet att det r i kortaste laget med EQ men testar nd.
Citera
2021-12-28, 18:29
Medlem
goofers avatar
Om man inte gr upp i vikt s ter man fr lite.

S enkelt r det, t mer mat.

Att hja doserna fr att man str still i vikt kommer inte gra ngon nytta utan bara ka p bieffekter och slitage p kroppen.
Senast redigerad av goofer 2021-12-28 kl. 18:31.
Citera
2021-12-28, 22:59
Medlem
S r det oftast. Men jag rknar ganska noga och ligger p minst 3500-4000 om dagen. ter ofta och bra saker. S jag testar och ser. Mina pengar i sjn🤷🏻
Citera
2021-12-29, 10:48
Medlem
goofers avatar
Citat:
S r det oftast. Men jag rknar ganska noga och ligger p minst 3500-4000 om dagen. ter ofta och bra saker. S jag testar och ser. Mina pengar i sjn🤷🏻

Det r ltt att rkna bort sig p kalorier ocks s att man fr i sig fr lite eller fr mycket

Spegel och vg r en bra mttstock.

Har du proteinbehovet tckt s fyll ut med bra fett och bra kolisar.

Lgg in lite extra carbs innan och under pass tex.
Ta en tardag dr du ter vad du vill.

Gr som Lee Priest r en snickers fre passet (har sjlv provat och ledde till extra bra pump iom alla kolhydraterna).

Finns mnga stt.
Citera
2022-01-19, 20:56
Medlem
Slut p insulin nu. HG r slut om en dryg vecka s jag jagar inte mer bara fr ngra dagar. Str och stampar viktmssigt men r uthlligare med samma vikter n fr fyra veckor sedan. Har aldrig varit i s hr bra form, vare sig fysiskt eller visuellt. Sexpacken syns fr fsta gngen sedan millenieskiftet. EQ borde vl inte mrkas n men jag upplever flset bttre sedan jag klev av NPP och brjade med EQ. Krampen i musklerna r borta nu. Kunde krampa ngot jvulskt nr jag flexade eller bara strckte ut musklerna. Blodproverna var hga men inom referensvrde. Blodtrycket r lite ltt hgt men inget att oroa sig fr. Tar en halv Treo varje dag fr skerhets skull. Funderar p att dra ner p kolhydraterna nu nr jag inte tar insulin och ta/dricka mer protein. Vill ju att sexpacken ska hlla sig till sommaren.
Citera
2022-02-11, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickyticky00
Min efarenhet av HGH efter ca 12 mnaders anvbdning ver en tidsperiod p 24 mnader om mellan 1-2 IU / dag r att det r ytterst tveksamt om det gr ngt pver huvud taget.

De perioder d jag lg p 2 IU / dag kunde jag knna ibland p ntterna att hnderna domnade om man hade dem under huvudet/huvudkudden nr man sov. Kanske ocks med lite god vilja kunde jag sga att humret pverkades ngot positivt.

S med tanke p eventuella biefekter tycker jag idag att det inte r vrt att kra HGH.

Mvh

Efter ca 4 mnader r jag lite tudelad. Jag r vertygad om att jag inte skulle kommit ner i ca 10-12% fett om jag inte tagit HGH. Det r som sagt frsta gngen sedan 20-rsldern jag ser magmusklerna igen. Men till det priset? Hade varit billigare att sl in lite pannben och dietat. Smnen har jag inte mrkt ngon frbttring av. Har sovit som skit som vanligt nr jag ligger p prep. 4-6 timmar som bst. Inget trtt p dagarna dock. Dyr form fel tid p ret.🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in