Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Jag har själv snokat runt på Beatas fb och hennes vänlista utan att ha hittat nån ledtråd till ny man.
Hon är fortfarande gift, tror du hon postar bilder på en ny man där? Eller adderar honom på sin vänlista? Har du någon länk förresten? Jag vill också snoka lite 😎
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Jag har börjar tänka att det faktiskt finns en liten chans att hon är vid liv. Att hon självmant dragit sig undan för att slippa sin plågoande då inte myndigheterna hjälpte henne. En drastisk liknelse är mamman från Hässleholm som tog sina två barn och ställde sig framför tåget. Även där en vårdnadstvist och påstått våld.
Du kan ju inte jämföra en psykiskt instabil mor som fullt medvetet dödar sina barn med det aktuella fallet som handlar om en försvunnen kvinna?
Intressant dock att kvinnan som tog sitt liv låg i vårdnadstvist med en påstått elak make.
Den försvunna kvinnan ligger väl också i vårdnadstvist?
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Det tar emot att tänka att en mamma lämnar sin barn, men hon lämnade dom faktiskt i Polen. Den gången är jag övertygad om att hon gjorde det även för barnens bästa i längden. Men hon kanske har en plan även denna gång.
Hon tänker kanske bara på sitt eget bästa?
Skribenter som du verkar hela tiden utgå ifrån att den försvunna kvinnan enbart tänker på barnens bästa, vad är det där för heltokiga tankar?
Exmaken i Polen har ju klart och tydligt berättat om hennes egoism.