• 1
  • 2
2021-09-24, 00:40
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Jaha, nu blev det en andra frågetråd inom kort för min del, men jag undrar verkligen även om detta.

Efter att ha läst om FKK-klubbar i Tyskland framkommer det att många (de flesta?) tjejer som arbetar där kommer från det fattiga Rumänien. Då kommer ju naturligt följdfrågan, hur ser det ut i själva landet ifråga?
Jag har en nära släkting som har ihop det med en rumänska, ingen rom eller fattiglapp utan från den välsituerade medelklassen - såna finns ju också.
De besökte landet för ett par år sedan för att hälsa på hennes släkt och han berättade lite kort om Bukarest och hur många strippklubbar etc. det verkade finnas där. Av naturliga skäl besökte han inte någon av dem och kunde inte ge någon närmare info om markandsutbudet s.a.s.

Så jag undrar om det finns någon flashbackare som har erfarenheter därifrån. Det lär ju åtminstone vara ännu billigare än i Tyskland. Kanske yngre och vackrare töser också. Det som nu främst lockar, eftersom jag är stadd vid hyfsad kassa, är inte priserna utan att Bukarest ligger långt söderut och kan ha sommarvärme även i oktober.

Angående Ukraina så är det ju ett stort land och i Kiev är det nog ungefär lika kallt som hos oss. Men längre söderut mot Krim kan det vara sommar länge till. Ukrainskor är ju också ofta väldigt vackra, varför en resa dit kan kännas lockande.

Är det någon som har koll på dessa länder?
Citera
2021-09-24, 04:32
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jaha, nu blev det en andra frågetråd inom kort för min del, men jag undrar verkligen även om detta.

Efter att ha läst om FKK-klubbar i Tyskland framkommer det att många (de flesta?) tjejer som arbetar där kommer från det fattiga Rumänien. Då kommer ju naturligt följdfrågan, hur ser det ut i själva landet ifråga?
Jag har en nära släkting som har ihop det med en rumänska, ingen rom eller fattiglapp utan från den välsituerade medelklassen - såna finns ju också.
De besökte landet för ett par år sedan för att hälsa på hennes släkt och han berättade lite kort om Bukarest och hur många strippklubbar etc. det verkade finnas där. Av naturliga skäl besökte han inte någon av dem och kunde inte ge någon närmare info om markandsutbudet s.a.s.

Så jag undrar om det finns någon flashbackare som har erfarenheter därifrån. Det lär ju åtminstone vara ännu billigare än i Tyskland. Kanske yngre och vackrare töser också. Det som nu främst lockar, eftersom jag är stadd vid hyfsad kassa, är inte priserna utan att Bukarest ligger långt söderut och kan ha sommarvärme även i oktober.

Angående Ukraina så är det ju ett stort land och i Kiev är det nog ungefär lika kallt som hos oss. Men längre söderut mot Krim kan det vara sommar länge till. Ukrainskor är ju också ofta väldigt vackra, varför en resa dit kan kännas lockande.

Jag har varit i Rumänien men vet inget om de arbetande kvinnorna i landet så att säga.
Iallafall så kan jag berätta att Rumänien har ooootroligt vackra tjejer och jag tror inte att jag såg en enda överviktig kvinna i hela landet.
Citera
2021-09-24, 06:35
Medlem
thaimans avatar
Rumänien: maxlönen för de som till äventyrs får ett jobb.2.500kr PR månad
Inte konstigt att tjejerna söker sej till prostitutionen.
Det fullständigt kryllar av dom på FKK klubbarna.
Har varit i Rumänien ett flertal gånger i affärer, man behöver bara sätta sej på en stom på Mc Donalds så knackar någon väldig ung brud dej på ryggen och undrar om du vill knulla för 50 euro
Vidrigt land, fy fan.
Citera
2021-09-24, 21:31
Medlem
Körde igenom Bulgarien och Rumänien för 10 år sen. När jag körde genom Bulgarien så stode det snygga tjejer då och då längs med vägen. Jag stannade till sist och pratade med några. De kunde väldig dålig Engelska men en fras kunde de: "20 euro fucking, 10 euro sucking".

Idag är det nog dyrare. Rätt vad det var när vi stod och snackade så stannade en bil med en man i. Den ene tjeje n gick dit och hon hoppade in och mannen körde bort bilen en 30-40 meter. Och snart började bilen gunga hehe

Jag tycker de bulgariska tjejerna är snyggare än de rumänska.
Citera
2021-09-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bedlund
Körde igenom Bulgarien och Rumänien för 10 år sen. När jag körde genom Bulgarien så stode det snygga tjejer då och då längs med vägen. Jag stannade till sist och pratade med några. De kunde väldig dålig Engelska men en fras kunde de: "20 euro fucking, 10 euro sucking".

Idag är det nog dyrare. Rätt vad det var när vi stod och snackade så stannade en bil med en man i. Den ene tjeje n gick dit och hon hoppade in och mannen körde bort bilen en 30-40 meter. Och snart började bilen gunga hehe

Jag tycker de bulgariska tjejerna är snyggare än de rumänska.
Ja, det är månne en smaksak. Men båda länderna har ju en hel del romer i den fattiga befolkningen.
Jaså, jag trodde de billiga vägludren var av det fulare slaget. Men jag har bara sett något litet på Xhamster av sånt. Fast jag tror inte priserna borde ha gått upp så mycket iofs, de har ju inte direkt gjort det på annat på tio år.
Men vägluder var inte vad jag tänkte mig utan snarare finare bordeller, om de finns där.
Citera
2021-09-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Har varit i Rumänien ett flertal gånger i affärer, man behöver bara sätta sej på en stol på Mc Donalds så knackar någon väldig ung brud dej på ryggen och undrar om du vill knulla för 50 euro
Vidrigt land, fy fan.
Det låter iofs inte så vidrigt utan snarare trevligt. Bara de inte är alltför unga förstås, då är det bara tragiskt.
Citera
2021-09-25, 07:04
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Det låter iofs inte så vidrigt utan snarare trevligt. Bara de inte är alltför unga förstås, då är det bara tragiskt.
Tyvärr, jävligt unga,
Citera
2021-09-25, 13:45
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedlund
Länder i ekonomisk kris brukar väldigt ofta ha detta fenomen. Har personligen sett detta under de dåliga åren på 1990-talet i det forna östblocket.
Allt mellan 13 och 70 år fanns tidigare på gatan i öst, men utbudet av dessa damer har tunnats ut i takt med att östblocket rest sig ekonomiskt.
Vad som ökat och idag finns till salu på gatan är i de länder som TS nämnt.
Gällande de fattigaste EU-länderna så har denna verksamhet nu tagit fart ordentlig efter att EU bokstavligen kört dessa tidigare självförsörjande länder i botten.
En liknande utveckling som i Rumänien och Ukraina kan inom en (ganska snar) framtid inte alls vara omöjlig även för Sveriges del.
De transnationella bolagen och bankerna tjänar pengar på att sätta nationalstater i konkurs och antalet "arbetande flickor" som av nöden och ekonomisk realitet mot sin vilja tvingas till att sälja sig på gatan är baksidan av det sk. "liberala demokratiska systemet" och globaliseringen.
Senast redigerad av RobbanUC 2021-09-25 kl. 13:53.
Citera
2021-09-25, 14:28
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Enligt vad jag har hört så finns det inte en massa billiga bordeller i dessa länder. Det är snarare så att de tjejer som vill tjäna mycket pengar och göra det med sexuella tjänster, flyttar till Tyskland etc för att göra detta.
Citera
2021-09-27, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Enligt vad jag har hört så finns det inte en massa billiga bordeller i dessa länder. Det är snarare så att de tjejer som vill tjäna mycket pengar och göra det med sexuella tjänster, flyttar till Tyskland etc för att göra detta.
Aha, ok. Jag tänkte att de allra snyggaste kanske stannar i Rumänien eftersom de får bra betalt även där och de vi kan se i Tyskland är andrasorteringen (om än många skapligt snygga). Och då tänkte jag att det ändå kan vara värt, att priserna är i princip som i Tyskland men garanterat vackra tjejer.
Citera
2021-09-27, 08:04
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Aha, ok. Jag tänkte att de allra snyggaste kanske stannar i Rumänien eftersom de får bra betalt även där och de vi kan se i Tyskland är andrasorteringen (om än många skapligt snygga). Och då tänkte jag att det ändå kan vara värt, att priserna är i princip som i Tyskland men garanterat vackra tjejer.

Nej, nej! Pengarna finns inte i Rumänien. Första och även andra sorteringen finns i Tyskland etc. I Rumänien hittar du kanske femte sorteringen.
Citera
2021-09-27, 08:26
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Nej, nej! Pengarna finns inte i Rumänien. Första och även andra sorteringen finns i Tyskland etc. I Rumänien hittar du kanske femte sorteringen.
Jag var på en strippklubb i Brazow för ett par år sedan, och nog var bruttorna snygga alltid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in