2021-09-27, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Hade det varit en 100-åring som varit ihop med en 118-åring så hade det väl inte varit konstigt. Dom är ju nästan jämnåriga (?)
Men en 32-åring tjej som polar med en 50-årig gubbe ok?
Missat den mattelektionen?
Citera
2021-09-27, 15:58
Bannlyst
Ni får tänka som en gärningsman ifall ni vill hitta henne. Ni kör mot skogen från Oxie , typ mot Svedala, och när ni ser att det ser tomt ut på människor typ skogsområde så letar ni. 1000 % att ni hittar henne då. Mina tankar är hos henne och hennes familj. Hoppas hon hittas välbehållen vilket jag tvekar på. 😔men ni som läser detta, ta mina ord och gör som jag sagt så hittas hon.
Citera
2021-09-27, 15:58
Medlem
Beata misstänks ha kidnappats – ansökte om kontaktförbud

https://www.aftonbladet.se/a/G3j3Km
Citera
2021-09-27, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Beata misstänks ha kidnappats – ansökte om kontaktförbud

https://www.aftonbladet.se/a/G3j3Km

Där kom de, jävligt tragiskt, som hon som tog livet av sig med sina barn i Skåne i somras
Citera
2021-09-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Udaretostay
Ni får tänka som en gärningsman ifall ni vill hitta henne. Ni kör mot skogen från Oxie , typ mot Svedala, och när ni ser att det ser tomt ut på människor typ skogsområde så letar ni. 1000 % att ni hittar henne då. Mina tankar är hos henne och hennes familj. Hoppas hon hittas välbehållen vilket jag tvekar på. 😔men ni som läser detta, ta mina ord och gör som jag sagt så hittas hon.

lät lite som insider information
Citera
2021-09-27, 16:16
Medlem
Undrar om även den efterlysta bilen är försvunnen…. I så fall lutar det väl åt att han dumpat både bil och henne tyvärr. Något vatten alt satt eld på bilen..?
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udaretostay

I Oxie finns ju en del skog med. Eller vad man ska kalla det. Ganska jobbig terräng minns jag det som iallafall när jag var där och plockade bär något år.
Senast redigerad av f30malmo 2021-09-27 kl. 16:18.
Citera
Medlem
Regnumret på Suzukin är SAK224.
Citera
2021-09-27, 16:19
Medlem
Håller med dej! Borde vara lättare att få kontaktförbud.
Samtidigt är det en svår avvägning eftersom vissa söker detta på väldigt vaga grunder och ibland kan ses som ett instrument i vårdnadstvister m.m.
Citera
2021-09-27, 16:22
Medlem
Nu förstår jag varför helikopter körde efter midnatt över Oxie,såg poliser uppe i skogen i Oxie,vid golfbanan imorse ..
Citera
2021-09-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagel
Håller med dej! Borde vara lättare att få kontaktförbud.
Samtidigt är det en svår avvägning eftersom vissa söker detta på väldigt vaga grunder och ibland kan ses som ett instrument i vårdnadstvister m.m.
Det är i realiteten bara ett papper. Vill man någon illa så bryr man sig inte om något som kontaktförbud.
Citera
2021-09-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Någon skrev om Dalby Stenbrott i tråden men jag kan bara se en bild från december 2020 på hans sida så är det aktuellt nu?
Bor inte långt därifrån så blev sugen på att åka dit och kolla annars
Jag tänker att han delat bilden och att det troligen är en plats som betyder något för honom och sådana platser brukar de kunna återvända till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in