2021-09-21, 14:35
Medlem
JajoNej666s avatar
Braskande rubriker talar sitt tydliga språk - Sverige är drabbat av en aldrig tidigare skådad våldsvåg. I Anders och våldet tar Anders Öfvergård temperaturen på det Sverige där våldet blir grövre, gärningsmännen yngre och vardagen blir råare.

https://www.tv4.se/anders-och-valdet

Finns att se gratis på Tv4 det enda dom kräver och tyvärr får man säga är att man registrerar sig men det går snabbt.

Riktigt bra dokumentär där man får möta kriminella, offer, familjer mm.

MOD får gärna hjälpa mig placera tråden rätt visste inte riktigt var den skulle ligga.
Citera
2021-09-21, 14:45
Medlem
TheJackets avatar
Det hade ju varit bättre om våldsamma Anders slog ner de kriminella
Citera
2021-09-21, 14:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Braskande rubriker talar sitt tydliga språk - Sverige är drabbat av en aldrig tidigare skådad våldsvåg. I Anders och våldet tar Anders Öfvergård temperaturen på det Sverige där våldet blir grövre, gärningsmännen yngre och vardagen blir råare.

https://www.tv4.se/anders-och-valdet

Finns att se gratis på Tv4 det enda dom kräver och tyvärr får man säga är att man registrerar sig men det går snabbt.

Riktigt bra dokumentär där man får möta kriminella, offer, familjer mm.

MOD får gärna hjälpa mig placera tråden rätt visste inte riktigt var den skulle ligga.

Tråd finns:

(FB) Anders och Våldet – TV4 Play
Citera
2021-09-21, 14:55
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det hade ju varit bättre om våldsamma Anders slog ner de kriminella
Varför ska han slå ner på dom när han istället kan upplysa oss andra om hur det ser ut där ute, tyvärr dock såg jag till min stora förvåning att Aftonbladet redan gått till attack och tycker att Anders är patetisk haha.
Helvete då......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in