2021-11-12, 06:16
Medlem
Norditropin Nordiflex förfyllda pennor 5mg/penna
Citera
2021-11-21, 17:12
Medlem
Sedan en vecka tar jag förutom 2iu HGH och insulin, testo p 75mg, npp 75 mg, mast p 75mg eod, proviron 20mg ed, letrozole 2,5 mg e3d pga lätta känningar i brösten (försvunnit i och med det).
Ska ta prover till veckan.

Träningen går superbra. Starkare och fin volym och bra proportioner. Förutom röven som en kk så snällt påpekade…..apropå det så är ju kukfunktionen lite sisådär ibland. Är aldrig kåt men får lätt upp den när det är dags. Men jag kommer aldrig till avslut! Det är npp till 99% säkerhet trots små doser. Brukar bli så men hade hoppats på att mast och provironet skulle fixa det. Väntar på HCG 10000iu som jag ska börja skjuta när jag närmar mig avslut i januari. Sedan clomid och nolva som pct. Dyr jävla kur det här men den roligaste by far……
Citera
2021-11-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dojrb76
Sedan en vecka tar jag förutom 2iu HGH och insulin, testo p 75mg, npp 75 mg, mast p 75mg eod, proviron 20mg ed, letrozole 2,5 mg e3d pga lätta känningar i brösten (försvunnit i och med det).
Ska ta prover till veckan.

Träningen går superbra. Starkare och fin volym och bra proportioner. Förutom röven som en kk så snällt påpekade…..apropå det så är ju kukfunktionen lite sisådär ibland. Är aldrig kåt men får lätt upp den när det är dags. Men jag kommer aldrig till avslut! Det är npp till 99% säkerhet trots små doser. Brukar bli så men hade hoppats på att mast och provironet skulle fixa det. Väntar på HCG 10000iu som jag ska börja skjuta när jag närmar mig avslut i januari. Sedan clomid och nolva som pct. Dyr jävla kur det här men den roligaste by far……

intressant läsning.
Hur är resultaten i gymmet so far?
Kroppsvikt?
Citera
2021-11-27, 10:42
Medlem
Jag står egentligen kvar på nästan samma vikt, 86-87kg. Men definitionsmässigt har jag tydligare V-form, större axlar o armar. Tydligare vaskuläritet och mindre bukfett. Styrkemässigt är jag kanske 10% starkare igen som ofta på kur. Uthållighetsmässigt orkar jag fler reps med tyngre vikter. Blir däremot flåsigare vid cardioträning.
Citera
2021-12-12, 18:44
Medlem
Träningen går bra, kroppen formas om bra men viktökningen lyser med sin frånvaro. Har nu hållit på i 9 veckor med HGH, insulin, testo och mast. NPP:n och Proviron kom in lite senare så där är det bara ca 4 veckor förvisso. Ligger kvar på Letrozole 2,5 var 4:e dag. Funderar på att byta NPP:n om tre veckor mot EQ Boldenone 800 ew och se om det blir någon skillnad. Vill inte bara öka NPP då kuken börjat bli slö ibland trots Proviron 50 ed. I övrigt fortsätta som tidigare fram till april ut och sedan pct. Finnar på ryggen stör, i övrigt mår jag prima!
Citera
2021-12-12, 21:52
Medlem
torrans avatar
Citat:
Träningen går bra, kroppen formas om bra men viktökningen lyser med sin frånvaro. Har nu hållit på i 9 veckor med HGH, insulin, testo och mast. NPP:n och Proviron kom in lite senare så där är det bara ca 4 veckor förvisso. Ligger kvar på Letrozole 2,5 var 4:e dag. Funderar på att byta NPP:n om tre veckor mot EQ Boldenone 800 ew och se om det blir någon skillnad. Vill inte bara öka NPP då kuken börjat bli slö ibland trots Proviron 50 ed. I övrigt fortsätta som tidigare fram till april ut och sedan pct. Finnar på ryggen stör, i övrigt mår jag prima!

Inte funderat på att det kan vara ditt östro som gör att generalen är slö? 2,5mg Letro brukar få de flestas östrogen att totalt krascha. Kanske dags att överväga att byta till arimidex istället? 0,5mg adex e3d fungerade gött för mig på en något högre dos testo än dig.

Sen så verkar du ju varken köra caber, prami eller åtminstone p5p. När du trycker NPP så skjuter ditt prolaktin upp och det kan göra så att kuken är slö också. Börja köra på caber så tror jag de flesta av dina biverkningar kommer försvinna.

Gött att höra att du gör resultat i alla fall.

Mvh
Torran
Citera
2021-12-28, 16:17
Medlem
Allt går egentligen bra, förutom att jag står helt still med vikten. Lite irriterande när man lagt ut 17` på en kur......😅. Mycket deg för mig i allafall. Så mot bättre vetande förlänger jag kuren tre månader med 10 veckor ungefär. Byter npp mot EQ och går över på Testo E. Bägge 750ew uppdelat på tre stick. Satte första idag och npp är slut på fredag ish så kör dubbelt en vecka. Från och med nästa vecka således endast TESTO E och EQ I ca 10 veckor. Därefter testo p 100 och mast p 100 eod i tre veckor. Därefter pct ned hcg, nolva och clomid. Slänger kanske med proviron i pct om lilleman krånglar. Jag vet att det är i kortaste laget med EQ men testar ändå.
Citera
2021-12-28, 18:29
Medlem
goofers avatar
Om man inte går upp i vikt så äter man för lite.

Så enkelt är det, ät mer mat.

Att höja doserna för att man står still i vikt kommer inte göra någon nytta utan bara öka på bieffekter och slitage på kroppen.
Senast redigerad av goofer 2021-12-28 kl. 18:31.
Citera
2021-12-28, 22:59
Medlem
Så är det oftast. Men jag räknar ganska noga och ligger på minst 3500-4000 om dagen. Äter ofta och bra saker. Så jag testar och ser. Mina pengar i sjön🤷🏻
Citera
2021-12-29, 10:48
Medlem
goofers avatar
Citat:
Så är det oftast. Men jag räknar ganska noga och ligger på minst 3500-4000 om dagen. Äter ofta och bra saker. Så jag testar och ser. Mina pengar i sjön🤷🏻

Det är lätt att räkna bort sig på kalorier också så att man får i sig för lite eller för mycket

Spegel och våg är en bra måttstock.

Har du proteinbehovet täckt så fyll ut med bra fett och bra kolisar.

Lägg in lite extra carbs innan och under pass tex.
Ta en ätardag där du äter vad du vill.

Gör som Lee Priest är en snickers före passet (har själv provat och ledde till extra bra pump iom alla kolhydraterna).

Finns många sätt.
Citera
2022-01-19, 20:56
Medlem
Slut på insulin nu. HG är slut om en dryg vecka så jag jagar inte mer bara för några dagar. Står och stampar viktmässigt men är uthålligare med samma vikter än för fyra veckor sedan. Har aldrig varit i så här bra form, vare sig fysiskt eller visuellt. Sexpacken syns för fösta gången sedan millenieskiftet. EQ borde väl inte märkas än men jag upplever flåset bättre sedan jag klev av NPP och började med EQ. ”Krampen” i musklerna är borta nu. Kunde krampa något jävulskt när jag flexade eller bara sträckte ut musklerna. Blodproverna var höga men inom referensvärde. Blodtrycket är lite lätt högt men inget att oroa sig för. Tar en halv Treo varje dag för säkerhets skull. Funderar på att dra ner på kolhydraterna nu när jag inte tar insulin och äta/dricka mer protein. Vill ju att sexpacken ska hålla sig till sommaren.
Citera
2022-02-11, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickyticky00
Min efarenhet av HGH efter ca 12 månaders anväbdning över en tidsperiod på 24 månader om mellan 1-2 IU / dag är att det är ytterst tveksamt om det gör ngt pver huvud taget.

De perioder då jag låg på 2 IU / dag kunde jag känna ibland på nätterna att händerna domnade om man hade dem under huvudet/huvudkudden när man sov. Kanske också med lite god vilja kunde jag säga att humöret påverkades något positivt.

Så med tanke på eventuella biefekter tycker jag idag att det inte är värt att köra HGH.

Mvh

Efter ca 4 månader är jag lite tudelad. Jag är övertygad om att jag inte skulle kommit ner i ca 10-12% fett om jag inte tagit HGH. Det är som sagt första gången sedan 20-årsåldern jag ser magmusklerna igen. Men till det priset? Hade varit billigare att slå in lite pannben och dietat. Sömnen har jag inte märkt någon förbättring av. Har sovit som skit som vanligt när jag ligger på prep. 4-6 timmar som bäst. Inget trött på dagarna dock. Dyr form fel tid på året….🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in