Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du verkar nästan ta för givet att den "försvunna kvinnan" är mördad? Är mord någon sorts fetisch för dig?
Eller så slogs paret och pucklade gemensamt på varandra, en hel del pekar på att dom haft en destruktiv relation. Den gifta "försvunna kvinnan" borde också kanske hålla sig trogen eller är otrohet och noll respekt för äktenskapet något du vill hylla?
P-pillren indikerar faktiskt otrohet eller tror du att hon åt dessa för att lindra huvudvärk? 😎
.
Du ignorerar rätt uppenbart uppgifterna om en arab som den "försvunna kvinnan" ska ha träffat?
Var denne arab enbart en "vän"?
Hon åt ju P-piller, är det ett vanligt beteende när man träffar nya "vänner"? 😎
Det roliga är ju att p-piller faktiskt kan ta för att bota hormon relaterad migrän
jag äter p-piller, jag träffar många nya vänner. Det betyder inte att jag är otrogen mot min partner.
Sen ignorerar du det faktum att kvinnan inte försvann med araben, hon försvann efter att hennes man och hon ensamma gick ut ur bilen varav han kom tillbaka själv.
Du ignorerar även hans rätt så creepy facebook inlägg, och det faktum att det är
hon som säger sig vara misshandlat och har då bilder på skador, inte han.
Du ignorerar väldigt mycket och sätter fast dig på ”tänk ifall att.” Om vi ska vara så kan vi ju vara överens om att jorden inte alls måste vara rund, eftersom det finns så många som tror annat. Vi kan ju inte utesluta den teorin.
Jag hoppas att hon är vid livet, om något hoppas jag att din teori är rätt och hon har stuckit. Men allt tyder på annat. Besatt man som är svartsjuk och vill ha kontroll, han är den sista som träffar henne innan hon spårlöst försvinner.
Innan du anklagar mig för att ignorera saker vill jag att du slutar ignorera det som argumenteras emot dig. Jag vill att du kommer med genuina bevis, eftersom att min teori faktiskt får stöd av saker som bilder på blåmärken. Ser fram emot ett välformerat inlägg från dig. Or not