Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Tack för redogörelsen! Vet du om andra också rastar sina hundar där? Trafikeras vägen av joggare, ryttare eller cyklister?
Tycker du själv det är en bra plats att dumpa en kropp? Tror du gm känt till platsen eller är den slumpmässigt vald?
Relativt ödsligt. Det är därför vi rastar vår buse till hund där.
Kanske varannan gång man är där, stöter man på någon och då alltid på grusvägen. I terrängen har jag aldrig sett någon som irrar runt.
I söndags ex.v. en kvinna med hund och förra gången två hästekipage.
Någon som avverkade skog nära vägen för någon månad sen, på den sidan där de fann Beata.
Cyklister har jag aldrig sett, en och annan bil från gymnasiet eller husen till vänster ner mot Yddingen.
Där förresten Hjalmar Gullberg tog livet av sig, han gick rakt ut i Yddingen.
Jo kanske en bra plats att göra av med en person på? Om man gräver ner personen i fråga.
Men vet vi om han grävt ner henne? Eller har han bara dumpat henne bakom ett träd, med eventuellt lite kvistar över.
Mycket är konstigt i det här fallet. Någon ordförande i Svedala partiet påstår att han såg henne komma cyklande i trakterna
den aktuella fredagen m.m.
Däremot tror jag att mördaren måste ha färdats med bil genom den öppningen i terrängen som jag beskrev i mitt tidigare inlägg p.g.a. alla djurinhängningar. Lokal kännedom eller panik? Ja fan vet. Förhoppningsvis får vi svaret från kräket snarast.