• 1
  • 2
2021-09-24, 23:01
Medlem
2 liter öl och 40 mg oxascand , vad säger ni fb veteraner är det lugnt?

Känner att jag börjar andas tungt
2021-09-24, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
2 liter öl och 40 mg oxascand , vad säger ni fb veteraner är det lugnt?

Känner att jag börjar andas tungt

Själv blandat den kombinationen, blev lite knäpp i huvudet och fick minnesluckor. Blandar numera aldrig benzo med alkohol. Dock så vet jag att många gillar det. Men jag själv hittar på massa konstiga sakerna. Mitt tips är att i alla fall inte ta fler tabletter.

Men när tog du oxascandan? och när drack du alkoholen?

Kanske bör tillägga att jag tog rätt många tabletter. tog nog 10 stycken.
Senast redigerad av Elocone 2021-09-24 kl. 23:09.
2021-09-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Själv blandat den kombinationen, blev lite knäpp i huvudet och fick minnesluckor. Blandar numera aldrig benzo med alkohol. Dock så vet jag att många gillar det. Men jag själv hittar på massa konstiga sakerna. Mitt tips är att i alla fall inte ta fler tabletter.

Men när tog du oxascandan? och när drack du alkoholen?

Intressant.

Funderade på att ta fler tabletter

Börja dricka 18.30 tog oxascand 22

Har tagit 4 st tabletter och sugen på mer men svårt att duka sambon som är läkare

10 st x 10mg?
Senast redigerad av Goldmansach 2021-09-24 kl. 23:17.
2021-09-24, 23:21
Medlem
Citat:
Intressant.

Funderade på att ta fler tabletter

Börja dricka 18.30 tog oxascand 22

Har tagit 4 st tabletter och sugen på mer men svårt att duka sambon som är läkare

10 st x 10mg?

Skulle avråda dig starkt. Jag hamnade på sjukhus med andnöd och var rätt borta i huvudet. Var så förvirrad att jag bara lämnade akutmottagningen med kanylen i armen och satt mig i en taxi för att åka hem. Några timmar senare knackade polisen på för att ta med mig till sjukhuset. Hade inget annat val än att åka med. Läkaren ville göra en värdering innan han skrev ut mig då han trodde jag hade en psykos. Dock var jag hög och full på en dålig kombo. Har inte blandat dessa sen dess.

Oavsett är risken stor för minnesluckor de är aldrig roliga.

Lägg undan tabletterna och drick mer alkohol istället
2021-09-24, 23:27
Medlem
Snyggt jobbat, är du en part av mänskligheten?
2021-09-24, 23:28
Medlem
Citat:
Skulle avråda dig starkt. Jag hamnade på sjukhus med andnöd och var rätt borta i huvudet. Var så förvirrad att jag bara lämnade akutmottagningen med kanylen i armen och satt mig i en taxi för att åka hem. Några timmar senare knackade polisen på för att ta med mig till sjukhuset. Hade inget annat val än att åka med. Läkaren ville göra en värdering innan han skrev ut mig då han trodde jag hade en psykos. Dock var jag hög och full på en dålig kombo. Har inte blandat dessa sen dess.

Okej. Sambon sitter på alkohol reserverna och rör jag mig ditt märker hon säkert ...

Så de blir svårt. Oxyscand förrådet är mitt
2021-09-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matriarken
Snyggt jobbat, är du en part av mänskligheten?

Hur menar du nu?
2021-09-24, 23:35
Medlem
Citat:

Hur mycket hade du druckit?
2021-09-24, 23:38
Medlem
Citat:
Hur mycket hade du druckit?

Ca 200-300 milliliter starksprit av det jag kom ihåg. Kan ha varit mer.

Men om du nu måste ta fler tabletter ta det försiktigt. Inte för jag personligen tror att du kommer dö. Utan mer för att du kan bli knäpp och ha en massa ångest i morgon.
2021-09-24, 23:41
Medlem
Citat:
Ca 200-300 milliliter starksprit av det jag kom ihåg. Kan ha varit mer.

Men om du nu måste ta fler tabletter ta det försiktigt. Inte för jag personligen tror att du kommer dö. Utan mer för att du kan bli knäpp och ha en massa ångest i morgon.

Tog en till precis, sambon kom ut och undra dock bad jag höll på med ...duka med att jag skulle ta vatten

Nu uppe i 50 mg.

Sitter med en tablett under foten som väntar

Edit: uppe i 60mg nu

Skriv i pm också om du vill hjälpa mig
Senast redigerad av Goldmansach 2021-09-24 kl. 23:46.
2021-09-24, 23:46
Medlem
Citat:
Tog en till precis, sambon kom ut och undra dock bad jag höll på med ...duka med att jag skulle ta vatten

Nu uppe i 50 mg.

Ta det lugnt bara. I värsta fall får du om hon tycker du är konstig får du säga att du är lite yr. Gå in på toan och låtsas slå huvudet eller nått. Dock kanske svårt att komma undan med om hon är läkare..
2021-09-24, 23:51
Medlem
Citat:

Nu uppe i 50 mg.

Edit: uppe i 60mg nu

Skriv i pm också om du vill hjälpa mig

Citat:
Ta det lugnt bara. I värsta fall får du om hon tycker du är konstig får du säga att du är lite yr. Gå in på toan och låtsas slå huvudet eller nått. Dock kanske svårt att komma undan med om hon är läkare..

Ja hon vet att jag är en knarkare .....

Frågan är hur länge jag klarar mig är dock duktig på finans det som räddad mig

........

Nu fråga hon vad jag tar för medicin...haha
Senast redigerad av Goldmansach 2021-09-24 kl. 23:56.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in