• 9
  • 10
2025-11-02, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Hur gör man egentligen för att lyssna på de "låsta" avsnitten, som kräver abonnemang? Sebastian har pratat om att de finns på Poddme, om man sajnar upp. Jag nappade på ett erbjudande om två månader med Aftonbladet Plus och Poddme för en kludd, mennär jag sedan loggar in på Poddme är programmen fortfarande låsta. Fattar noll. Trist. Hade gärna hört de låsta programmen.

Mina favoritprogram är tveklöst karaktärsmorden på Markus Allard, Alexander Pärleros, Sigge Eklund, Aron Flamm och Malcom Kyeyune, verkligen mitt i prick.

Du måste skapa en prenumeration på underproduktion.se

Sen kan du länka den till valfri app, tex Spotify.

Tveksamt om det är värt 29 kr i månaden dock, kommer högst ett låst avsnitt per månad och långt ifrån alla är intressanta. Men har du inte lyssnat på något så finns det ju en del att välja ifrån i arkivet.
Citera
2025-11-02, 14:08
Medlem
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Du måste skapa en prenumeration på underproduktion.se

Sen kan du länka den till valfri app, tex Spotify.

Tveksamt om det är värt 29 kr i månaden dock, kommer högst ett låst avsnitt per månad och långt ifrån alla är intressanta. Men har du inte lyssnat på något så finns det ju en del att välja ifrån i arkivet.

Har inte lyssnat på något av betalavsnitten, några namn vore kul att höra bli karaktärsmördade. Podden i sig verkar ha slagit av på takten en aning, så känns inte som något man kommer betalprenumera på när man betat av "arkivet".

Tack för upplysningen om underproduktioner!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in