2021-09-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Helt uppriktigt. Var en man och lämna henne.
Helt uppriktigt. Var en man och styr upp en trekant
Citera
2021-09-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Helt uppriktigt. Var en man och styr upp en trekant

Trekant har vi redan talat om.... inte aktuellt med en tjej, hon skulle bli för svartis på henne.
Citera
2021-09-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens
Det finns bara två alternativ. Antingen har ni tre trekant, eller så letar du upp öppensinnad pilsk kille att hångla med framför din flickvän.

Nä seriöst, fråga henne. De flesta tjejer hånglar inte med sina tjejkompisar, och det oavsett vilken sexuell läggning de har.

Har talat med henne nu. Hon nekar och säger att hon är tveksam på sin sexuella läggning och har varit det ett tag, säger att hon förmodligen inte tänder på tjejer. Att hånglet var som om hon skulle hångla med sin bästa kompis, typ.
Citera
2021-09-25, 23:17
Medlem
Vad spelar lite otrohet för roll egentligen? Huvudsaken är väl att det är du som är hennes favorit och att det är dig hon vill leva med? Om hon kryddar tillvaron med att hångla med någon annan på en fest ibland, so what? Det har ju knappast någon negativ praktisk inverkan på ert förhållande.

Den där gamla idén om att principiellt aldrig acceptera otrohet är rätt daterad. Den uppstod i kulturen som rådde på den tiden då kvinnan sågs som först sin fars, sedan sin mans, ägodel och inte tilläts leva sitt eget liv.
Citera
2021-09-25, 23:35
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-09-26, 04:42
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Prata med henne om hur du känner. A och o i en relation är väl att man ska kunna diskutera, framförallt om eventuella problem. Tycker inte det var schysst gjort av din tjej att hångla med den andra tjejen. För mig är det otroget, kan du leva med det? Prata om det och gå vidare, eller gör slut.
Citera
2021-09-26, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirchsteiger57
Så du klassar det som otrohet?
Vad menar du?
Citera
2021-09-26, 07:37
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirchsteiger57
God kväll.

Det är något som gnager inom mig... jag har upptäckt min flickvän ha videos på när hon råhånglar med en tjej hon festade med för ett par veckor sedan. Verkar som att de höll ihop hela den kvällen. De har dessutom kontakt dagligen på sociala medier.

Fenomenet att tjejer hånglar med varandra är inget nytt, men anledningen till att det gnager inom mig är för att hon är smått bisexuell. Vi har pratat om att hon kan tända på vissa typer av tjejer och absolut skulle kunna tänka sig att ha sex med dem hon tänder på.

Vad tycker ni jag skall göra? Känner mig sjukt förvirrad. Hon älskar mig och hon visar det, men detta känns samtidigt som otrohet?

Dessutom har hon daglig kontakt med killen som är kär i henne. När jag frågar varför säger hon bara "för att det är en av mina få bra kompisar"...

Ja, ni förstår den lite smått jobbiga känslan.

/ Ernst

Är bara att dumpa.
Citera
2021-09-26, 08:39
Medlem
Jackpott - 3 kant hägrar - härligt med q och män som inte förnekar sig lustfylld samvaro - så länge man kan skilja på lust och kärlek. Var stolt över din flickvän. Är du dock någon som vill äga ngn annan och förneka denne all rätt att förverkliga sig själv - skilj dig. Hur som helst, prata med din sambo, hur känner du dig när hon hånglar med en annan q.
Citera
2021-09-26, 15:19
Medlem
Lucky bastard, sätt på båda.
Citera
2021-09-26, 17:35
Medlem
CC75s avatar
Vad gränserna går för er två är något som ni två för diskutera er fram. Vad jag och andra tycker spelar ingen roll. Endast du och din flickvän sätter de gränser ni vill ha för just er relation.

M.a.o. tänk igenom hur du vill ha det. Vad är ok och vad känns bra för dig. När du har gjort det, ha ett samtal med din flickvän och se om ni kan komma överens.

Förstår att ni två är unga och oerfarna. Det är nu gäller att bli lite mer vuxen.

// CC
Citera
2021-09-26, 17:44
Medlem
Det finns bara 2 val. Antingen ska du också få vara delaktig eller så gör du slut. Jag vet att en del inte ser det som otrohet men det är solklart fall av otrohet.
Kan man hålla på med någon annan då är man inte seriös i sitt förhållande. Jag hade inte tagit min flickvän seriöst efter något sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in