2025-04-04, 00:32
Lide kul med Little Jidder, men alla fattar ju att hon är en total surröv utan en podd om det
Citera
2025-05-17, 10:19
Blev lite inkonsekvent och köpte ett avsnitt, jag lyssnar inte på podd normalt.

Det tar emot. Men även om vi är på diametralt olika sidor i livet vill jag vara konsekvent i att alla unga människor som vill städa upp ska ha backning. Mattson har en gåva till blöjor på kontot.
Citera
2025-05-18, 22:59
Medlem
avsnittet med otto ekevi om peter wahlbeck var fan guld.
Citera
2025-05-25, 12:33
Senaste avsnittet med Cissi Wallin om Camilla Gervide som har Bloggbevakning-bloggen var underhållande
https://poddtoppen.se/podcast/158110...d-cissi-wallin
Citera
2025-05-25, 17:37
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiUIklkzioFk
Senaste avsnittet med Cissi Wallin om Camilla Gervide som har Bloggbevakning-bloggen var underhållande
https://poddtoppen.se/podcast/158110...d-cissi-wallin
Det var helt ok. Men jävlar vad Cissi inte har självinsikt. Allt hon säger om bloggbevskaren stämmer ju in på cicci själv!
Citera
2025-05-25, 17:43
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Det var helt ok. Men jävlar vad Cissi inte har självinsikt. Allt hon säger om bloggbevskaren stämmer ju in på cicci själv!

Hahaha, ja.
Citera
2025-05-26, 07:39
Small fish in a small pond.

Jag läste vad det skulle handla om och bestämde mig för att aldrig lyssna på Sebastian mer.

10-talet kom och gick.
Citera
2025-05-27, 01:49
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
Small fish in a small pond.

Jag läste vad det skulle handla om och bestämde mig för att aldrig lyssna på Sebastian mer.

10-talet kom och gick.
Föregående avsnitts ämne fick en del slängar
Citera
2025-05-27, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av hiUIklkzioFk
Föregående avsnitts ämne fick en del slängar

Jag förstod det och också att vänsterns oförmåga att hantera narcissism och psykopati i de egna leden kommer sysselsätta dem med ältande i minst tio år till med tanke på takten i tankeprocesserna.

Inget ont om Cissi och Sebastian i övrigt, de verkar genuint trevliga.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-05-27 kl. 10:16. Anledning: Ett ess föll bort
Citera
2025-06-14, 17:30
Medlem
Lonlines avatar
Gillar podden. Men avsnittet om axel öhman är ju komisk. De snackar mycket om Axels övervikt! Borde inte Mattsson bli arg för att han själv är ihop med en fläskfia?

Va lite konsekent för fasen Mattson!
Citera
2025-06-16, 02:26
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Gillar podden. Men avsnittet om axel öhman är ju komisk. De snackar mycket om Axels övervikt! Borde inte Mattsson bli arg för att han själv är ihop med en fläskfia?

Va lite konsekent för fasen Mattson!

Det är väl därför han är arg på tjockisar?
Citera
2025-06-18, 00:03
Medlem
Ambivalens_s avatar
Jag tycker kombinationen Sebbe och Cissi har varit en rätt trevlig överraskning. Cissi passar ju in rätt bra på det här lite småsinta konceptet med lite bittra småjabbar riktade mot en person som, ärligt talat, förtjänar det. Jag fattar att hon ibland vill lägga in brasklappar om att hon kastar lite sten i glashus, men det är gjort nu--nu kan hon bara omfamna rollen som skitsnackare med Sebbe och köra på. Det här mer lättsamma underhållningsforumet passar henne mycket bättre än att agera ledare för någon politisk rörelse. Hon kan till och med framstå som rätt charmig och någon som skulle vara trevlig att umgås med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in