2021-09-24, 14:34
Medlem
Snusat orginal portion nu olika sorter senaste åren.
Känner tänderna blir fula, och nikotinhalten gör inte bra för sömnen eller kroppen.

Känner att jag inte kan eller vill sluta snusa helt, men vill trappa ner till White med relativt låg nikotinhalt.

Vilket snus rekommenderar ni? Inte något för 50 kronor dosan.. Ska vara prisvärt också.
Citera
2021-09-24, 14:48
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Känner tänderna blir fula, och nikotinhalten gör inte bra för sömnen eller kroppen.

Känner att jag inte kan eller vill sluta snusa helt, men vill trappa ner till White med relativt låg nikotinhalt.

Vilket snus rekommenderar ni? Inte något för 50 kronor dosan.. Ska vara prisvärt också.
Kronan stark vit är fin
Citera
2021-09-24, 14:49
Medlem
Blaze.s avatar
Kaliber eller LD.
Citera
2021-09-24, 15:01
Medlem
grungewhores avatar
Kaliber Vit, helt klart. Bästa budgetsnuset 👌🏼
Citera
2021-09-24, 15:02
Medlem
GoUoDs avatar
Trappa ner med nikotin? Nej, du klipper rakt av. Att trappa ner initierar ett rebound sug så kommer vara lika starkt som annars. Att istället lida två veckor är bättre.

Men tre ankare smakar gött. Finns att köpa för 40 pixx.
Citera
2021-09-24, 15:11
Medlem
Kör själv Knox stark white, men hade inte den funnits hade jag kört vanliga Knox white. Lagom stora och välfyllda prillor och bra snussnak.
Citera
2021-09-25, 22:23
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1

Kapten vit mini, kapten vit, smålands vit finns flera alternativ men mini kanske dry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in