Citat:
Ursprungligen postat av
joow
Nej, visst. Han kan ju bara förlora en poäng som alla andra. Blev bara trött på eländet. Förlorar det sextonde från ett läge där han hade större chans att vinna, slår en sexig draw med klubbsnurr på det sista bara för att inte ens vara nära på andraslaget. Är 0-5 nu totalt. Kan väl inte lastas helt för foursome förlusterna i år, hur det såg ut 16 med Stenson minns jag inte riktigt, men sammantaget känns det som att han inte har det som krävs helt enkelt. Till hans försvar kan jag väl säga att han inte fått chansen på hemmaplan än, och det var ju inte direkt många europeer som presterade 2016 och ännu färre i år.
Ja, jag var rätt trött på allt också till slut. Där har du helt rätt. Att det sedan var Fitz som blev "sist ut" den här gången var bara hans (o)tur.
Visst, jag hade kanske för höga förväntningar på ett so-so Europalag men erfarenheten fanns där. Nu går min skiva på repeat (och det är sista gången jag ska skriva det) men att Casey, McIlroy, Poulter och Westwood inte spelade bra går inte att snacka bort.