2021-09-18, 08:11
Medlem
Jag hittade en limpa bröd igår på väg hem ifrån jobbet. Hittade den ett stenkast ifrån min port. I förpackning med bakdag: dagens datum. Är det säkert att äta den här eller kan någon ha förgiftat den? Bor i Göteborgs innerstad.
Citera
2021-09-18, 08:27
Medlem
JuppieNalles avatar
Kan vara ett fyllo som silat T-röd igenom den, lukta smaka.
Citera
2021-09-18, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akapa
Jag hittade en limpa bröd igår på väg hem ifrån jobbet. Hittade den ett stenkast ifrån min port. I förpackning med bakdag: dagens datum. Är det säkert att äta den här eller kan någon ha förgiftat den? Bor i Göteborgs innerstad.
Klart du skall smaska i dig den. Tillsätt gärna lite smör på mackan. Skölj ned med lite lättöl.
Citera
2021-09-18, 08:34
Medlem
Flippertrollkarls avatar
Är väl någon som lyckats tappa den.
Ät och se.
Citera
2021-09-18, 08:34
Kan ju vara någon som råkat tappat den från kassen. Men känns ändå lite smutsigt på något sätt. Mata fåglarna istället med den.
Citera
2021-09-18, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akapa

Testa!
Vad är det värsta som kan hända?

Med tanke på alla de psykfall som finns därute som förgiftar hundmat o lägger ut så skulle jag då fan inte äta upphittade saker. Jag hade för övrigt inte ätit det ändå då det inte är min limpa.
Är du en uteliggare eller inte?

Alla dessa historier man hört från affärsinnehavare. Fy fan.
En del som går runt o drar sin penis på produkterna.
Tar fram sakerna ur förpackningen, slickar på dem o sedan lägger tillbaks skiten.
Citera
2021-09-18, 09:44
Medlem
fittslems avatar
Kan ha varit en Hash-tomte som planterat lite godsaker i den.
Inget att oroa sig över, men du lär få en liten skön konstig kväll efter, så stanna hemma när du äter det.
Citera
2021-09-19, 09:18
Medlem
Sladdarens avatar
Inte mycket till värde att ens överväga en tanke på att förtära
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in