2021-09-21, 08:29
Medlem
Har känt till BO i rätt många år, alltid varit en väldigt glad och sprallig tjej. Berörde mig rätt mycket när jag fick veta detta.

Har också för några år sedan stött på MGM och vad jag vet då verkade han inte missbruka droger. Väldigt tyst och introvert kille.

Jag hoppas innerligt att hon inte led, och jag hoppas MGM får det värsta straffet rättsligt och sedan blir överkörd av en lastbil när han dessvärre blir släppt från fängelset.
Senast redigerad av ohsopresidentia 2021-09-21 kl. 08:44.
Citera
2021-09-21, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Har svårt att se att räddningstjänsten åker ut på vattenläckor, kanske restvärdesräddnung vid översvämning men vattenläcka?? Sånt trams

Det var räddningstjänsten som hittade henne.
Räddningstjänsten åker på många fler ärenden än bränder.
Vattenläckor, sjukvårdslarm, dörrforcering etc. Så de kan ha blivit ditlarmade av olika anledningar.

Och vad gäller badkar som någon kommenterade ”inte finns i de lägenheterna”, så kan man köpa ett eget sittbadkar i plast som man ställer i duschen. Har själv ett sånt. Bara en tanke.
Senast redigerad av HermoineGranger 2021-09-21 kl. 09:25. Anledning: Stavfel
Citera
2021-09-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohsopresidentia
Har känt till BO i rätt många år, alltid varit en väldigt glad och sprallig tjej. Berörde mig rätt mycket när jag fick veta detta.

Samma här, hon var en fantastiskt godhjärtad och vacker människa. Tyvärr alldeles för snäll och godtrogen för sitt eget bästa. Kan inte tro att detta är sant, och att läsa att MGM erkänner misshandel men inte mord får ju mig att tro att han kanske slagit ihjäl henne. Det bryter mitt hjärta i en miljon bitar.
Citera
2021-09-21, 10:21
Medlem
Det var vatten i hela trappuppgången och nere i entrén o vattnet kom från hennes lägenhet
Citera
2021-09-21, 10:44
Medlem
UACs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grupp123
Det var vatten i hela trappuppgången och nere i entrén o vattnet kom från hennes lägenhet
Ja, och det var fastighetsskötaren som hittade henne när han skulle leta efter vattenläckan.
Citera
2021-09-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
Ja, och det var fastighetsskötaren som hittade henne när han skulle leta efter vattenläckan.
Tillsammans med en granne o det var grannen som satt utanför huset på morgonen o var helt hysterisk o skrek😞
Citera
2021-09-21, 12:21
Medlem
Citat:
Tillsammans med en granne o det var grannen som satt utanför huset på morgonen o var helt hysterisk o skrek😞

Såja nu börjar Kristianstad vakna, tack för era inputs oavsett om det är sanning,antagande eller rykten.
Citera
2021-09-21, 15:00
Medlem
UACs avatar
Fastighetsskötaren pratade med sin chef i telefonen (för att lokalisera läckan) när han hittade BO. Chefen ringde SOS som skickade polis, ambulans och räddningstjänst. Antar att räddningstjänsten skickades pga. vattenläckan.
Citera
2021-09-21, 15:27
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermoineGranger
Det var räddningstjänsten som hittade henne.
Räddningstjänsten åker på många fler ärenden än bränder.
Vattenläckor, sjukvårdslarm, dörrforcering etc. Så de kan ha blivit ditlarmade av olika anledningar.

Och vad gäller badkar som någon kommenterade ”inte finns i de lägenheterna”, så kan man köpa ett eget sittbadkar i plast som man ställer i duschen. Har själv ett sånt. Bara en tanke.

Jag kan tänka mig att de hjälpt till om dörren varit låst och de inte kommit in i lägenheten, men är det polisen som kallar de då.
Citera
2021-09-21, 16:04
Medlem
Citat:

Tack för information! Håll oss gärna uppdaterade.
Citera
2021-09-21, 16:09
Medlem
23e Mars lade hon upp ett inlägg om att hon blivit lurad och bedragen/utnyttjad av flera och att det lett till något som kan ge henne ett straff? Och att det var 5 år sedan det hände.
Vet någon vad det handlar om?
Citera
2021-09-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det är så jäkla beklämmande. Skriker man så är det ju för att man är rädd/har ont och förmodligen behöver hjälp. Man kan ringa anonymt om det är så jobbigt att ”lägga sig i”
Jag har blivit misshandlad på öppen gata och folk valde att gå förbi och ingrep inte.
Det låter iallafall som att det varit stökigt av någon anledning på den adressen innan. Kanske misshandel.

Varför tar anhöriga bort inlägg på hennes sida som skulle antyda på att hon är död? Förstår inte riktigt det

Det är riktigt tragiskt och tyvärr en del av den svenska kulturen. Man vill helst inte lägga sig i. Beklagar misshandeln och att ingen ingrep, hoppas du mår bra idag!

Har sett att en av tjejerna som la upp inlägg på hennes profil (som raderades) nu har bytt sin egna profilbild med text om vänskap och en vit duva. Namn M* St*lring *=y,å
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in