2021-09-25, 22:13
Medlem
God kväll.

Det är något som gnager inom mig... jag har upptäckt min flickvän ha videos på när hon råhånglar med en tjej hon festade med för ett par veckor sedan. Verkar som att de höll ihop hela den kvällen. De har dessutom kontakt dagligen på sociala medier.

Fenomenet att tjejer hånglar med varandra är inget nytt, men anledningen till att det gnager inom mig är för att hon är smått bisexuell. Vi har pratat om att hon kan tända på vissa typer av tjejer och absolut skulle kunna tänka sig att ha sex med dem hon tänder på.

Vad tycker ni jag skall göra? Känner mig sjukt förvirrad. Hon älskar mig och hon visar det, men detta känns samtidigt som otrohet?

Dessutom har hon daglig kontakt med killen som är kär i henne. När jag frågar varför säger hon bara "för att det är en av mina få bra kompisar"...

Ja, ni förstår den lite smått jobbiga känslan.

/ Ernst
Citera
2021-09-25, 22:14
Medlem
Helt uppriktigt. Var en man och lämna henne.
Citera
2021-09-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Helt uppriktigt. Var en man och lämna henne.

Så du klassar det som otrohet?
Citera
2021-09-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirchsteiger57
Så du klassar det som otrohet?
Absolut. Det är helt klart otrohet.
Citera
2021-09-25, 22:22
Medlem
Intelligenss avatar
Det finns bara två alternativ. Antingen har ni tre trekant, eller så letar du upp öppensinnad pilsk kille att hångla med framför din flickvän.

Nä seriöst, fråga henne. De flesta tjejer hånglar inte med sina tjejkompisar, och det oavsett vilken sexuell läggning de har.
Citera
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Bli en del av det, eller sänk det.

Canoe trip?
Citera
Medlem
Sexa båda.
Citera
2021-09-25, 22:24
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Fenomenet att tjejer hånglar med varandra är inget nytt
Men det har inte du nån skyldighet bistå henne med.
Citat:
men anledningen till att det gnager inom mig är för att hon är smått bisexuell.
Smått ? Hon är inte seriös med dig. Det att hon älskar dig är ju nåt hon gör med alla. Ett seriöst förhållande är där man älskar varandra och ingen mer.

Det finns massor av fina singeltjejer därute, så när förvirringen lättnat lämnar du och söker fast grund att stå på.
Citera
2021-09-25, 22:30
Medlem
Trakessons avatar
Som jag ser det är väl problemet mer om hon går bakom ryggen på dig än om hon slickar upp en tjej i brygga. Mitt ex gillade att vara med tjejer ibland och det tyckte jag var helt ok. Ibland såg jag på och någon gång deltog jag aktivt. Hon brukade alltid fråga mig om lov inban iofs, för i vårt förhållande var det viktigtigare med ärlighet än vila vi hade sex med.
Citera
2021-09-25, 22:31
Medlem
Denutuss avatar
Är hon bi så är hon, då är det där otrohet vad hon nu just har gjort och gör… Hur hade du tagit detta, ifall det var en kille hon hånglade med och sedan sitter och chattar med?

Kan hon inte erkänna sina känslor och vara ärlig mot dig, så är det bara att lämna…
Citera
2021-09-25, 22:45
Medlem
Sälj dem? Ni har ju det knapert.

(FB) Hjälp: två tonåringar skall börja sälja fetish-grejer!
Citera
2021-09-25, 22:47
Medlem
Nu är jag inte man. Och inte homosexuell.
Men inte har du något att förlora på en trekant: 1) din flickvän kan få uppleva hur det känns att partnern hånglar med någon annan
2) du kan agera utan att hamna i offerkofta, alltid en fördel för en kille.
3) Du hamnar i en situation som många andra bara kan drömma om. Hur det än blir, är det ju ett äventyr… kan bli början/slutet till allt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in