2021-09-26, 19:31
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ok så hon är otrogen och har dessutom andra män som backups. Du har redan accepterat din cuck livsstil så ta steget ut och låt henne göra som hon vill, du tänder väl på förnedringen?

Vad är du ens förvirrad över? Hade hon inte varit bisexuell så dumpar man ändå henne för att hon beter sig som en jävla fjortis.
Citera
2021-09-26, 19:35
Medlem
1. Dubbelmacka.
2. Var otrogen själv.
3. Lämna henne.

Men du är homo. Du saknar självrespekt och gör inget av dessa tre. Annars hade du inte startat tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ok så hon är otrogen och har dessutom andra män som backups. Du har redan accepterat din cuck livsstil så ta steget ut och låt henne göra som hon vill, du tänder väl på förnedringen?

Vad är du ens förvirrad över? Hade hon inte varit bisexuell så dumpar man ändå henne för att hon beter sig som en jävla fjortis.

Senast redigerad av PerfectBed 2021-09-26 kl. 19:38.
Citera
2021-09-27, 12:26
Avslutad
om du verkligen tror på att hon älskar dig så är de väl inga problem så länge du går med på det och tänk på alla tillfällen du automatiskt får, om du inte får vara med se till att få se på, 3kant kan ju vara kul ibland.. om du vill vara ifred så vet att du att det finns avlastning så att säga.. bara win-win, för alla.. beroende på hur du ser det.

Men är det inget för dig så dumpa om kvinnan inte går att resonera med.
Citera
2021-09-28, 07:23
Medlem
Merwinnas avatar
Men - skojar du? Hur skulle du kunna ha någon framtid med den kvinnan? Hon ska naturligtvis inte hångla med någon alls, oavsett kön, när hon är tillsammans med dig. Och att umgås med en kille som är kär i henne (om det inte är på t.ex. arbetsplatsen där det inte går att undvika) är naturligtvis inte OK heller. Det är ju att leka med elden. Du skulle i framtiden få oroa dig JÄMT när hon umgås med andra människor på tu man hand, både män och kvinnor.

Men jag tror nog att du trollar ändå...
Citera
2021-09-30, 19:13
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirchsteiger57
Så du klassar det som otrohet?

Ja, självfallet. Så vida ni inte är överens kring ett öppet förhållande.
Citera
2021-09-30, 22:54
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Säg bara att det gör dig obekväm och att du finner det som otrohet även om det är en "kul grej". Fortsätter hon är det bara att tacka och gå.
Citera
2021-10-01, 19:44
Medlem
Var det en kille som filmade henne med tjej kompisen?
Isf förstår du väl att hon redan har haft en trekant med sin kompis och en annan kille.
Citera
2021-10-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
Var det en kille som filmade henne med tjej kompisen?
Isf förstår du väl att hon redan har haft en trekant med sin kompis och en annan kille.

Ja, det var den kille som är kär i henne och som hon snapar med varje dag.
Citera
2021-10-02, 11:54
Medlem
Bookhouses avatar
Ett ex berättade stolt för mig att hon hånglade med en tjej ett par dagar efter det hade skett för typ 15 år sedan. Jag blev inte ett dugg svartsjuk eftersom det var med en tjej vilket bara är ett bevis på hur osäker man är. Hade det varit med en kille så hade jag blivit helt knäckt. Men det är otrohet och jag önskade att jag gjorde slut där och då. För någon som gör så har ingen integritet och det kommer att bita en baken på andra sätt inom kort.

Citat:
Ursprungligen postat av kirchsteiger57
God kväll.

Det är något som gnager inom mig... jag har upptäckt min flickvän ha videos på när hon råhånglar med en tjej hon festade med för ett par veckor sedan. Verkar som att de höll ihop hela den kvällen. De har dessutom kontakt dagligen på sociala medier.

Fenomenet att tjejer hånglar med varandra är inget nytt, men anledningen till att det gnager inom mig är för att hon är smått bisexuell. Vi har pratat om att hon kan tända på vissa typer av tjejer och absolut skulle kunna tänka sig att ha sex med dem hon tänder på.

Vad tycker ni jag skall göra? Känner mig sjukt förvirrad. Hon älskar mig och hon visar det, men detta känns samtidigt som otrohet?

Dessutom har hon daglig kontakt med killen som är kär i henne. När jag frågar varför säger hon bara "för att det är en av mina få bra kompisar"...

Ja, ni förstår den lite smått jobbiga känslan.

/ Ernst
Senast redigerad av Bookhouse 2021-10-02 kl. 11:56.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in