2021-11-07, 07:00
Medlem
IcyHearts avatar
De frsta kanske 2-3 avsnitten var bst fr mig. Fantastiskt intressanta karaktrer, stmning, osv.

Nr det sedan blir en viss vndning, s tycker jag det blev smre. Fr frklara varfr i en spoiler, fr de som ej sett:

Oavsett ovanstende var det nd spnnande hela tiden. Men gillade den frsta delen av serien bst, som sagt.
Citera
2021-11-07, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
De frsta kanske 2-3 avsnitten var bst fr mig. Fantastiskt intressanta karaktrer, stmning, osv.

Nr det sedan blir en viss vndning, s tycker jag det blev smre. Fr frklara varfr i en spoiler, fr de som ej sett:

Oavsett ovanstende var det nd spnnande hela tiden. Men gillade den frsta delen av serien bst, som sagt.

Gillade serien jag ocks. Sknt nr hela handlingen eller i alla fall inte nyckelmoment sker totalt p chans.

Svarar/frgar dig i spolertag

Ha det fint!
Citera
2021-11-07, 13:46
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klunteklint
Gillade serien jag ocks. Sknt nr hela handlingen eller i alla fall inte nyckelmoment sker totalt p chans.

Svarar/frgar dig i spolertag

Ha det fint!

Hller med om att handlingen i stora drag hll samman och kndes logisk fr vrigt osv.

Ok det blir spoilertungt i mitt svar med. Kommer hr:

Citera
2021-11-07, 18:25
Medlem
Citat:
Hller med om att handlingen i stora drag hll samman och kndes logisk fr vrigt osv.

Ok det blir spoilertungt i mitt svar med. Kommer hr:

Citera
2021-11-08, 01:00
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Snygg intressant twist p en gammal legend. Seg brjan och vldigt mycket kristendom, men de sista avsnitten var det bra fart p och vrt vntan. r inte tillrckligt bevandrad i Bibeln fr att kunna avgra hur logiska kopplingar man gr. Lt trovrdigt i mina hednaron.

6/10 verlag, 9/10 fr slutklmmen.
Citera
2021-11-08, 01:06
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

Tycker det hade sabbat berttelsen. Det tog ett tag fr mig innan jag fick ihop det, roligare att inte veta. Det r som i zombiefilmer. Ingen brukar veta vad en zombie r eller att man inte fr dd p dem annat n genom att skada hjrnan.

Edit: Och ja, jag tror ocks att...

Senast redigerad av SmurfSmurf 2021-11-08 kl. 01:14.
Citera
2021-11-08, 06:59
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Tycker det hade sabbat berttelsen. Det tog ett tag fr mig innan jag fick ihop det, roligare att inte veta. Det r som i zombiefilmer. Ingen brukar veta vad en zombie r eller att man inte fr dd p dem annat n genom att skada hjrnan.

Edit: Och ja, jag tror ocks att...

Citera
2021-11-08, 13:41
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

Citera
2021-11-13, 19:18
Medlem
Jag gillade serien men vart besviken p slutet. Det kndes som att det tog slut fr snabbt d det brjade bli riktigt bra!
6,5/10
Citera
2021-11-13, 19:26
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlisterO
Jag gillade serien men vart besviken p slutet. Det kndes som att det tog slut fr snabbt d det brjade bli riktigt bra!
6,5/10

Hller med, de byggde upp det s bra.
Gillade det lngsamma tempot och skulle grna ha 10 avsnitt till.
Prsten var min absoluta favorit.
Citera
2021-11-14, 09:58
Medlem
carminaburanas avatar
Kollat tre avsnitt nu, s jvla "Netflix" PK s man blir irriterad. Alla p den hr de n r skdespelarsnygga, agerar som om de bor i en storstad, och alla raser/sexualiteten r representerade. Frvnar mig att det inte finns en transa dr med.

Sen att varje avsnitt fram tills nu r extremt segt, inget hnderfrrrns i slutet, men vi kr p. Huvudskdisen r vldigt okarismatisk, och hans visioner varje natt r skrattretande. Hon den skdisen som spelar liket mste knullat nn producent
Citera
2021-11-15, 00:24
Medlem
carminaburanas avatar
Saaaaatan vad avsnitten r sega. 4 var en pina att ta sig genom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in