Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
...du får väl hota dig fram till uthyrare no 2. nån jävel betalar ju hyran och nån jävel får hyran från honom. Den som äger kontraktet vet vem han hyrt ut till och får betalt från, börja där.... Du är totalblåst så nu skall du växa hår på ballarna och ta reda på vem du hyrt av, sen skall du ha igen pengar med ränta!
Haha, jag du , det är nog det enda som jag inte testat... att pressa... Men jag har gått dit ... och kanske för att jag.inte har ågra ballar... så gick jag dit lite snällt och knackade på...
Då var det en helt annan man som öppnade och stängde på direkten, och via brevlådan bad jag honom hälsa hans uthyrare att denne ska ringa upp mig.
Andra gången jag gick och knackade på vet jag inte vem.som.bodde där... Men då blev jag direkt uppringd av denne Messi... som vrålade i telefonen du är det och det och att gjorts inbrott etc...
Sen sa han i telefon en annan sak som var intressant... han sa, "kom hit " om du vågar .
Jag frågade - ok , ger du mig pengarna då ? Han svarar nej, du ska inte få några pengar!!
Jag fortsätter spela in telefon samtalen varav det längsta håller på i 10minuter.
Sen säger han "kom hit" igen och jag frågar samma sak igen . Andra gången svarar han " ja, du ska få pengarna"och jag hör att han inte är ensam. Flera personer som skrattar i bakgrunden
Vad jag förstår nu så är det HAN själv eller någon mycket bära person som bor där nu...
Kort därefter går jag dit och knackar igen..
-DÅ har han satt upp värsta övervakningskameran.... ?!?
Stort tecken på dåligt samvete...
Så undrar vad som händer om jag går dit en 4de gång.... om jag gör fel eller om han anmäler t polis och så tar DE upp ärendet till slut.... för till mig sa polisen att det är ett civilärende och jag ska vända mig till tingsrätten..... me jag har ju inget personnummer eller namn ....