2021-09-24, 05:31
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
JAG ÄR EJ FET.

Allt påverkar din familj. Lycka till att bli perfekt. Att någon är fet som fan betyder inte att dom skadar någon. Vad fan för tvkanaler kollar du på egentligen?

Du förstår att äta nyttigt och vara en tråkig jobbig jävel är minst lika påfrestande för anhöriga va?

finns massvis av sjukdomar som är fetma-relaterade.

Jag kollar inte på TV.

Du låter som en alkoholist.
Citera
2021-09-24, 05:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Feta bidrar mer till klimatförändringarna än normalviktiga då de äter betydligt mer, mer material till kläder, går åt mer bränsle att transportera dessa mm.

Att frivilligt tillåta sig bli fet utan att förändra sin livsstil tyder på dålig karaktär och självkontroll.

Feta är mindre produktiva på jobbet, utnyttjar sjukvården mer pga fetma relaterade problem så de är troligen en ekonomisk belastning för samhället.

Feta kvinnor brukar ofta använda stora mängder parfym vilket irriterar luktsinnet på oss andra.

Mm och all metangas dom vrider ur sig.
Citera
2021-09-24, 05:52
Du borde fokusera på något annat. Det gör dig inte gott att gå runt och tänka obehagliga tankar om andra människor. Du kanske kan plantera ett träd eller nått.
Citera
2021-09-24, 06:33
Medlem
tuffkatts avatar
Jag kan inte mer än instämma.

Kan inte låta bli att känna avsmak när jag ser feta människor. Varför gör dem inget åt situationen? Om människan är miserabel, mår psykiskt dåligt och försöker förändra situationen - fine. Det som gör mig äcklad är människor, ofta kvinnor, som tycks vara helt till freds med att de är feta och ohälsosamma. Jag kan läsa av detta direkt, hela ”embrace it”-kulturen som bland annat media fortsätter spinna vilket ger dessa individer en obefogad självkänsla och inte minst en falsk verklighetsuppfattning i vilken fetma inte är ett problem.

Förutom att ni är oattraktiva så är era värden skräp och ni kommer dö i förtid om ni inte gör något åt situationen. Vakna.
Citera
2021-09-24, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
finns massvis av sjukdomar som är fetma-relaterade.

Jag kollar inte på TV.

Du låter som en alkoholist.

Hur satt du alkoholism som mitt besvär? Även när jag är nykter äcklas jag mer av andras vilja att kontrollera andras matvanor än matvanorna i sig. Du kanske tänker på att dessa feta fan inte ger hän till sitt begär medan du kan äta broccoli och vara vacker? Fy fan... En värld utan hycklande vänstern och deras polare vore sjysst. Kan du tänka dig en värld när du inte alltid bajsar på dig lite när du parkerar bilen och låtsas vara människa? Parkera bilen för alltid och håll käften för dina fisar stör klimatet så lägg av med dina bönor.

EDIT: Och låt fettona vara innan du har koll på dig själv bitch

EDIT2: Vad exakt gör du för oss andra?

PS Bäst man ger sig hän till hatet mot vänsterextremister i sitt esse när man kan. FU
Senast redigerad av Yarpyarp 2021-09-24 kl. 07:02.
Citera
2021-09-24, 07:37
Medlem
Du låter riktigt patetisk.

Jag bryr mig inte om hur andra människor ser ut, nej. Det har ingenting med mig att göra.

Porrskadade miffon däremot äcklar och irriterar mig riktigt mycket.
Citera
2021-09-24, 07:46
Bannlyst
Citat:
Hur mkt pengar slösar människan på mat egentligen??

De lägger mindre än vad du tror. Falukorv, fryspizzor, läsk och godis är basfödan för tjockisar, och den skiten kan de hitta billigt på lidl.
Citera
2021-09-24, 08:00
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Seriöst, när jag ser feta människor tänker jag ofta för mig själv:
fyy fan vad fet, äcklig, hur fan kan man vara så tjock.

Har du någonsin funderat över varför du lägger så mycket energi på något så meningslöst?
Citera
2021-09-24, 08:47
Medlem
Karmans avatar
Liten utvikning, men mitt span är att idag finns knappt några "normala" tjejer, kvinnor, utan antingen är de vältränade till max, eller så är de feta och plufsiga så de knappt kan gå. Hur blev det så?

För att vara lite OnT så klart man blir lite äcklad och även tycker synd om dessa galet överviktiga. Även här frågar man sig: Varför?
Citera
2021-09-24, 08:55
Medlem
Rysk-Bots avatar
Det är en evolutionär överlevnadsinstinkt att bli äcklad av övervikt. Det du ser är en döende person som inte kan ta hand om sig själv eller sin avkomma.
Citera
2021-09-24, 08:57
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Patetiskt att bli så upprörd över människor man inte ens känner eller tvingas umgås med. Väx upp.
Citera
2021-09-24, 08:59
Medlem
Extremt.

Samma gäller statligt anställda oavsett storlek.

Har de låg IQ och dålig uppväxt så är det förståligt, kan inte klaga. Men är det ett medvetet val så blir jag lite äcklad.

Enda botemedlet är kärlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in